hé buuf, mag ik je slotje ff smerenquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik heb van heel de buurt hun sloten al gesmeerd
nee dat schafft hij nietquote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die heeft Scrut gisteren nog gegeten.
Ik heb ook nog ergens een busje staanquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
De Svenska Flickaquote:Op zondag 10 februari 2019 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de swedische stinkvis spezialität
Zullen we ruilen?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit een bitcherige kop op, ik ben er niet wild van
Want ?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:20 schreef mario390 het volgende:
vandaag zollten we hier geen lurkers hebben
Ja ze is wel aardig maar ik zie er iets aanquote:Op zondag 10 februari 2019 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zullen we ruilen?
Ik heb twee deuren verder een buuf waar ik de eerste dag dat zij hier kwam wonen al ruzie mee had.
En ze heeft een nogal akelige kop.![]()
Ja ik weet wel waar 50% daarvan normaal postquote:Op zondag 10 februari 2019 17:21 schreef chufi het volgende:
132 tel ik inmiddels.. het worden er alleen maar meer
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaaktquote:
Maar niet hier dusquote:Op zondag 10 februari 2019 17:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik weet wel waar 50% daarvan normaal post
Ik niet, had gisteren een pepersteak en eergisteren een gestoofde riblap, wat het vandaag gaat worden weet ik nog niet, heb meerdere opties.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaakt
nog 6 dagen te gaan danquote:Op zondag 10 februari 2019 17:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik eet al 2 dagen kip schotel ik had voor 8 man gemaakt
kun je van de week aan de koplampen beginnen bvquote:Op zondag 10 februari 2019 17:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
25 jaar minder?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze is wel aardig maar ik zie er iets aan
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het is weer mis, vijf politieauto's verderop in de straat.![]()
Ik hoorde opeens sirenes, nog geen idee wat er nu weer is...
Altijd bij hetzelfde pand, begrijp niet waarom ze dat pand niet gewoon sluiten.quote:
Zo gefixeerd ben ik niet, dit is gewoon in de straat wat ik kan zien en horen.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?
Ik had vroeger ook een tijdje een scanner voor mn werk.. Hoorde ik mn collega die in de buurt woonde dr vent aan het uitschelden op zn mobiel .....quote:Op zondag 10 februari 2019 17:40 schreef Ranah het volgende:
[..]
vroeger kon je de scanner nog eens aanzetten, woon je in de grote stad?
In de grote stad vinden we alles normaal..quote:Op zondag 10 februari 2019 17:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo gefixeerd ben ik niet, dit is gewoon in de straat wat ik kan zien en horen.
Kleine stad, de problemen zijn vaak groter dan de stad...
vanavond weer de grote geroddel ,maria enantonio hebben nachmiddag en betje gezoentquote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In de grote stad vinden we alles normaal..
fortu en yoli zijn daar tussen gelatzt en was ruziequote:Op zondag 10 februari 2019 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
In de grote stad vinden we alles normaal..
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..quote:Op zondag 10 februari 2019 17:44 schreef Ranah het volgende:
ik ben wel heel nieuwsgierig naar wat er in mijn straat gebeurt maar wij kennen elkaar dan ook allemaal, misschien dat dat dan scheelt
quote:
Ja stelletje tv-hoeren zijn hetquote:Op zondag 10 februari 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanavond weer de grote geroddel ,maria enantonio hebben nachmiddag en betje gezoent
http://112meldingen.nl/index.phpquote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..
Ik lees haast wekelijks verhalen in de regionale krant over een 'overlastflat'.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil altijd wel graag weten wat er gebeurt als ik weer sirenes hoor.. maar dat is haast onmogelijk hier..
Hier om de hoek was er een instortende.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik lees haast wekelijks verhalen in de regionale krant over een 'overlastflat'.
Ja das mij bekendquote:Op zondag 10 februari 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
http://112meldingen.nl/index.php
Deze zal er nog staan wanneer ik er niet meer ben.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier om de hoek was er een instortende.
Wat was daar nu uiteindelijk de oorzaak van?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier om de hoek was er een instortende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |