Moet ineens aan Martina & Moritz denken.quote:
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
in die moet dan weer in een doosje? wadden gedoe
ja daar krijg je ook natte voeten vanquote:Op zondag 10 februari 2019 16:55 schreef sacha het volgende:
[..]
in die moet dan weer in een doosje? wadden gedoe
man man man,... heb je geen wodka? dat ontsmet ook nog eensquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.
met wodkaquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon van te voren de tampon erin dopen.
Dat kun je ook uitzetten hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een MI fit armband die trilt bij inkomende whatsapp gesprekken
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
man man man,... heb je geen wodka? dat ontsmet ook nog eens
zweetvoetenquote:Op zondag 10 februari 2019 16:57 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daar krijg je ook natte voeten van
Ja ik heb een app erbij gekocht die super complex isquote:
is dat jogurt lekker?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.
victoriaanse maagde kregen dat voorgeschreven als ze te hitsig werdenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg wel eens te horen met Bulgaarse yoghurt want dat zou de zuurtegraad weer ph neutraal maken.
Oh ja, ik zou weer even onder de douche gaan, tot zo.quote:
Ik heb hem uitgezet.. trok mn batterij leegquote:Op zondag 10 februari 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb een app erbij gekocht die super complex ismoet mij er nog even in verdiepen
Nou wacht evenquote:
weer?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, ik zou weer even onder de douche gaan, tot zo.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige yoghurt die ik eet is Nederlandse, en daar ben ik gek op, moet niks van dat vreemde, Turkse, Griekse, Bulgaarse gedoe hebben, Nederlandse yoghurt is prima.
EIGEN YOGHURT EERSTquote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
De enige yoghurt die ik eet is Nederlandse, en daar ben ik gek op, moet niks van dat vreemde, Turkse, Griekse, Bulgaarse gedoe hebben, Nederlandse yoghurt is prima.
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
anders beginnen zn schroeven te roesten ..
Nee nog steeds, alles zit hier in de vertraging.quote:
Dat mag Scrut ontcijferenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:08 schreef mario390 het volgende:
als en vrouw en mann niet willt dat hij an de doos komt mooet zij met
SUURSTRÖMMING smeren
Nu je het zegt, moet mijn fietsslot vandaag even inspuiten, dat ding hapert door het weer.quote:
quote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu je het zegt, moet mijn fietsslot vandaag even inspuiten, dat ding hapert door het weer.
Die heeft Scrut gisteren nog gegeten.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de swedische stinkvis spezialität
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |