Dat weten we wel. Dit gaat het niet goed doen op het ESF. Dat wil zeggen, volstrekt kansloos voor de overwinning.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:32 schreef Momo... het volgende:
Jammer toch van 2000 and whatever.
Etnisch, modern en catchy.
Ik weet niet of dit nou zo geweldig gaat doen op ESF, veel mensen vinden dit over de top.
Ja, ik denk ook dat 2000 and whatever een grotere kans had gemaakt. Zero Gravity vind ik tof, maar ik vraag me af of het wel goed gaat scoren. Het is net wat teveel een samenraapsel van wat we al gezien hebben, en dat scoort op het ESF meestal niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:32 schreef Momo... het volgende:
Jammer toch van 2000 and whatever.
Etnisch, modern en catchy.
Ik weet niet of dit nou zo geweldig gaat doen op ESF, veel mensen vinden dit over de top.
Ik moest toevallig aan jou denken dat jij 1 van de weinigen was die het nummer wel leuk vond.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, deze keuze![]()
Ik had al gehoopt dat deze plaat zou winnen.
Australiërs hebben niet alleen smaak, er komt ook veel goede muziek vandaan.
Oh dat verbaast me eigenlijk! Ik had verwacht dat je Electric Fields te gek zou vinden (of had je die niet gezien). Wat vond je daarvan?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
Fijn, deze keuze![]()
Ik had al gehoopt dat deze plaat zou winnen.
Australiërs hebben niet alleen smaak, er komt ook veel goede muziek vandaan.
Ik vond dit veel beter dan de andere Australische nummers die ik hoorde. En kennelijk dachten de Australiërs er ook zo over...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:56 schreef ato het volgende:
[..]
Ik moest toevallig aan jou denken dat jij 1 van de weinigen was die het nummer wel leuk vond.
En heb je het ook gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vond dit veel beter dan de andere Australische nummers die ik hoorde. En kennelijk dachten de Australiërs er ook zo over...
Dat was een potentiële winnaar in Tel Aviv. Zeker met twee Europese hits al in de tasquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:34 schreef Greys het volgende:
Sheppard lied staat hoger in Australian iTunes dan Zero Gravity.
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 13:43 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja denk het ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was een potentiële winnaar in Tel Aviv. Zeker met twee Europese hits al in de tas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |