same shit, different day. Mag niet klagen. Met slechte mensen gaat het altijd goed en onkruid vergaat nietquote:
Ik moet ook verplicht rustig aan doen... heb teveel mensen die in de gaten houden dat ik niet teveel uren maakquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:37 schreef Memento-Mori het volgende:
@:Lotusss, werk is positiefmaar rustig aan he
[..]
same shit, different day. Mag niet klagen. Met slechte mensen gaat het altijd goed en onkruid vergaat niet
Waaide in ieder geval wel behoorlijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Was wel lekker, maar geen record grmbl
goed zoquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moet ook verplicht rustig aan doen... heb teveel mensen die in de gaten houden dat ik niet teveel uren maak
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waaide in ieder geval wel behoorlijk.
Zelf niet zoveel van meegekregen want lag praktisch de hele dag op bed
Als het feest episch is geweest, dan was het de kater waard. Maar blijkbaar dus niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Feestje hakte er behoorlijk in. Epische kater.
Zo zonde van mijn dag
Waar was je?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wat vlagerig, maar het water lag er top bij.
Matige keuzequote:
Je breekt m'n hart en je hebt er niet eens 50 cent voor betaaldquote:
Gisteren wees je me nog afquote:Op zaterdag 9 februari 2019 21:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart en je hebt er niet eens 50 cent voor betaald
Ik moet ook nog meerdere poststukken van ze krijgen. Van 6 maanden geleden.quote:
Say what nowquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet ook nog meerdere poststukken van ze krijgen. Van 6 maanden geleden.
I kid you not.
Ik hoor het ook steeds vaker. Post die gewoon nooit aankomt.quote:
Heb er gepost, zonder te lezen. Want heb TS vaker dit soort topics zien plaatsen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:06 schreef MissMSX het volgende:
Jezus... Het blijft maar gaan met die inceltopickaaps hè
R&P / Vrouwen boven de 30?
Hoe kan dat dan. Gewoon kwijtgeraakt of zo?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor het ook steeds vaker. Post die gewoon nooit aankomt.
Oh.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, toen Air aanbood naar Samzz te gaan, en ik daarop aanbood maar naar jou te gaan
Ja, goede vraag. Echt geen ideequote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan. Gewoon kwijtgeraakt of zo?
Neem aan dat de verzender PostNL achter de broek aan zit?quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik ben de menopauze al voorbij.
Het hele topic gaat ook compleet offtopic. Als er maar over vrouwen gezeken kan worden. De kuthoerenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb er gepost, zonder te lezen. Want heb TS vaker dit soort topics zien plaatsen.
Hij moet zich niet voortplanten.
Dat was geen afwijzing.quote:
Neuh. Te veel moeite. Doen ze toch niks mee. Was ook niet heel belangrijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neem aan dat de verzender PostNL achter de broek aan zit?
Ow. Okay. Ik zou dat wel balen vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neuh. Te veel moeite. Doen ze toch niks mee. Was ook niet heel belangrijk.
Dat ze alleen maar naar uiterlijk kijken op datingappsquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens een zeiktopic over mannen openen.
En ze alleen maar jonge grietjes willenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ze alleen maar naar uiterlijk kijken op datingapps
Ja, is het ook wel. Maar ze gaan het toch niet fixen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow. Okay. Ik zou dat wel balen vinden.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:17 schreef Samzz het volgende:
Ik zal eens een zeiktopic over mannen openen.
Die fulltime time werken, maar niet te full, want dan hebben ze weer geen tijd voor een man.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ze alleen maar jonge grietjes willen.
Was ik maar een kuthoer. Dan hoefde ik niet van de bijstand te levenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het hele topic gaat ook compleet offtopic. Als er maar over vrouwen gezeken kan worden. De kuthoeren
Precies. Even tikken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die fulltime time werken, maar niet te full, want dan hebben ze weer geen tijd voor een man.
Waarom?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:11 schreef Lotusss het volgende:
Anders nemen jullie gewoon het goedkoopste abonnement?
Het kost je omgerekend geen drol en geen gezeur met ads die je niet ok vindt.quote:
Ga jij nou serieus over geld beginnen?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het kost je omgerekend geen drol en geen gezeur met ads die je niet ok vindt.
En alles wat erbij hoortquote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Getrouwd geweest en alles. Inclusief seks en alles wat erbij hoort. Gelukkig exclusief kinderen.
Voorbinddildo'squote:
Bijstandsleef maar wel een abo nemenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ads? Het kunnen blokkeren van sommige mensen lijken me een beter argumentquote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb geen gezeur met ads die ik niet okay vind.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat ja. Als ik voor ¤ 1,70 [b]er maand/b] een abbo neem, dan kies ik daarvoor ipv een keer een koffie te nemen op het station (is veel duurder dan dat), of een Big Mac, of dat ik een auto heb.quote:
Betrek mij er niet bij alsjeblieft dankjewel. I've got no beef with y'allquote:Op zondag 10 februari 2019 00:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja dat ja. Als ik voor ¤ 1,70 [b]er maand/b] een abbo neem, dan kies ik daarvoor ipv een keer een koffie te nemen op het station (is veel duurder dan dat), of een Big Mac, of dat ik een auto heb.
Of dat ik ervoor kies de 900m te lopen naar het stadscentrum en terug.
Als het jullie écht kan schelen dat ik die ¤1,70 per maand hieraan uitgeef, geef dan minimaal dat bedrag per maand uit aan een goed doel ofzo
S_Mquote:Op zondag 10 februari 2019 00:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
DqodLong time no see! How's life?
Nicequote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
S_M
Ja, best wel ok eigenlijk. Genoeg uit te zoeken nog en hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan, maar. Ja. Niet slecht, niet slecht
En aan jouw kant?
Kun je een beetje wennen aan het begeleidt wonen?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
S_M
Ja, best wel ok eigenlijk. Genoeg uit te zoeken nog en hoe ik met bepaalde dingen om moet gaan, maar. Ja. Niet slecht, niet slecht
En aan jouw kant?
Jazeker. Bijna elke dagquote:Op zondag 10 februari 2019 00:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
NiceGa je nog naar het asiel enzo? En hoe is het met Bon?
Hier wel ok, beetje under the weather, maar so far so geen griep dus
Niet eens rosbief?quote:Op zondag 10 februari 2019 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij alsjeblieft dankjewel. I've got no beef with y'all
quote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kun je een beetje wennen aan het begeleidt wonen?
Nee, heb chipsquote:
Oh goede regelmaat met de hondjesquote:Op zondag 10 februari 2019 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jazeker. Bijna elke dagHeerlijk, met die hondjes bezig zijn
En Bonnie lijkt 't goed te doen. Ze wordt knuffeliger en ondeugender tegelijkertijd, de tuttebol
Beterschap danHopen dat 't niet doorzet. Of juist wel en dat 't dan ook voorbij is in een oogwenk, dat er tegenaan hikken is helemaal niks
Dacht ik. Dit zijn geen tijden voor rosbief. Denk ik. Zoietsquote:
Zeker. Een hoop wel en een hoop wee. Vooral wel, gelukkigquote:Op zondag 10 februari 2019 00:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh goede regelmaat met de hondjesEn mooi dat Bon het ook goed maakt
![]()
Ja, of doorbreken of opknappen volgaarne. Ben er nou wel klaar mee
Dank voor de beterschapswens en fijn als je het gehad hebt voor dit seizoenquote:Op zondag 10 februari 2019 00:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dacht ik. Dit zijn geen tijden voor rosbief. Denk ik. Zoiets
[..]
Zeker. Een hoop wel en een hoop wee. Vooral wel, gelukkig
Begrijpelijk, ik heb 't er voorlopig wel weer opzitten geloof ik *klopt af*
Sorry! Wrong person quoted.quote:Op zondag 10 februari 2019 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Betrek mij er niet bij alsjeblieft dankjewel. I've got no beef with y'all
Beestjesquote:Op zondag 10 februari 2019 00:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Al goed.
Hier nog een gifje
[ afbeelding ]
Weltrustenquote:Op zondag 10 februari 2019 01:03 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens lekker plat, dacht ik zo.
[ afbeelding ]
Welterusten, allen![]()
Ja. Grauzone was tof, wel de cosmic dead moeten skippen ivm de trein.quote:
Ah da's wel zuur altijd als die tijden niet mooi aansluiten. Gelukkig dat Grauzone tof wasquote:Op zondag 10 februari 2019 01:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja. Grauzone was tof, wel de cosmic dead moeten skippen ivm de trein.
Hoe is het hier?quote:
Mooi, dan blijf ik nog ff. Rust op de zondagochtend.quote:
Neequote:Op zondag 10 februari 2019 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over eten gesproken... is er al wat meer duidelijkheid over alles?
Welkequote:Op zondag 10 februari 2019 09:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een autootje gekocht![]()
Volgende week mag ik hem ophalen
Kleuren, voor? In huis? Welke kleuren?quote:Op zondag 10 februari 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
Ik ben verfkleuren aan het uitkiezen. Waarom staat op Pinterest de naam van de kleur er niet bij.
Mijn slaapkamer. Ik wil blauw en ik zie heel veel blauw, maar geen namen erbijquote:Op zondag 10 februari 2019 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kleuren, voor? In huis? Welke kleuren?
wat voor blauw?quote:Op zondag 10 februari 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer. Ik wil blauw en ik zie heel veel blauw, maar geen namen erbij.
Vanmiddag naar de Gamma voor kleurstalen.
dat is precies t goede woordquote:
Ieniminidraaicirkelquote:Op zondag 10 februari 2019 09:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is precies t goede woord![]()
Ik vind m zó leuk om te zien.
En ik weet dat t niet iedereens smaak zal zijn, maar ik vind m echt heel tof.
En hij heeft n ieniminidraaicirkel
van die twee schorpioenquote:Op zondag 10 februari 2019 09:41 schreef Samzz het volgende:
Maar sowieso een donkere blauw. Maar kies ik het wat meer grijsblauwe, het meer groenblauwe of echt hrt blauwblauw, of toch paarsblauw.
Keuzes.
Ik vind Schorpioen van Flexa mooi, maar Majestic Cloth van Pure and Original ook.
Namen willen we!quote:Op zondag 10 februari 2019 09:42 schreef Myraela het volgende:
Ik heb donkerdonkerblauw in slaapkamer. Heel blij mee. Met een mosterdgeel dekbedovertrek.
Okay. Ook mooi, maar toch te blauw blauw voor mij denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was een mengkleur, denk ongeveer deze: https://www.flexa.nl/nl/kleur-informatie/u14321?h=blue
Ja dat hoor je wel vaker, dat gras in de neus vast komt te zittenquote:Op zondag 10 februari 2019 09:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze kat was btw steeds aan t hoesten en proesten en raar aan t ademen. Dacht dat er miss iets vast zat in dr keel, maar ze at gewoon goed, spinde, wilde geknuffeld worden enzo, dus dacht: ga maandag wel langs de da.
Gisteren begon ze ineens ontzettend te niezen en proesten, kwam er n stuk gras van n cm of 5 a 6 uit dr neus.
Dus nu is t helemaal over.
Maar wat n lang stuk gras!
Ja, wij zijn juist van de pure kleuren. Jij zou eens bij de verf van vtwonen kunnen kijken. Die zijn ook van de wat zachtere vergrijsde kleuren.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okay. Ook mooi, maar toch te blauw blauw voor mij denk ik.
Blauw.
ja, klopt, maar ik had toch niet zon lang stuk verwacht! Snap dat ze er last van hadquote:Op zondag 10 februari 2019 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat hoor je wel vaker, dat gras in de neus vast komt te zitten.
Aren zijn ook altijd een bitch.
Ja daar heb in al wat doorheen gebladerd. Maar die twee die ik noemde hebben de voorkeur nog.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wij zijn juist van de pure kleuren. Jij zou eens bij de verf van vtwonen kunnen kijken. Die zijn ook van de wat zachtere vergrijsde kleuren.
Wel echt lang idd.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, klopt, maar ik had toch niet zon lang stuk verwacht! Snap dat ze er last van had
wat op zich best belangrijk is natuurlijkquote:Op zondag 10 februari 2019 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk alles om te beginnen, behalve de verfkleur.
Jaquote:Op zondag 10 februari 2019 09:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat op zich best belangrijk is natuurlijk
Wat?quote:Op zondag 10 februari 2019 09:51 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het idee van krijtverf leuk, maar volgens mij heb je dan veel meer verf nodig en werkt het alsnog niet fijn om te krijten.
Ooooh, lees het nu. Was even in de war.quote:Op zondag 10 februari 2019 09:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb t over krijtverf, niet schoolbordverf.
Good for you!quote:Op zondag 10 februari 2019 10:10 schreef MissMSX het volgende:
Zo, lekker even een TR'etje gemacht. Voelt goed.
* MissMSX wrijft snorretje glad
Alles voor een beter FOK! hequote:
Goed gedaan zo op de zondag.quote:Op zondag 10 februari 2019 10:10 schreef MissMSX het volgende:
Zo, lekker even een TR'etje gemacht. Voelt goed.
* MissMSX wrijft snorretje glad
Mierquote:Op zondag 10 februari 2019 10:15 schreef Samzz het volgende:
Jezus ik ben een levende springplank voor Mier geloof ik.
Dan zet je dat soort mensen juist op hun plaats toch, gemiste kans.quote:Op zondag 10 februari 2019 10:38 schreef Allures het volgende:
Gisteren op een feestje de hele tijd een kerel om me heen gehad die indruk wilde maken met hoeveel ie kon liften
Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om te zeggen maar ik lift meer
Dus daar heb ik nu lol om
Als ik zeg op wat voor gedrag dit lijkt dan verlies ik vast ook weer een zwik punten.quote:Op zondag 10 februari 2019 10:40 schreef Elvi het volgende:
Oh gaat je score omhoog als je een tr zet dan?
Probeer het eens?quote:Op zondag 10 februari 2019 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik zeg op wat voor gedrag dit lijkt dan verlies ik vast ook weer een zwik punten.
Als je ego zo fragiel is dat je zo indruk wil maken vind ik het sneu om dan zo hard te zijnquote:Op zondag 10 februari 2019 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zet je dat soort mensen juist op hun plaats toch, gemiste kans.
Ik lig er nog in, heb ruim tien uur geslapenquote:Op zondag 10 februari 2019 10:46 schreef Allures het volgende:
Ik zou wel echt zo terug naar bed kunnen zeg
ik lig er ook nog in maar bedoel echt slapenquote:Op zondag 10 februari 2019 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig er nog in, heb ruim tien uur geslapen
dat ga ik vandaag doenquote:Op zondag 10 februari 2019 10:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga zo maar eens actie ondernemen, gisteren mijn hele dag weggegooid.
Geniaal he?quote:
wat vind je van haar nieuwe liedje?quote:
Ja, heerlijk. Lekker met de meiden knotje.quote:
huh score? Wat?quote:Op zondag 10 februari 2019 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles voor een beter FOK! he
Nu hopen dat het gewerkt heeft en mijn score flink omhoog gaat
Die is niet zoquote:Op zondag 10 februari 2019 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat vind je van haar nieuwe liedje?
ik vind ze allemaal niet zo, maar dat kan aan mij liggenquote:
Blijft wel hangen inderdaadquote:Op zondag 10 februari 2019 11:33 schreef Chia het volgende:
Lekker met meiden meiden meiden meiden meiden
Vind ik wel leuk. Bespaar me de foto’s van je katjesquote:
poesjes zijn beterquote:Op zondag 10 februari 2019 11:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk. Bespaar me de foto’s van je katjes
nice.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Post 117 voor wie niet gewoon 100 Posts per pagina heeft.
tis rustig op t moment.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de instagram carrière van je dochter?
In dat geval ontvolg ik je weer.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:54 schreef Allures het volgende:
Ik vergeet insta steeds
It was fun while it lasted
aaaah dan doe ik speciaal voor jou wel weer een keer het hondjequote:Op zondag 10 februari 2019 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In dat geval ontvolg ik je weer.
quote:Op zondag 10 februari 2019 12:07 schreef Allures het volgende:
Wacht jij hebt mijn insta helemaal niet
Stuur door dan!quote:Op zondag 10 februari 2019 12:15 schreef Allures het volgende:
[..]
dan mis je kei veel super schattige hondenfotos
Ze heeft echt zo'n schattig hoofd![]()
Geen idee.quote:Op zondag 10 februari 2019 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat vind je van haar nieuwe liedje?
Goed bezig!quote:Op zondag 10 februari 2019 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb bijna alle was opgevouwen en strijken is ook klaar. Nu maar eens de stad in en daarna naar de supermarkt.
Mja er is in Den Haag dan ook een tof optreden die ik overweeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:51 schreef Elvi het volgende:
[..]
Anders gaan we weer samende rest reageert toch niet.
Oh ok. Laat maar dan.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja er is in Den Haag dan ook een tof optreden die ik overweeg.
Koffiequote:Op zondag 10 februari 2019 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag ook wel na gisteren. Zo maar eens ergens wat gaan eten eerst en een goede kop koffie
Koffie en een bolletje kaas hier.quote:Op zondag 10 februari 2019 12:47 schreef O_o_ het volgende:
Ik heb een kop koffie en een plak cake in mijn mik zitten, ik ben mij nog aan het beraden wat ik verder de komende uren mijn gestel in ga proppen.
Dit is hetzelfde als het uitmaken via msn.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja er is in Den Haag dan ook een tof optreden die ik overweeg.
Ik ga zo een stapel broodjes smerenquote:Op zondag 10 februari 2019 13:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Koffie en een bolletje kaas hier.
Ben jij mijn vriendin?quote:Op zondag 10 februari 2019 12:28 schreef Allures het volgende:
Ik heb nog niks gedaan want ik heb knallende hoofdpijn en zit de hele tijd te wachten tot de ibu gaat werken
Geen 28 bakjes per dag?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga zo een stapel broodjes smeren. Zit nu aan mijn 2e koffie. En daar laat ik het bij, want anders kan ik vannacht niet slapen en ik moet morgen al vroeg uit de veren.
Lekkere scheetjes laten altijd van wheyshakesquote:Op zondag 10 februari 2019 13:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zat vorige week de hele week te stinken als een otter, dag en nacht.
Nou dacht ik dat komt omdat ik een wheyshake drink sochtends maar gister zag ik dat deze al 9 maand over datum is.
Als 4 man kokhalzend het kantoor uitrent is het niet meer scheetjesquote:Op zondag 10 februari 2019 13:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekkere scheetjes laten altijd van wheyshakes
Dat zijn de beste, zeker als je zelf één van die vier bent.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als 4 man kokhalzend het kantoor uitrent is het niet meer scheetjes
Is me wel eens overkomen hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 13:26 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als het uitmaken via msn.
R.i.p. Elvi.
Was je 12?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is me wel eens overkomen hooris niet zo dramatisch.
tmf-chatquote:Op zondag 10 februari 2019 13:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet eens. Het was ook geen msn maar een ander programmaiets moderner
mIRC met een customized lay-out?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee niet eens. Het was ook geen msn maar een ander programmaiets moderner
quote:Op zondag 10 februari 2019 13:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
* O_o_ slaps Q. around a bit with a large trout.
Doe je er ook een dansje bij?quote:Op zondag 10 februari 2019 13:54 schreef O_o_ het volgende:
[..]
* O_o_ slaps Q. around a bit with a large trout.
Houtverbinding dusquote:Op zondag 10 februari 2019 14:03 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet zo'n metalen hoekje waarmee je twee planken haaks op elkaar vast kunt maken?
quote:
VAlt me nu pas op dat Frenkie hem uit staat te lachen.quote:
Echt uitlachen is het niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VAlt me nu pas op dat Frenkie hem uit staat te lachen.
Ik weet nog wel jaaaaaren geleden, toen ik de post bezorgde bij een instelling waar mensen met Down kunst maakten.quote:
Kan ook zijn dat die aan het lachen is om zijn bankrekening.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
VAlt me nu pas op dat Frenkie hem uit staat te lachen.
Wat had je er allemaal bij?quote:Op zondag 10 februari 2019 14:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Vaker nachos maken, zo lekker. Zelfs de dag erna
Twee ovenschalen. Eén met chili, creme fraiche, guacamole en één met salsa, chilisaus en guacamole. Restjes ernaast voor extra dip.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal bij?
Fuck. Nachos zijn zo lekkerquote:Op zondag 10 februari 2019 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Twee ovenschalen. Eén met chili, creme fraiche, guacamole en één met salsa, chilisaus en guacamole. Restjes ernaast voor extra dip.
Heb je alleen uit een potje gehad? Want ik ben geen fan van avocado of koriander, maar een goeie guac gaat er wel inquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Twee ovenschalen. Eén met chili, creme fraiche, guacamole en één met salsa, chilisaus en guacamole. Restjes ernaast voor extra dip.
Nee, ook vers. Maar ik lust t niet.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:52 schreef Halimede het volgende:
[..]
Heb je alleen uit een potje gehad? Want ik ben geen fan van avocado of koriander, maar een goeie guac gaat er wel in
Klinkt goed.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, sowieso een lading kaas op de chips natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Hier gaat er ook nog altijd een berg cheddar overheen
Als ze nog niet zo groot zijn kun je ze beter als stratenmaker opleiden, zitten toch redelijk dichtbij de grond nog.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochters (4&7) zetten geheel zelf een IKEA kast in elkaar. Alleen een paar aanwijzingen van mij nodig. Zelf het spijkeren van de achterplaat doen ze zeer netjes
Ik zie mogelijkheden, misschien kunnen ze ook stuckadoren.![]()
Gewoon zo vroeg mogelijk mee beginnen en je voordeel er uit halenquote:Op zondag 10 februari 2019 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dochters (4&7) zetten geheel zelf een IKEA kast in elkaar. Alleen een paar aanwijzingen van mij nodig. Zelf het spijkeren van de achterplaat doen ze zeer netjes
Waarom denk je dat er in Azië vooral kleine kinderen in die fabrieken werken. Kleine vingertjes.quote:Op zondag 10 februari 2019 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Nomquote:Op zondag 10 februari 2019 14:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam op zondag aan het werk?quote:Op zondag 10 februari 2019 15:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Wel weer genoeg gewerkt voor vandaag vind ik
Ga je scheiden van jezelf?quote:Op zondag 10 februari 2019 15:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet straks nog wat documenten doornemen voordat ze naar de notaris gaan, weinig zin in nog.
Omdat ik een configuratiedocument moet opstellen voor een nieuw betalingsproces en daar doordeweeks niet aan toe kom door al het random gezeik.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom ben je in godsnaam op zondag aan het werk?
Bij mij.quote:Op zondag 10 februari 2019 15:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil dat mijn vermogen goed terecht gaat komen.
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Omdat ik een configuratiedocument moet opstellen voor een nieuw betalingsproces en daar doordeweeks niet aan toe kom door al het random gezeik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op zondag 10 februari 2019 15:47 schreef HostiMeister het volgende:
Hmmm, shit is aan
Goulash?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ook, ik ben je fokvriendquote:Op zondag 10 februari 2019 15:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal je er even bijschrijven.
Hmmm, shit is aan
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Geen idee, vraag het Bels.quote:
quote:
¤ 2.173 kan ik je geven zonder dat er erfbelasting bij komt kijken.quote:U bent: Bedrag van uw vrijstelling in 2019
Echtgenoot
¤ 650.913
Geregistreerd partner
¤ 650.913
Samenwonend partner
¤ 650.913
Kind
¤ 20.616
Pleegkind
¤ 20.616
Stiefkind
¤ 20.616
Kleinkind
¤ 20.616
Achterkleinkind
¤ 2.173
Kind met een beperking
¤ 61.840
(Hiervoor gelden voorwaarden. Lees hieronder welke dat zijn.)
Ouder
¤ 48.821
(Erven u en uw partner allebei? Dan is de vrijstelling voor u samen ¤ 48.821.)
Andere erfgenaam, bijvoorbeeld een broer of zus
¤ 2.173
Hmmm, shit is aan
Is dat voor een bijstandskeuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Test voor FOK score, kijken of dit punten kost?)Vakman pur sang
Neem aan dat je de apparatuur minstens van Gaggenau hebt bij jou in de keuken.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat voor een bijstandskeuken?![]()
(Test voor FOK score, kijken of dit punten kost?)
Ik zou al blij zijn met zo'n afzuigkap van bora grohe verwerkt in het bladquote:Op zondag 10 februari 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je de apparatuur minstens van Gaggenau hebt bij jou in de keuken.
Nee dat valt mee, maar die tegeltjes.quote:Op zondag 10 februari 2019 16:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem aan dat je de apparatuur minstens van Gaggenau hebt bij jou in de keuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |