Scarface aanspreken op zijn getroll.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt lezen. Knap werk, René. Wat is verder je toevoeging hier?
Laat gaan, als ie niet wil lezen gaat het nooit lukkenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bevestigde even dat hij gelijk had.
Aangezien je nogal fel reageerde en daarna geen excuses maakte leek het net alsof je het niet doorhad.
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.quote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Hahaha zo kan je er ook onderuit komenquote:Op zondag 10 februari 2019 18:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, je wil dat ik excuses aanbied?![]()
Ik dacht dat je het hier serieuzer wilde hebben ipv dat het een slowchat wordt.
Je zet daar nou niet echt het goede voorbeeld voor neer.
Bizar. Gewoon persoonlijke clubvoorkeuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hier kreeg Ajax hem wel.....
https://www.foxsports.nl/video/3002652/toch-een-penalty-voor-ajax-tussenkomst-var/#
Willekeur....schiet mij maar lek
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willen is een groot woord. Het leek me gepast.
[..]
We hebben het gewoon over een discussie die hier liep, maar als dit voor jou een uitweg is, prima.Ontopic dan weer.
On topic was het toch?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
Nee, dat deed jij hier juist:quote:Op zondag 10 februari 2019 18:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet over de discussie. Die was prima. Alleen jij probeert een sneer uit te delen, wat inhoudelijk niets toevoegt. Ben je nou echt zo dom?
En nu ontopic. Wil je dit kansloze gebral verder zetten mag dat in de SC.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, heb je dit zelf bedacht? Of ben je aan het trollen?
Zeg dat maar tegen jankbal tomquote:Op zondag 10 februari 2019 18:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
jullie mogen echt nooit meer klagen over de var hahahahhaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |