wie kennt wie?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
Onbekend in Oostenrijk alleen Emese Hunyady kent hem, maar ze heeft dan ook Hongaars bloed
lucky oostenrijkquote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef chufi het volgende:
Onbekend in Oostenrijk alleen Emese Hunyady kent hem, maar ze heeft dan ook Hongaars bloed
Wel natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Keuzes ... wel of geen koffie drinken
bij mij wint de regen meestalquote:Op zondag 10 februari 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Keuzes ... wel of geen koffie drinken
quote:Op zondag 10 februari 2019 14:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Stiekem heeft ie de hele truien collectie in zn kast
Mart is een koning. Eén van de weinige BN'ers die op straat herkend wil worden omdat hij die mensen dan kan afzeiken dat ze hem met rust moeten laten.quote:
mag je dat zeggen?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:18 schreef chufi het volgende:
Mart is overjarig en heeft zn tijd gehad ... klaar
Ja dat mag ik zeggen en dat jij het beaamt zegt genoegquote:Op zondag 10 februari 2019 14:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mag je dat zeggen?
Ja, dat mag je zeggen...
Wat een bloedtopperquote:Op zondag 10 februari 2019 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mart is een koning. Eén van de weinige BN'ers die op straat herkend wil worden omdat hij die mensen dan kan afzeiken dat ze hem met rust moeten laten.
Das toch voor kinderen of en seniele oudjesquote:Op zondag 10 februari 2019 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooral leuk met Snapchat-filters.
Kan Mart zelf niet vinden op insta maar wel iemand die zichzelf martsmeetshater noemtquote:
Die associatie had ik nog nooitquote:Op zondag 10 februari 2019 14:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan Mart zelf niet vinden op insta maar wel iemand die zichzelf martsmeetshater noemt
[ afbeelding ]
![]()
ok dan
Er is meerquote:Op zondag 10 februari 2019 14:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die associatie had ik nog nooit
Hij wil Mart opetenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Er is meer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zal hij/zij wel een flinke kluif aan hebben.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zeg doende grote Mart verdwijntruc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:16 schreef chufi het volgende:
Mooie stad hoorwelke is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan in de diepvries, wel even tussentijds schudden.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar zal hij/zij wel een flinke kluif aan hebben.
wielrennenquote:Op zondag 10 februari 2019 15:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is ddar nu vor en sport? zwemmen?
En dan hoef je je er verder niet meer druk over te makenquote:Op zondag 10 februari 2019 15:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan in de diepvries, wel even tussentijds schudden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 1 Scrutinizer.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:24 schreef mario390 het volgende:
amsterdam heeft 18 mio touristen per jaar
Zo is datquote:Op zondag 10 februari 2019 15:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan hoef je je er verder niet meer druk over te maken
Ik heb alles van Manon gepost, maar ik weet niet meer wanneer ze wat gepost heeft. Zal ik voortaan @mario390 zetten bij Manon en Naomi posts?quote:
Obdam in Noord-Hollandquote:Op zondag 10 februari 2019 15:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar ligt Opdam? 4 mensen gevonden in een auto te water
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb alles van Manon gepost, maar ik weet niet meer wanneer ze wat gepost heeft. Zal ik voortaan @:mario390 zetten bij Manon en Naomi posts?
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Echt een slavendrijver is het
merk ik dann dat?quote:Op zondag 10 februari 2019 15:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb alles van Manon gepost, maar ik weet niet meer wanneer ze wat gepost heeft. Zal ik voortaan @:mario390 zetten bij Manon en Naomi posts?
Ohja!! Jouw AH cheesecakejes zijn ook in de bonus komende weekquote:Op zondag 10 februari 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt idiote regen zeg mega druppels
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja!! Jouw AH cheesecakejes zijn ook in de bonus komende week
En de Nomad volgende week ook nog steeds.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja!! Jouw AH cheesecakejes zijn ook in de bonus komende week
ik bedoel bij insta heb ik bijn niks gezien maar ik denk misschien bij brenda nur de volg ik niet,tilly volgt allenquote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de Nomad volgende week ook nog steeds.
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Echt een slavendrijver is het
Die Spandex dingen raken ze niet kwijtquote:Op zondag 10 februari 2019 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En de Nomad volgende week ook nog steeds.
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Spandex dingen raken ze niet kwijt
Die rare sjaals waren hier geen succes, die lagen er nog genoeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die Spandex dingen raken ze niet kwijt
Nein.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:40 schreef mario390 het volgende:
jullie kennen van TV dat Stadion in Klagenfurt?
Die zijn ook kut, ik heb er een van the north face maar gebruik ‘m nooitquote:Op zondag 10 februari 2019 15:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rare sjaals waren hier geen succes, die lagen er nog genoeg.
Pff van Googlequote:Op zondag 10 februari 2019 15:40 schreef mario390 het volgende:
jullie kennen van TV dat Stadion in Klagenfurt?
En waar moeten ze voetballen dan ?quote:Op zondag 10 februari 2019 15:47 schreef mario390 het volgende:
En schweizer will dat hele Klagenfurt lächerlich maken
hij will en Forest in dat Stadion pflanzen![]()
Maar het blijft hier vies weer.quote:
ja het lekt buitenquote:Op zondag 10 februari 2019 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het blijft hier vies weer.
Dat is leuk om te doen.quote:
Nee, gluhwijn drinken.quote:
En ik al uit gescheten.quote:
O, dan was het iets anders.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
zo heet die russische skispringer
Dat soort koekjes zijn lekker.quote:
Oma koekjes.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat soort koekjes zijn lekker.
bittergarnituurquote:
Nee ... waar was ie?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je ingomar stenmark gezien vandaag?
Die zijn niet bitter van smaak. Zo heten ze en zijn best lekker.quote:
Das lief .. was er een feestje?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
lindsey heeft hem gebellt gisteren en hij is gekomen
quote:
Limonade met een kaakje.quote:
Dat is nu.quote:
Dat bedoelde ik, je kan ze in taarten verwerken.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:38 schreef Ranah het volgende:
[..]
met advokaat en slagroom op een taartbodem
zooooooooooo lekker
ik stink ook, ik ben bejaardquote:Op zondag 10 februari 2019 16:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat stinkt toch en betje? weet ik nog om dat mijn oma dat oil hadde
Ik heb ooit hetzelfde gedaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Joh, ik ben in de bloei van mijn leven.quote:
Een oude doos.quote:
oke, dat kenn ik met naam crackersquote:Op zondag 10 februari 2019 16:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo noemen we die hier.
[ afbeelding ]
Zij ook, we moeten het haar alleen nog even duidelijk maken.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben in de bloei van mijn leven.
quote:Op zondag 10 februari 2019 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ooit hetzelfde gedaan...Ik wel met stieren ... Maar ik maakte een saltoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vandaag even nietquote:Op zondag 10 februari 2019 16:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, ik ben in de bloei van mijn leven.
Heb je mij wel eens zien lopen, ik lijk wel 60+.quote:
Bejaard is 70+quote:Op zondag 10 februari 2019 16:47 schreef mario390 het volgende:
komisch dat Manon op Insta staan heeft bejaard n ik weest niet wat het bedoelt
mogen die alleen de hort op ?quote:Op zondag 10 februari 2019 16:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
de honden komen nat terug, dus ja... hier ook
jong bejaard dan maarquote:Op zondag 10 februari 2019 16:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja betje komisch bij en meisje met 25
Moet ineens aan Martina & Moritz denken.quote:
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
in die moet dan weer in een doosje? wadden gedoe
ja daar krijg je ook natte voeten vanquote:Op zondag 10 februari 2019 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
in die moet dan weer in een doosje? wadden gedoe
man man man,... heb je geen wodka? dat ontsmet ook nog eensquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.
met wodkaquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.
Dat kun je ook uitzetten hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een MI fit armband die trilt bij inkomende whatsapp gesprekken
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
man man man,... heb je geen wodka? dat ontsmet ook nog eens
zweetvoetenquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daar krijg je ook natte voeten van
Ja ik heb een app erbij gekocht die super complex isquote:
is dat jogurt lekker?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.
victoriaanse maagde kregen dat voorgeschreven als ze te hitsig werdenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.
Oh ja, ik zou weer even onder de douche gaan, tot zo.quote:
Ik heb hem uitgezet.. trok mn batterij leegquote:Op zondag 10 februari 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb een app erbij gekocht die super complex ismoet mij er nog even in verdiepen
Nou wacht evenquote:
weer?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou weer even onder de douche gaan, tot zo.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige yoghurt die ik eet is Nederlandse, en daar ben ik gek op, moet niks van dat vreemde, Turkse, Griekse, Bulgaarse gedoe hebben, Nederlandse yoghurt is prima.
EIGEN YOGHURT EERSTquote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige yoghurt die ik eet is Nederlandse, en daar ben ik gek op, moet niks van dat vreemde, Turkse, Griekse, Bulgaarse gedoe hebben, Nederlandse yoghurt is prima.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
anders beginnen zn schroeven te roesten ..
Nee nog steeds, alles zit hier in de vertraging.quote:
Dat mag Scrut ontcijferenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef mario390 het volgende:
als en vrouw en mann niet willt dat hij an de doos komt mooet zij met
SUURSTRÖMMING smeren
Nu je het zegt, moet mijn fietsslot vandaag even inspuiten, dat ding hapert door het weer.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet mijn fietsslot vandaag even inspuiten, dat ding hapert door het weer.
Die heeft Scrut gisteren nog gegeten.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de swedische stinkvis spezialität
hé buuf, mag ik je slotje ff smerenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb van heel de buurt hun sloten al gesmeerd
nee dat schafft hij nietquote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft Scrut gisteren nog gegeten.
Ik heb ook nog ergens een busje staanquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Svenska Flickaquote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de swedische stinkvis spezialität
Zullen we ruilen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit een bitcherige kop op, ik ben er niet wild van
Want ?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:20 schreef mario390 het volgende:
vandaag zollten we hier geen lurkers hebben
Ja ze is wel aardig maar ik zie er iets aanquote:Op zondag 10 februari 2019 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?
Ik heb twee deuren verder een buuf waar ik de eerste dag dat zij hier kwam wonen al ruzie mee had.
En ze heeft een nogal akelige kop.![]()
Ja ik weet wel waar 50% daarvan normaal postquote:Op zondag 10 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
132 tel ik inmiddels.. het worden er alleen maar meer
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaaktquote:
Maar niet hier dusquote:Op zondag 10 februari 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar 50% daarvan normaal post
Ik niet, had gisteren een pepersteak en eergisteren een gestoofde riblap, wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet, heb meerdere opties.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaakt
nog 6 dagen te gaan danquote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaakt
kun je van de week aan de koplampen beginnen bvquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
25 jaar minder?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze is wel aardig maar ik zie er iets aan
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is weer mis, vijf politieauto's verderop in de straat.![]()
Ik hoorde opeens sirenes, nog geen idee wat er nu weer is...
Altijd bij hetzelfde pand, begrijp niet waarom ze dat pand niet gewoon sluiten.quote:
Zo gefixeerd ben ik niet, dit is gewoon in de straat wat ik kan zien en horen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?
Ik had vroeger ook een tijdje een scanner voor mn werk.. Hoorde ik mn collega die in de buurt woonde dr vent aan het uitschelden op zn mobiel .....quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?
In de grote stad vinden we alles normaal..quote:Op zondag 10 februari 2019 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo gefixeerd ben ik niet, dit is gewoon in de straat wat ik kan zien en horen.
Kleine stad, de problemen zijn vaak groter dan de stad...
vanavond weer de grote geroddel ,maria enantonio hebben nachmiddag en betje gezoentquote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In de grote stad vinden we alles normaal..
fortu en yoli zijn daar tussen gelatzt en was ruziequote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In de grote stad vinden we alles normaal..
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..quote:Op zondag 10 februari 2019 17:44 schreef Ranah het volgende:
ik ben wel heel nieuwsgierig naar wat er in mijn straat gebeurt maar wij kennen elkaar dan ook allemaal, misschien dat dat dan scheelt
quote:
Ja stelletje tv-hoeren zijn hetquote:Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond weer de grote geroddel ,maria enantonio hebben nachmiddag en betje gezoent
http://112meldingen.nl/index.phpquote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..
Ik lees haast wekelijks verhalen in de regionale krant over een 'overlastflat'.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..
Hier om de hoek was er een instortende.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees haast wekelijks verhalen in de regionale krant over een 'overlastflat'.
Ja das mij bekendquote:Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
http://112meldingen.nl/index.php
Deze zal er nog staan wanneer ik er niet meer ben.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier om de hoek was er een instortende.
Wat was daar nu uiteindelijk de oorzaak van?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier om de hoek was er een instortende.
Gasexplosie in de keuken.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was daar nu uiteindelijk de oorzaak van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |