Ja, individuele topics. We bedoelden niet een vaste reeks die uitloopt tot een derde SC. We hadden hem dus ook direct kunnen sluiten, want het was vrij duidelijk wat we bedoelden. In plaats daarvan kiezen we er voor om jullie tegemoet te komen en deze kans te geven. Goed vertrouwen en zo.quote:Op zondag 17 februari 2019 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Die laaste zin....
Hierboven zeg je nog dat er voor dingen die niet in het dating topic horen aparte topics aan gemaakt kunnen worden. Dat is deze en dan is dat maar 1 kans...
Hoezo dat toontje ook?
Je bedoelt een link naar de dating reeks (voor concrete dates) in het topic dat door jou is aangemaakt vandaag? Ja, dat is een prima ideequote:Op zondag 17 februari 2019 20:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een deel van de regels van het oude datingtopic gekopieerd. Ik hoop gewoon dat we het zo wel ontopic kunnen houden. Misschien dat een linkje naar het datingtopic-voor-de-dates in het online datingtopic geplaatst kan worden? Ik heb geen idee, ik heb het zo aangemaakt en snel de regels van de oude erbij geplakt maar ik weet niet of jullie nog iets wilden toevoegen
Jaquote:Op zondag 17 februari 2019 20:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je bedoelt een link naar de dating reeks (voor concrete dates) in het topic dat door jou is aangemaakt vandaag? Ja, dat is een prima ideeBedankt voor het meedenken.
Speeddaten zou ik zo niet weten, maar ik zou denken dat dat gewoon in de concrete date-reeks kan. Het zijn uiteindelijk wel concrete dates.
Ik heb de link toegevoegd voor je en her en der even een kleine waarschuwing gegeven. We gaan het topic echt niet sluiten als er 1 of 2 users af en toe wat SC (of daadwerkelijke date ervaringen) plaatsen; zolang het maar geen grote speeltuin wordt zeg maarquote:
Waarom is het dan niet mogelijk om een kloon te gebruiken zonder je hoofdaccount te anonimiseren?quote:Op maandag 18 februari 2019 17:32 schreef Chia het volgende:
Mag er toevallig in het kader van R&P issues vaker geanonimiseerd worden dan gebruikelijke 1x? Waardoor je telkens je oude account kan anonimiseren, terugkomen met een kloon, kloon laten anonimiseren, terugkomen met een nieuwe kloon. Enz. enz.
Ja mijn inziens ook. Maar toch zie ik het gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waarom is het dan niet mogelijk om een kloon te gebruiken zonder je hoofdaccount te anonimiseren?
Dit zorgt mijn inziens alleen maar voor onnodig werk voor Danny.
Voor wat ik begrepen is het niet verboden om na het anoniem maken een nieuw account aan te maken als je anonieme account geen ban heeft. Dus ook geen ban voor het forum waar je in wilt posten.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja mijn inziens ook. Maar toch zie ik het gebeuren.
Ik bedoel het voor 1 account anonimiseren en daarna een kloon maken (ik ben zelf het levende bewijsquote:Op maandag 18 februari 2019 17:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Voor wat ik begrepen is het niet verboden om na het anoniem maken een nieuw account aan te maken als je anonieme account geen ban heeft. Dus ook geen ban voor het forum waar je in wilt posten.
ja of het 1 2 of 3 keer voor komt, als het de eerste keer niet verboden is is dat de derde keer ook nietquote:Op maandag 18 februari 2019 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik bedoel het voor 1 account anonimiseren en daarna een kloon maken (ik ben zelf het levende bewijs), maar tot twee of meermaals toe accounts laten anonimiseren waardoor er een soort cyclus ontstaat van anonimiseren en klonen.
neuj,quote:edit: Maar er is dus geen specifiek R&P beleid waardoor dat ineens kan.
Oke ik dacht dat dat niet de bedoeling was en dat terugkomen met een kloon dan op een gegeven moment ook op houdt. Maar dat mag dus oneindig, helder.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja of het 1 2 of 3 keer voor komt, als het de eerste keer niet verboden is is dat de derde keer ook niet
Ik heb het nog even bij @Danny neergelegd, misschien vind hij 3 keer meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 februari 2019 17:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Oke ik dacht dat dat niet de bedoeling was en dat terugkomen met een kloon dan op een gegeven moment ook op houdt. Maar dat mag dus oneindig, helder.
Maar bij deze persoon vind je dat nog niet het geval?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Danny het volgende:
Als ik het gevoel heb dat mensen daar misbruik van maken houdt het gewoon op en mag je geen nieuw account meer en zal ik ook niet meer tot verwijdering over gaan als je tóch een account aan maakt.
Er loopt hier in R&P een rond die dit het afgelopen half jaar al een keer of 4 heeft gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:09 schreef Danny het volgende:
Er is geen vast aantal keer. Als ik vind dat het te vaak is kan ik twee dingen doen
1 - Niet toestaan dat je een nieuw account aan maakt
2 - Weigeren je gegevens te verwijderen (ja, dat mag als er buitensporig vaak verzocht wordt tot verwijdering).
In principe is het zo dat als je wil dat we je gegevens verwijderen je natuurlijk het beste niet zelf weer nieuwe gegevens kunt plaatsen door met een nieuw account verder te gaan. Dat maakt het hele anoniem maken zinloos. Dat je een nieuw account mag aanmaken is geen recht, maar een coulanceregeling. Als ik het gevoel heb dat mensen daar misbruik van maken houdt het gewoon op en mag je geen nieuw account meer en zal ik ook niet meer tot verwijdering over gaan als je tóch een account aan maakt.
Bewust je account anoniem laten maken zodat je gewoon weer met een ander account verder kunt valt gewoon onder misbruik maken wmb.
ik weet niet over welke persoon het gaat. Tips zijn wat dat betreft welkom in de mail.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar bij deze persoon vind je dat nog niet het geval?
Molo geeft al aan over wie het gaat.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:47 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet over welke persoon het gaat. Tips zijn wat dat betreft welkom in de mail.
Ik gok dat Danny niet weet wie Dennis is eerlijk gezegd en de hint van molo daardoor ook niet begreep..quote:Op maandag 18 februari 2019 22:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Molo geeft al aan over wie het gaat.
Maar had je oprecht geen idee? De mods geven zoiets niet aan achter de schermen?
AlwaysHappy is gewoon altijd blij zijn taak als moderator correct uit te voeren, niks dan lofquote:Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.
Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden
Hij is gewoon prima bezig, het topic liep prima voordat schenk kwam janken.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:28 schreef SugeLucky het volgende:
Die AlwaysHappy heeft ook geen leven zeg.
Die zit echt dag en nacht die dating topics te refreshen of er nog wat gedelete kan worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |