Lol, ik bedoelde jouquote:Op maandag 11 februari 2019 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gianna mag ook best bij mij komen
Dat is wel een droom ja. En filosofie is op zich een handige achtergrond voor DJ zijn, omdat je bij filosofie met taal bezig bent en als DJ op zich ook.quote:Op maandag 11 februari 2019 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou je niet DJ worden i.p.v. of naast filosoof?
Weet niet of je een fijne stem hebt.
Succes!quote:Op maandag 11 februari 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik ga maar eens lezen, net een half uur bij de scanner gestaan om een boek van ca 150 pagina's in te scannen
Ah gaafquote:Op maandag 11 februari 2019 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel een droom ja. En filosofie is op zich een handige achtergrond voor DJ zijn, omdat je bij filosofie met taal bezig bent en als DJ op zich ook.
Bijna klaar met werken, dus leek me wel een mooi moment om weer wakker te wordenquote:
Timingquote:Op maandag 11 februari 2019 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bijna klaar met werken, dus leek me wel een mooi moment om weer wakker te worden
quote:Op maandag 11 februari 2019 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel een droom ja. En filosofie is op zich een handige achtergrond voor DJ zijn, omdat je bij filosofie met taal bezig bent en als DJ op zich ook.
jeetje wat ouderwets.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, ik ga maar eens lezen, net een half uur bij de scanner gestaan om een boek van ca 150 pagina's in te scannen
Wellicht, maar dat komt dan in masterfasequote:Op maandag 11 februari 2019 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah gaaf
Kan je niet een stage fixen oid?
Nee joh.....quote:Op maandag 11 februari 2019 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een mooie dag voor de dood
Ligt zeker binnen de mogelijkhedenquote:Op maandag 11 februari 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan nog wel vol vandaag
doe je best dan.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ligt zeker binnen de mogelijkheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |