abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184920982
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja, oftewel je bent gewoon een sukkel als je zo'n slavenbaan neemt en geen leven hebt daardoor.
Dat komt vaker voor dan je denkt.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:50:45 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184920996
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat komt vaker voor dan je denkt.
Dan zijn er dus meer sukkels dan ik denk
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:51:07 #103
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184921005
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Zooooo, wat voor banen zijn dit?

Ik vond het al vreemd waarom zelfs mannen van 40-50 jaar neerzetten dat ze nog niet weten of ze kinderen willen terwijl ze geen kinderen hebben.
Lijkt me zielig voor een kind om zo'n oude vader te hebben. Mijn vader was 45 en ik heb daar toch wel last van gehad.
Not all those who wander are lost.
pi_184921089
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In de advocatuur (zeker de wat grotere) en bij de grotere advieskantoren heb je uren te halen. Je bent verplicht om een x aantal uren te halen. En als je dat niet haalt, dan vlieg je er uit. Dus de druk is ook nog eens groot. En vaak ben je nog bezig met bepaalde trainingen als je begint als starter en die duren zo'n paar jaar (daarvoor moet je tentamens maken etc. en dat kan je niet onder werktijd doen, dus wordt dat avond- of weekendwerk). En als je daar al mee klaar bent dan ben je al begin 30.
Ja zit er in maar als je die skills hebt...

Ik zou niet zo lang willen werken.
Aubergine, tomaat, aardappel, komkommer... ze hebben de prijzen omhoog gegooid! .....
Dat is een terroristische daad.
pi_184921090
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan zijn er dus meer sukkels dan ik denk
Ja, maar wel dikke pot met geld en carriere. Dus dat is ook weer een afweging die je maakt.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:55:09 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184921099
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, maar wel dikke pot met geld en carriere. Dus dat is ook weer een afweging die je maakt.
Wat heb je aan geld als je het niet kunt uitgeven?
pi_184921108
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

"CarriŤre" wat is dat nou weer voor iets om na te streven? Soort van corporate ego / haantjes ratrace?
Aubergine, tomaat, aardappel, komkommer... ze hebben de prijzen omhoog gegooid! .....
Dat is een terroristische daad.
pi_184921142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wat heb je aan geld als je het niet kunt uitgeven?
Eens hoor. :Y

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

"CarriŤre" wat is dat nou weer voor iets om na te streven? Soort van corporate ego / haantjes ratrace?
Yup. Ik zie en heb genoeg dit soort types gezien.
pi_184921461
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

In de advocatuur (zeker de wat grotere) en bij de grotere advieskantoren heb je uren te halen. Je bent verplicht om een x aantal uren te halen. En als je dat niet haalt, dan vlieg je er uit. Dus de druk is ook nog eens groot. En vaak ben je nog bezig met bepaalde trainingen als je begint als starter en die duren zo'n paar jaar (daarvoor moet je tentamens maken etc. en dat kan je niet onder werktijd doen, dus wordt dat avond- of weekendwerk). En als je daar al mee klaar bent dan ben je al begin 30.
Work smart, not hard...
  zaterdag 9 februari 2019 @ 19:19:11 #110
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184921592
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Work smart, not hard...
Hoopte dat Dagobert die zou komen posten...
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
pi_184921836
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:19 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Hoopte dat Dagobert die zou komen posten...
Sorry to disappoint.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 19:31:45 #112
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_184921864
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry to disappoint.
Niet nodig :)
"We aren't people, we are text."
- Japanman Sakyusan -
  zaterdag 9 februari 2019 @ 19:46:29 #113
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_184922153
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:
Heren zouden jullie een relatie kunnen beginnen met een vrouw van bijv 35?

Ik vraag mij altijd af of ik het moet proberen....maar angst is:

-Kinderen krijgen word lastiger?
-Je kan niet lang samen genieten, want er moet snel kindje komen
-Tegen de 40 ziet ze er niet leuk meer uit?

No offense dames, maar dat zijn vooroordelen die je vaak hoort.....
nee je kan beter topics op fok erover openen en piekeren.
Grt grt
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_184922276
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 19:46 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nee je kan beter topics op fok erover openen en piekeren.
Grt grt
Gedeelde leed is halve smart, ofzoiets.
pi_184922327
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef Kluun1985 het volgende:

-Tegen de 40 ziet ze er niet leuk meer uit?

No offense dames, maar dat zijn vooroordelen die je vaak hoort.....
Dit klopt misschien voor blanke huidjes.
pi_184924425
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf een prima catch vindt betekent het toch niet gelijk dat een vrouw je leuk vindt? Het klinkt een beetje verontwaardigt in je post dat ze geen extra interesse in je heeft?
Ja dat klinkt heel aannemelijk. Mannen vinden zichzelf er iets beter uitzien dan zij daadwerkelijk zijn. Ook vrouwen zijn zo. Dit is wetenschappelijk onderzocht.

OkCupid en Tinder data tonen echter aan dat vrouwen het aller-kieskeurigst zijn. Tindergebruiksters laten 80% van de mannen linksliggen. Binnen deze 80% mannen zitten vast genoeg mannen die normaal tot goed te pruimen zijn. Maar zij zijn dus blijkbaar niet meer goed genoeg. De 'schuldvraag' in deze kwestie ligtveerder bij de vrouwen dan bij de zichzelf overschattende mannen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tai-Mai-Shu op 09-02-2019 21:22:41 ]
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:20:34 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184924738
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:08 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Ja dat klinkt heel aannemelijk. Mannen vinden zichzelf er iets beter uitzien dan zij daadwerkelijk zijn. Ook vrouwen zijn zo. Dit is wetenschappelijk onderzocht.

OkCupid en Tinder data tonen echter aan dat vrouwen het aller-kieskeurigst zijn. Tindergebruiksters laten 80% van de mannen linksliggen. Binnen deze 80% mannen zitten vast genoeg mannen die normaal tot goed te pruimen zijn. Maar zij zijn dus blijkbaar niet meer goed genoeg. De 'schuldvraag' in deze kwestie eerder bij de vrouwen dan bij de zichzelf overschattende mannen.
OkCupid en Tinder als de echter wereld zien, daar gaat het al fout bij veel van die incels
pi_184924777
quote:

[..]

OkCupid en Tinder data tonen echter aan dat vrouwen het aller-kieskeurigst zijn. Tindergebruiksters laten 80% van de mannen linksliggen. Binnen deze 80% mannen zitten vast genoeg mannen die normaal tot goed te pruimen zijn. Maar zij zijn dus blijkbaar niet meer goed genoeg. De 'schuldvraag' in deze kwestie eerder bij de vrouwen dan bij de zichzelf overschattende mannen.
Schijnbaar niet anders worden er niet 80% van de mannen weg geswiped.
pi_184924787
quote:

[..]

Bron van het onderzoek?

En (alleen maar) afgaan op data van Tinder en Okcupid. Er zit vast geen eigenbelang :')
pi_184924904
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

OkCupid en Tinder als de echter wereld zien, daar gaat het al fout bij veel van die incels
Realiteit is moeilijker meetbaar denk ik. Daarom zijn data van dating-apps zo interessant. Maar waarom zouden vrouwen in real life van hun datingapp—wensen afwijken. Het blijven toch een en dezelfde vrouwen.
pi_184924984
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Bron van het onderzoek?

En (alleen maar) afgaan op data van Tinder en Okcupid. Er zit vast geen eigenbelang :')
Eigenbelang van wie bedoel je? OKCupid heeft die data en grafiekjes kort na publicatie van hun blog verwijderd. Maar zij zijn overal terug te vinden.
pi_184925117
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:28 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Eigenbelang van wie bedoel je? OKCupid heeft die data en grafiekjes kort na publicatie van hun blog verwijderd. Maar zijn overal terug te vinden.
Okcupid en Tinder kunnen wel zeggen 'ons data toont aan', maar met een enige kritische blik zou je dus niet hier alleen maar vanuit moeten gaan. Want Tinder en Okcupid zijn commerciŽle bedrijven en zijn uit op winst. Dus hun eigen onderzoek en hun eigen data kan enigszins gekleurd zijn.

Kan je niet een linkje sturen, als het toch overal te vinden is?
pi_184925240
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Okcupid en Tinder kunnen wel zeggen 'ons data toont aan', maar met een enige kritische blik zou je dus niet hier alleen maar vanuit moeten gaan. Want Tinder en Okcupid zijn commerciŽle bedrijven en zijn uit op winst. Dus hun eigen onderzoek en hun eigen data kan enigszins gekleurd zijn.

Kan je niet een linkje sturen, als het toch overal te vinden is?
Kun je niet zelf zoeken.

Die data waren juist schadelijk voor hun imago denk ik zo. Als 80% van mannen ontdekt dat betalen voor datingapps geen zin heeft. Dan verliezen de app-makers juist geld.
pi_184925416
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:37 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Kun je niet zelf zoeken.

Die data waren juist schadelijk voor hun imago denk ik zo. Als 80% van mannen ontdekt dat betalen voor de datingapps geen zin heeft verliezen de makers juist geld.
Jij claimt een onderzoek te hebben (en waarschijnlijk ook gelezen), waarom moet ik dan gaan zoeken?

Maar als in het onderzoek wordt gezegd dat de 'boost', de 'super likes' en de 'onbeperkte swipes' wel degelijk impact hebben (ook al is dat marginaal), dan zullen ze die '80% van de mannen' weer hebben genuanceerd.

En is het niet dat ze juist de betaalde functies door je strot proberen te duwen? Het zou erg gek zijn om in hun 'eigen onderzoek' hun verdienmodel geheel onderuit halen.
pi_184925710
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:43 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jij claimt een onderzoek te hebben (en waarschijnlijk ook gelezen), waarom moet ik dan gaan zoeken?

Maar als in het onderzoek wordt gezegd dat de 'boost', de 'super likes' en de 'onbeperkte swipes' wel degelijk impact hebben (ook al is dat marginaal), dan zullen ze die '80% van de mannen' weer hebben genuanceerd.
Heh dat snap ik niet. Wat bedoel je met weer genuanceerd. Het kan zijn dat OKCupid die grafiekjes die zij zelf hadden geproduceerd hebben weggehaald. Juist, omdat het de effectiviteit van datingapps onderuit kan halen. Het was voor OKCupid vast een soort realisatie dat als een bom insloeg over de keuzes van vrouwen zelf. Wat haaks staat op wat er irl. altijd beweeert wordt (uiterlijk doet er niet toe etc.)
  zaterdag 9 februari 2019 @ 21:59:06 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184925746
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:25 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Realiteit is moeilijker meetbaar denk ik. Daarom zijn data van dating-apps zo interessant. Maar waarom zouden vrouwen in real life van hun datingapp—wensen afwijken. Het blijven toch een en dezelfde vrouwen.
Nouja zie de stelletjes op straat lopen. Dat zijn echt niet alleen maar de knappe kerels.
pi_184925817
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja zie de stelletjes op straat lopen. Dat zijn echt niet alleen maar de knappe kerels.
Klopt. Temeer vallen ze ook op omdat je verbaasd bent. Overigens. Ik realiseer mij steeds meer dat ik als man zijnde niet precies weet wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Dit kan ook voor jou gelden. En daarom zijn de dating-app data heel erg interessant. Je kunt objectief nagaan op welke soort mannen geliked wordt. En dit speelt met wat je dacht dat je wist wat aantrekkelijk was als man zijnde.
pi_184925849
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 21:57 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Heh dat snap ik niet. Wat bedoel je met weer genuanceerd. Het kan zijn dat OKCupid die grafiekjes die zij zelf hadden geproduceerd hebben weggehaald. Juist, omdat het de effectiviteit van datingapps onderuit kan halen. Het was voor OKCupid zelf een soort realisatie dat als een bom insloeg over vrouwelijke keuzes. De grafiekjes worden overal gebruikt door pua, mgtow en incels.
Ik bedoel dat '80% van de mannen' wellicht wel klopt en dat dat best wel uit hun data kan blijken. Maar dat die extra betaalde functies toch wel enige (positieve) invloed heeft op de kansen van mannen op die datingsites. En dat '80% van de mannen' door die betaalde functies '50% van de mannen' wordt en je dus al een ander beeld krijgt. Ergo: nuancering van de '80% van de mannen'.

Waar blijft het onderzoek?
pi_184925908
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:02 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Klopt. Temeer vallen ze ook op omdat je verbaasd bent. Overigens. Ik realiseer mij steeds meer dat ik als man zijnde niet precies weet wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Dit kan ook voor jou gelden.
Een eigen leven waardoor je niet afhankelijk bent van de vrouw ^O^
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:06:55 #130
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184925921
quote:

[..]

Klopt. Temeer vallen ze ook op omdat je verbaasd bent. Overigens. Ik realiseer mij steeds meer dat ik als man zijnde niet precies weet wat vrouwen aantrekkelijk vinden. Dit kan ook voor jou gelden. En daarom zijn de dating-app data heel erg interessant. Je kunt objectief nagaan op welke soort mannen geliked wordt. En dit speelt met wat je dacht dat je wist wat aantrekkelijk was als man zijnde.
Nee, ik ben er niet verbaasd over aangezien de wereld geen Tinder is.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:13:27 #131
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_184926075
Incel topic :')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_184926202
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:13 schreef Lotusss het volgende:
Incel topic :')
Heb je het over jezelf?
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184926243
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik bedoel dat '80% van de mannen' wellicht wel klopt en dat dat best wel uit hun data kan blijken. Maar dat die extra betaalde functies toch wel enige (positieve) invloed heeft op de kansen van mannen op die datingsites. En dat '80% van de mannen' door die betaalde functies '50% van de mannen' wordt en je dus al een ander beeld krijgt. Ergo: nuancering van de '80% van de mannen'.

Waar blijft het onderzoek?
Mischien. Ik weet ook niet precies hoe de Tinder engine werkt. Zullen de populairste mannen meer opduikelen bij het swipen dan m8nder populaire bedoel je. De grafieken werden gegenereerd aan de hand van swipedata van ALLE gebruikers Man en Vrouw. Weet ik veel hoeveel tientallen miljoenen gebruik(st)ers. En alleen VS of ook wereldwijd. Hierbij kwam naar voor dat mannen evenwichtiger zijn over de hele linie aan vrouwen te 'liken'. En vrouwen voornamelijk alleen de top 20% mannen verkiezen. Dus dat mannen alleen voor de knapste vrouwen zouden kiezen is in de datingapp wereld in ieder geval niet waar. Dit slaat haaks op wat vrouwen irl beweren. Maar hoeveel zou dit verschillen met hun voorkeuren op dating-apps?

Wat ook leuk is. Je kon op OKCupid Tinder een cijfer geven aan de profielen. Op wat jij dacht hoe de persoon zou zijn. Goed persoon/slecht persoon. Dit kwam precies overeen met hoe aantrekkelijk de profielen waren bij het swipen. Dus als je erg populair bent met je uiterlijk kreeg je ook het predikaat goed/likeable person. De vrouwen 'haten' 80% van de mannen die ze nooit hebben ontmoet alleen vanwege hun uiterlijk.
pi_184926464
quote:

[..]

Context is ook mega-interessant voor een correcte interpretatie van dergelijke statistiekjes. Het zegt vooral iets over de dating-apps zelf. Net als gewoon om je heen kijken en observeren niet hetzelfde is als dat een lelijkere partner bij een knappere per se opvalt.
pi_184926509
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:19 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Mischien. Ik weet ook niet precies hoe de Tinder engine werkt. Zullen de populairste mannen meer opduikelen bij het swipen dan m8nder populaire bedoel je. De grafieken werden gegenereerd aan de hand van swipedata van ALLE gebruikers Man en Vrouw. Weet ik veel hoeveel tientallen miljoenen gebruik(st)ers. En alleen VS of ook wereldwijd. Hierbij kwam naar voor dat mannen evenwichtiger zijn over de hele linie aan vrouwen te 'liken'. En vrouwen voornamelijk alleen de top 20% mannen verkiezen. Dus dat mannen alleen voor de knapste vrouwen zouden kiezen is in de datingapp wereld in ieder geval niet waar. Dit slaat haaks op wat vrouwen irl beweren. Maar hoeveel zou dit verschillen met hun voorkeuren op dating-apps?

Wat ook leuk is. Je kon op OKCupid Tinder een cijfer geven aan de profielen. Op wat jij dacht hoe de persoon zou zijn. Goed persoon/slecht persoon. Dit kwam precies overeen met hoe aantrekkelijk de profielen waren bij het swipen. Dus als je erg populair bent met je uiterlijk kreeg je ook het predikaat goed/likeable person. De vrouwen 'haten' 80% van de mannen die ze nooit hebben ontmoet alleen vanwege hun uiterlijk.
Waarom stuur je gewoon niet het onderzoek? Dan kan ik het zelf lezen :') Zolang je het onderzoek niet stuurt, kan ik de '80% van de mannen' totaal niet serieus nemen (iets met uit je duim zuigen).

En ik zeg ook niet dat '80% van de mannen' een farce is. Dat kan best wel kloppen aan de hand van de eigen data van Tinder en OkCupid. Maar waar je totaal aan voorbij gaat zijn de betaalde functies. Ze zullen daar in hun eigen onderzoek toch wel aandacht aan besteden denk je niet? Je brengt het nu alsof die betaalde functies geen enkele invloed heeft op de '80% van de mannen'. En dat is natuurlijk onzin. Die betaalde functies hebben echt wel positieve invloed op de kansen van een man om matches te verkrijgen. Dus die 80% wordt dan wellicht 50% onderaan de streep.

En een datingapp is niet real life. Je kan dat niet zo met elkaar vergelijken. De hele context is anders.

En het is lekker makkelijk om op vrouwen te bashen en dat het de vrouw de schuld is dat die '80% van de mannen' niet aantrekkelijk zijn. Mannen die zeiken :') :')
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:30:50 #136
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_184926529
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Heb je het over jezelf?
›eah sure. Want nooit seks gehad omdat ik vrouw ben ;)
... and I feel fine.
pi_184926590
Eh gozer. Als betaalde functies om de populariteit te vergroten meededen in die swipedata dan is het nog erger gesteld. Lees je nooit recensies van mannen die, ook al betalen zij zich scheel, er nooit wat uitkomt aan dates en likes via dating-apps?
pi_184926612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:30 schreef Lotusss het volgende:

[..]

›eah sure. Want nooit seks gehad omdat ik vrouw ben ;)
Je zal ze de kost geven die nog maagd zijn... Zeldzaam maar ook niet onmogelijk bij vrouwen...
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184926614
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:33 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:
Eh gozer. Als betaalde functies om de populariteit te vergroten meededen in die swipedata dan is het nog erger gesteld.
Oh ja? Waar blijkt dat uit dan?
pi_184926650
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:34 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oh ja? Waar blijkt dat uit dan?
Nouja, blijkbaar werken die functies dan niet om je populariteit te vergroten om meer likes en eventuele dates te verkrijgen.
pi_184926721
Toch apart dat de incels hier weer massaal bovenop duiken
pi_184926728
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:35 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Nouja, blijkbaar werken die functies dan niet om je populariteit te vergroten om meer likes en eventuele dates te verkrijgen.
'Blijkbaar' :')

Bottom line: ik kan jouw uitspraken dus totaal niet serieus nemen. Want blijkbaar verzin je dit gewoon. Conclusie: incel en vrouwbasher.
pi_184926793
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Context is ook mega-interessant voor een correcte interpretatie van dergelijke statistiekjes. Het zegt vooral iets over de dating-apps zelf. Net als gewoon om je heen kijken en observeren niet hetzelfde is als dat een lelijkere partner bij een knappere per se opvalt.
Ja goed en wat is die context dan. Dat blijft heel breed interpreterbaar en een welles nietes spelletje van uit de duim gezogen argumenten. Dan blijf je aan de gang. Wat mij ook opvalt is dat je dit alles kunt omdraaien volgens jouw redenatie. En stellen dat alles wat er beweerd werd over dating irl. Dat dat ook maar betrekkelijk is. Mischien is uiterlijk ook voor vrouwen hartstikke belangrijk of zelfs nog belangrijker dan voor mannen. Mischien kiezen mannen helemaal niet alleen voor de mooiste vrouwen (nuance, de meeste mannen maken geen kans en stellendaarom hun eisen bij) . Die app-statistieken zeggen niet 100% niks.
pi_184926849
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:41 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Ja goed en wat is die context dan. Dat blijft heel breed interpreterbaar en een welles nietes spelletje van uitbde duim geOgen argumenten. Wat mij ook opvalt is dat je dit alles kunt omdraaien volgens jouw redenatie. En stellen dat alles wat er beweerd werd over dating irl. Dat dat ook maar betrekkelijk is. Mischien is uiterlijk ook voor vrouwen hartstikke belangrijk of zelfs nog belangrijker dan voor mannen. Mischien kiezen mannen helemaal niet alleen de mooiste vrouwen. Die app-statistieken zeggen niet 100% niks.
Die app-statistieken zeggen 100% niets, zolang je niet met een deugdelijke bron komt waaruit jouw claims blijkt.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 22:46:07 #145
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_184926876
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je zal ze de kost geven die nog maagd zijn... Zeldzaam maar ook niet onmogelijk bij vrouwen...
Getrouwd geweest en alles. Inclusief seks en alles wat erbij hoort. Gelukkig exclusief kinderen.
... and I feel fine.
pi_184927010
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:41 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Ja goed en wat is die context dan. Dat blijft heel breed interpreterbaar en een welles nietes spelletje van uit de duim gezogen argumenten. Dan blijf je aan de gang. Wat mij ook opvalt is dat je dit alles kunt omdraaien volgens jouw redenatie. En stellen dat alles wat er beweerd werd over dating irl. Dat dat ook maar betrekkelijk is. Mischien is uiterlijk ook voor vrouwen hartstikke belangrijk of zelfs nog belangrijker dan voor mannen. Mischien kiezen mannen helemaal niet alleen voor de mooiste vrouwen (nuance, de meeste mannen maken geen kans en stellendaarom hun eisen bij) . Die app-statistieken zeggen niet 100% niks.
Ik schrijf letterlijk dat het vooral iets over de dating-apps zelf zegt. En dan is iets als Tinder logischerwijs ook iets aantrekkelijker voor de doelgroep die vooral selecteert op looks, aangezien dat zeg maar de hoofdfeature is. Correlatie en causatie zijn wellicht interessante termen om over te gaan lezen. Handig ter verbetering van je statistisch inzicht, maar ik zou me niet teveel blind staren op een enorm verhogend succes bij de dames met zo een (tunnel)focus op dating-apps data..
pi_184927068
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:52 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik schrijf letterlijk dat het vooral iets over de dating-apps zelf zegt. En dan is iets als Tinder logischerwijs ook iets aantrekkelijker voor de doelgroep die vooral selecteert op looks, aangezien dat zeg maar de hoofdfeature is. Correlatie en causatie zijn wellicht interessante termen om over te gaan lezen. Handig ter verbetering van je statistisch inzicht, maar ik zou me niet teveel blind staren op een enorm verhogend succes bij de dames met zo een (tunnel)focus op dating-apps data..
Het zijn niet alleen dating-apps die eenzelfde trend laten zien. Door heel de samenleveing speelt fysieke aantrekkelijkheid een doorslaggevende rol. Die Tinder data zijn oa. interessant omdat bij het swipen de swiper/ster geen last heeft van politieke correctheid.
pi_184927310
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:35 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Dat sluit dan wel weer aan op je aanname dat het vooral om uiterlijk draait, dus dat zou je niet moeten verbazen. Tenzij er nu ook zogenaamd knapper makende filter is, wordt je er niet knapper op dus waarom zou je meer succes verwachten dan?

Niet dat ik enige ervaring met Tinder heb, maar die betaalde functies lijken me vooral werken mbt een vergrote zichtbaar- en/of opvallendheid. Beetje los komen van de massa ditdat.
Dat het geen sleepnetswipe is, maar dat er iets meer over nagedacht is voor men de like gaf en dat dat meer aan zou moeten spreken ofzo. Het lijkt me vrij logisch dat de echte golddigsters geen natte broekjes krijgen van die paar piek die een superlike of een goldabonnement kosten, dus die win je er ook niet mee.
pi_184927378
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:55 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Het zijn niet alleen dating-apps die eenzelfde trend laten zien. Door heel de samenleveing speelt fysieke aantrekkelijkheid een doorslaggevende rol. Die Tinder data zijn oa. interessant omdat bij het swipen de swiper/ster geen last heeft van politieke correctheid.
Fysieke aantrekkelijkheid heeft altijd een rol gespeeld, dat is geen nieuws. Echter spelen irl meerdere factoren mee, naast die looks.

Wat je verder nog lijkt te vergeten is dat Tinder een app is. Swipegedrag gaat over totalen, dus ook de aandachtshoeren die zich vervelen en nauwelijks of nooit op date gaan. Dat lijkt me niet onder je potentiŽle doelgroep waarvan je de interesse wil wekken, no?
pi_184927654
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 23:05 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Fysieke aantrekkelijkheid heeft altijd een rol gespeeld, dat is geen nieuws. Echter spelen irl meerdere factoren mee, naast die looks.

Wat je verder nog lijkt te vergeten is dat Tinder een app is. Swipegedrag gaat over totalen, dus ook de aandachtshoeren die zich vervelen en nauwelijks of nooit op date gaan. Dat lijkt me niet onder je potentiŽle doelgroep waarvan je de interesse wil wekken, no?
De rol van 'die andere factoren' is heel verwaarloosbaar. Ik meen me een docu te herinneren van 60 minutes/ABC waarin ze onderzochten hoe werkgevers reageren op aantrekkelijke en minder aantrekkelijke sollicitanten. Raad eens. Persoonlijkheid of zelfs werkervaring (en dus ook zaken zoals "persoonlijkheid") zijn gewoon zeer zeer betrekkelijk.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')