abonnement Unibet Coolblue
pi_184934088
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
In minder positief nieuws: ik zit er even doorheen met m'n Griek. ;( Nog steeds mank, stijf, alles. Foto's toonden dus niets aan. Weken verder met pijnstillers en ontstekingsremmers en nul verbetering. Maandagavond naar een osteopaat voor dieren (je moet wat..) in de hoop dat zij misschien kan voelen of er een wervel verschoven is ofzo. Dinsdag voor second opinion naar een dierenarts die meer orthopeed is. Alles proberen, want er is niks van m'n blije huppel-ei over. En hij is pas drie. :{ Denk dat ie met die zwieper in de sneeuw iets verkeerds met z'n rug gegaan heeft.

Wat kan je daar toch kapot aan gaan zelf als er met je dier iets is. Konden ze maar zeggen waar het zeer doet. Rahhhhhhhh.

Zo. Moest het weer even kwijt. Sorry. Niemand hoeft erop te reageren want je kunt er toch niks mee maar moest even ventileren. Kutzooi.
Echt zielig en ik snap dat het voor jou super frustrerend moet zijn als ze dan geen oorzaak kunnen vinden ;(
  † In Memoriam † zondag 10 februari 2019 @ 12:06:35 #77
368283 ato
pi_184934094
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 09:02 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt best een beroerd ESF qua liedjes als we zo doorgaan :')

De kansen voor Duncan stijgen wel *O*
Ik vind de liedjes niet slecht, althans diverse liedjes. Maar er zit nog geen paar knallers bij.
Life can be a bitch, so like it..
pi_184934109
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
In minder positief nieuws: ik zit er even doorheen met m'n Griek. ;( Nog steeds mank, stijf, alles. Foto's toonden dus niets aan. Weken verder met pijnstillers en ontstekingsremmers en nul verbetering. Maandagavond naar een osteopaat voor dieren (je moet wat..) in de hoop dat zij misschien kan voelen of er een wervel verschoven is ofzo. Dinsdag voor second opinion naar een dierenarts die meer orthopeed is. Alles proberen, want er is niks van m'n blije huppel-ei over. En hij is pas drie. :{ Denk dat ie met die zwieper in de sneeuw iets verkeerds met z'n rug gegaan heeft.

Wat kan je daar toch kapot aan gaan zelf als er met je dier iets is. Konden ze maar zeggen waar het zeer doet. Rahhhhhhhh.

Zo. Moest het weer even kwijt. Sorry. Niemand hoeft erop te reageren want je kunt er toch niks mee maar moest even ventileren. Kutzooi.
Sterkte en beterschap!
  ESF Reporter zondag 10 februari 2019 @ 12:07:54 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_184934116
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
In minder positief nieuws: ik zit er even doorheen met m'n Griek. ;( Nog steeds mank, stijf, alles. Foto's toonden dus niets aan. Weken verder met pijnstillers en ontstekingsremmers en nul verbetering. Maandagavond naar een osteopaat voor dieren (je moet wat..) in de hoop dat zij misschien kan voelen of er een wervel verschoven is ofzo. Dinsdag voor second opinion naar een dierenarts die meer orthopeed is. Alles proberen, want er is niks van m'n blije huppel-ei over. En hij is pas drie. :{ Denk dat ie met die zwieper in de sneeuw iets verkeerds met z'n rug gegaan heeft.

Wat kan je daar toch kapot aan gaan zelf als er met je dier iets is. Konden ze maar zeggen waar het zeer doet. Rahhhhhhhh.

Zo. Moest het weer even kwijt. Sorry. Niemand hoeft erop te reageren want je kunt er toch niks mee maar moest even ventileren. Kutzooi.
Ah lieve Greys, ik zou willen dat ik je kon helpen, het enige dat ik kan doen is zeggen dat ik weet hoe het voelt om zo machteloos te zijn. Je kan niks vragen alleen maar dingen constateren die er wel zijn of niet zijn en daar jezelf helemaal gek mee maken omdat dieren niet kunnen zeggen wat ze voelen.
Ik ga heel hard hopen dat het goed komt met je blije kwispelgriek, dat het wat meer tijd nodig heeft om te bekomen van z'n uitglijer (we gaan er gewoon even vanuit dat dat het was). :*
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 12:08:25 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_184934124
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
In minder positief nieuws: ik zit er even doorheen met m'n Griek. ;( Nog steeds mank, stijf, alles. Foto's toonden dus niets aan. Weken verder met pijnstillers en ontstekingsremmers en nul verbetering. Maandagavond naar een osteopaat voor dieren (je moet wat..) in de hoop dat zij misschien kan voelen of er een wervel verschoven is ofzo. Dinsdag voor second opinion naar een dierenarts die meer orthopeed is. Alles proberen, want er is niks van m'n blije huppel-ei over. En hij is pas drie. :{ Denk dat ie met die zwieper in de sneeuw iets verkeerds met z'n rug gegaan heeft.

Wat kan je daar toch kapot aan gaan zelf als er met je dier iets is. Konden ze maar zeggen waar het zeer doet. Rahhhhhhhh.

Zo. Moest het weer even kwijt. Sorry. Niemand hoeft erop te reageren want je kunt er toch niks mee maar moest even ventileren. Kutzooi.
Het zit niet goed dan nee, is mooi klote voor een hond van 3 jaar. Die mot juist racen als een malle. :{ Ik hoop echt enorm dat die andere dierenarts iets weet te vinden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:08:54 #81
163650 Greys
pi_184934127
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:05 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Oh Meis, wat naar voor je }:|
Ik leef zo mee, kan er niet tegen als er iets met dieren is :|W
Nee ik dus ook niet. Het maakt me echt lichtelijk gek. :@ Het duurt nu al weken en het maakt me hopeloos.

Vooral als je dan gaat zoeken en het bij honden vaak amper te vinden is wát er dan mis is. Spieren zien ze niet op een röntgenfoto.. Dus dan moet je hem laten MRI-en. Wéér onder narcose (is ie voor de foto's ook al geweest). En dan is dat vaak nog onduidelijk en dan moeten ze hem openmaken (wéér onder narcose..) om te kijken of er ergens iets is met een aanhechting ofzo. Maar ze kunnen hem toch moeilijk van z'n schouder tot z'n staart openmaken. -O- Dat is het kutte, het is zo'n enorme gok steeds en negen van de tien keer zit je mis met wat het is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184934129
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
In minder positief nieuws: ik zit er even doorheen met m'n Griek. ;( Nog steeds mank, stijf, alles. Foto's toonden dus niets aan. Weken verder met pijnstillers en ontstekingsremmers en nul verbetering. Maandagavond naar een osteopaat voor dieren (je moet wat..) in de hoop dat zij misschien kan voelen of er een wervel verschoven is ofzo. Dinsdag voor second opinion naar een dierenarts die meer orthopeed is. Alles proberen, want er is niks van m'n blije huppel-ei over. En hij is pas drie. :{ Denk dat ie met die zwieper in de sneeuw iets verkeerds met z'n rug gegaan heeft.

Wat kan je daar toch kapot aan gaan zelf als er met je dier iets is. Konden ze maar zeggen waar het zeer doet. Rahhhhhhhh.

Zo. Moest het weer even kwijt. Sorry. Niemand hoeft erop te reageren want je kunt er toch niks mee maar moest even ventileren. Kutzooi.
Ik snap dat je dat even moet ventileren Greys. Het is zo frustrerend als er iets is met je huisdier en je kan niet in dat koppie kijken en weten wat er aan de hand is. Als een dierenarts dan ook nog niets kan zien op foto's begrijp ik dat je daar erg moedeloos van wordt.
Hopelijk ziet de osteopaat wel wat er aan de hand is en heb je gauw je blije Griek weer terug. :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:10:48 #83
163650 Greys
pi_184934151
Oh en niet lachen maar naast dat ik morgen naar een osteopaat ga met hem en dinsdag naar andere dierenarts heb ik ook nog Chinese kruiden (backmotion) gekocht en homeopathische druppels die allemaal goed zouden moeten zijn voor rug en spieren enzo. Baat het niet.. Enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zondag 10 februari 2019 @ 12:11:06 #84
87554 Cee
Welluk?
pi_184934155
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik dacht van de week even dat het heel goed ging. En toen mocht ie even op het hondenveld. Zonder andere honden. Meteen daarna weer enorm mank. Dus wat me ook zo gefrustreerd maakt, ben ik jaren met een hondenveld bezig en nu heeft iedereen er lol van behalve ik zelf.
-O-
Kan het zijn dat Griek zich niet in kan houden en als ie los kan, ook los gaat maar het dan vervolgens moet bekopen omdat ie eigenlijk gewoon RUSTAHHHG moet doen en ik denk dat ik de Griek nu een klein beetje ken, die heeft twee standen: Standje Rust en Standje HYPER!&#&@!!!
Maar daar tussenin zit niks dus als ie dan weer Standje Hyper gaat dan is dat niet echt bevorderlijk voor het herstel.
Ik probeer maar wat positief getinte theorieën jouw kant op te gooien om het rooskleuriger in te zien. :*
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:11:29 #85
163650 Greys
pi_184934157
Dank voor het aanhoren weer allemaal. Het helpt echt om even te razen en janken en schrijven enzo. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:14:52 #86
163650 Greys
pi_184934211
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:11 schreef Cee het volgende:

[..]

Kan het zijn dat Griek zich niet in kan houden en als ie los kan, ook los gaat maar het dan vervolgens moet bekopen omdat ie eigenlijk gewoon RUSTAHHHG moet doen en ik denk dat ik de Griek nu een klein beetje ken, die heeft twee standen: Standje Rust en Standje HYPER!&#&@!!!
Maar daar tussenin zit niks dus als ie dan weer Standje Hyper gaat dan is dat niet echt bevorderlijk voor het herstel.
Ik probeer maar wat positief getinte theorieën jouw kant op te gooien om het rooskleuriger in te zien. :*
Ja hier zit wel wat in hoor. Heb er ook aan gedacht. Dat het ook m'n eigen schuld is dat ik hem even op het veldje liet en hij daar uit zichzelf door de tunnel heen ging rennen enzo. Hij was zó gelukkig. En dat moet ie daarna dan bekopen.

Maar een verdraaide spier ofzo zou toch met een paar weken wel beter moeten zijn? :@
Zal nu idd gewoon een maand (of twee) alleen aan de lijn uitlaten. Ik til z'n 26 kg ook elke dag de trap op en af. Maar hij snapt er niks van, hij hoort te hollen en vliegen en dat mag nu niet.

(En echt he, wat is het voor kutkarma dat het veldje klaar is en nu dit.. Daar kan ik serieus wel om janken).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184934228
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee ik dus ook niet. Het maakt me echt lichtelijk gek. :@ Het duurt nu al weken en het maakt me hopeloos.

Vooral als je dan gaat zoeken en het bij honden vaak amper te vinden is wát er dan mis is. Spieren zien ze niet op een röntgenfoto.. Dus dan moet je hem laten MRI-en. Wéér onder narcose (is ie voor de foto's ook al geweest). En dan is dat vaak nog onduidelijk en dan moeten ze hem openmaken (wéér onder narcose..) om te kijken of er ergens iets is met een aanhechting ofzo. Maar ze kunnen hem toch moeilijk van z'n schouder tot z'n staart openmaken. -O- Dat is het kutte, het is zo'n enorme gok steeds en negen van de tien keer zit je mis met wat het is.
Ik snap het helemaal, was ook zo toen de kinderen klein waren. Daar word je zo onzeker van pfffff
Hoop dat een osteopaat/fysio eerst iets kan zien/doen/voelen voordat je ingrijpender maatregelen moet nemen :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:21:23 #88
163650 Greys
pi_184934307
Ja ik heb zelfs al een afspraak bij een Israëlische dame ingepland voor 20 februari (mw Aharon) die kennelijk de beste 'kraker' voor honden is. Kan altijd nog afbellen als dinsdag de orthopedische meneer zegt dat ik dat niet moet doen omdat dat niet goed is. Ik probeer echt alles.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184934320
Ik kijk de herhaling van de Vrienden van en ik zie Marco en Glennis SJEEZ WAT IS DAT GOED GODSAMMENOGANTOE *O* *O* *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:23:47 #90
163650 Greys
pi_184934343
Kijk dit is de Israëlische wonderdokter:

https://www.kreupeldier.nl/over_aharon.php

Duizend positieve verhalen op internet en één negatieve en door die ene negatieve durf ik dus bijna niet meer maar vandaar dat ik het even navraag dinsdag bij die andere dokter.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:24:32 #91
163650 Greys
pi_184934359
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kijk de herhaling van de Vrienden van en ik zie Marco en Glennis SJEEZ WAT IS DAT GOED GODSAMMENOGANTOE *O* *O* *O*
Oh ben benieuwd. Marco ook goed? Want die vond ik de laatste tijd erg minder bij stem maar zou mooi zijn als blijkt dat ie het nog kan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184934369
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:22 schreef GeorgeM het volgende:
Ik kijk de herhaling van de Vrienden van en ik zie Marco en Glennis SJEEZ WAT IS DAT GOED GODSAMMENOGANTOE *O* *O* *O*
Ik ook......kippenvel!
pi_184934392
En Marcel en Marco ook JEMINEEE
ONZETTEND MOOI GEDAAN *O* *O* *O*
Jan Guus Frans Sick en Nimon flikker lekker een end op sorry :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 10 februari 2019 @ 12:27:11 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_184934403
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja hier zit wel wat in hoor. Heb er ook aan gedacht. Dat het ook m'n eigen schuld is dat ik hem even op het veldje liet en hij daar uit zichzelf door de tunnel heen ging rennen enzo. Hij was zó gelukkig. En dat moet ie daarna dan bekopen.

Maar een verdraaide spier ofzo zou toch met een paar weken wel beter moeten zijn? :@
Zal nu idd gewoon een maand (of twee) alleen aan de lijn uitlaten. Ik til z'n 26 kg ook elke dag de trap op en af. Maar hij snapt er niks van, hij hoort te hollen en vliegen en dat mag nu niet.

(En echt he, wat is het voor kutkarma dat het veldje klaar is en nu dit.. Daar kan ik serieus wel om janken).
Een verdraaide spier of een verkeerde beweging van gewricht kan an sich lijken op iets dat met een paar dagen voorbij is, maar als ik bij mezelf moet uitgaan (ik denk dan, spieren zijn spieren, of je nu mens of dier bent, dus dan zal het wel op het zelfde neerkomen), dan kan je daar nog langer last van hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. Als je het niet laat behandelen. Dus in dat geval doe je er echt goed aan om het maandag te laten checken/behandelen!

En het is inderdaad zwaar klote dat je nu dat veldje niet optimaal kan benutten, vindt Bietje het wel tof? En denk ook aan de andere hondjes in de buurt die er volop in kunnen spelen, die weten misschien niet dat jij daarvoor hebt gezorgd maar als ze zich daar bewust van waren dan zouden jij hun nieuwe favoriete persoon zijn. O+ En straks is het lente en fluiten de vogeltjes nog harder en ziet alles er nog fleuriger uit op dat veldje en dan is Griekalicious ook weer meer de oude en kan hij er (MET BELEID, RUSTAHHHHHG) ook lekker in rondrausen. Weet ik zeker.
Alleen moet je wat geduld hebben en dat is gewoon verrekte moeilijk. :*
pi_184934404
En met Dreetje Hazes :)
pi_184934450
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ben benieuwd. Marco ook goed? Want die vond ik de laatste tijd erg minder bij stem maar zou mooi zijn als blijkt dat ie het nog kan!
Ja hoor, ik vond het top. Die stemmen samen O+ (Vond ‘m wel te zwaar
Ook met Marcel samen WOW wat hebben ze dat nummer mooi omgebouwd pfoe *O* :{ )
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  ESF Reporter zondag 10 februari 2019 @ 12:31:47 #97
87554 Cee
Welluk?
pi_184934470
Oh ja en Greys, misschien denk je dat het nu lang duurt maar ik durf te wedden dat menig hondeneigenaar nog maaaaaanden doortobt voordat ze stappen nemen en wat je doet nu is gewoon oké en wellicht zullen mensen zelfs zeggen dat het aan de vroege kant is om 'al' foto's te maken en doktoren te bezoeken, maar ik zou dat dus zelf ook meteen doen. Weer dat typische ongeduld en dingen meteen willen fixen en willen weten. Snap ik heel goed!
Het is gebeurd in de sneeuw, denk je toch? Die misstap van de Griek? Dat is wel een paar weken geleden maar nog vrij recent.
Sorry (ja ik zeg sorry, maar GeorgeM heeft toch die award) als ik er over doorlul en jij liever gewoon weer over andere dingen wil razen hier maar ik wil je heel graag geruststellen.
pi_184934495
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Een verdraaide spier of een verkeerde beweging van gewricht kan an sich lijken op iets dat met een paar dagen voorbij is, maar als ik bij mezelf moet uitgaan (ik denk dan, spieren zijn spieren, of je nu mens of dier bent, dus dan zal het wel op het zelfde neerkomen), dan kan je daar nog langer last van hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. Als je het niet laat behandelen. Dus in dat geval doe je er echt goed aan om het maandag te laten checken/behandelen!

En het is inderdaad zwaar klote dat je nu dat veldje niet optimaal kan benutten, vindt Bietje het wel tof? En denk ook aan de andere hondjes in de buurt die er volop in kunnen spelen, die weten misschien niet dat jij daarvoor hebt gezorgd maar als ze zich daar bewust van waren dan zouden jij hun nieuwe favoriete persoon zijn. O+ En straks is het lente en fluiten de vogeltjes nog harder en ziet alles er nog fleuriger uit op dat veldje en dan is Griekalicious ook weer meer de oude en kan hij er (MET BELEID, RUSTAHHHHHG) ook lekker in rondrausen. Weet ik zeker.
Alleen moet je wat geduld hebben en dat is gewoon verrekte moeilijk. :*
Dit ja
#Team Komtgoed
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 10 februari 2019 @ 12:33:34 #99
163650 Greys
pi_184934510
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Een verdraaide spier of een verkeerde beweging van gewricht kan an sich lijken op iets dat met een paar dagen voorbij is, maar als ik bij mezelf moet uitgaan (ik denk dan, spieren zijn spieren, of je nu mens of dier bent, dus dan zal het wel op het zelfde neerkomen), dan kan je daar nog langer last van hebben dan je in eerste instantie zou verwachten. Als je het niet laat behandelen. Dus in dat geval doe je er echt goed aan om het maandag te laten checken/behandelen!

En het is inderdaad zwaar klote dat je nu dat veldje niet optimaal kan benutten, vindt Bietje het wel tof? En denk ook aan de andere hondjes in de buurt die er volop in kunnen spelen, die weten misschien niet dat jij daarvoor hebt gezorgd maar als ze zich daar bewust van waren dan zouden jij hun nieuwe favoriete persoon zijn. O+ En straks is het lente en fluiten de vogeltjes nog harder en ziet alles er nog fleuriger uit op dat veldje en dan is Griekalicious ook weer meer de oude en kan hij er (MET BELEID, RUSTAHHHHHG) ook lekker in rondrausen. Weet ik zeker.
Alleen moet je wat geduld hebben en dat is gewoon verrekte moeilijk. :*
Dank je. Echt. Hier kan ik wel wat mee.. Ja, geduld hebben. En alles proberen wat zou kunnen ontdekken wat het is. De osteopaat kan sowieso geen kwaad want dat is zonder narcose en snijden en dingen. En dinsdag de andere arts is ook niks 'engs'. Alleen kijken en voelen en een mening. Dus op die twee verheug ik me zelfs.

Heb wel beetje spijt dat toen hij onder narcose was voor de foto's van de linker voorpoot ik ze niet meteen foto's van de rug heb laten maken. Maar daar had die dierenarts het dus zelf helemaal niet over dus toen niet aan gedacht. Ben ook niet boos op ze, ik snap wel dat ze alleen die poot en schouder deden. Maar achteraf had ik liever meteen de rug ook gehad. Achteraf is het altijd mooi wonen. :P

Maar je hebt gelijk.. Geduld. Geduld en hopen op iemand die vindt wat het is. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_184934543
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 12:03 schreef Greys het volgende:
Ik dacht van de week even dat het heel goed ging. En toen mocht ie even op het hondenveld. Zonder andere honden. Meteen daarna weer enorm mank. Dus wat me ook zo gefrustreerd maakt, ben ik jaren met een hondenveld bezig en nu heeft iedereen er lol van behalve ik zelf.
-O-
Oh wat ontzettend rot, maar misschien kan de osteopaat nog verder iets vinden en wat belangrijker is behandelen. Is het soms geen nekhernia, geeft ook allerlei symptomen. Ik weet hoe je je voelt, als een dier pijn heeft en je kunt hier niets aan doen dan voel je je zo machteloos en verdrietig. Sterkte en ik hoop dat je Griek snel weer op het hondenveldje kan rennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')