Daarvoor maakt het nummer te weinig indruk. Doet het even goed/slecht als Eliot qua downloads.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:22 schreef grazz het volgende:
Ik heb de video net weer gekeken....sorry, maar...winner vibes hier hoor
Nope. Echt totaal niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:22 schreef grazz het volgende:
Het was een winner performance. En toch denk ik niet dat het gaat winnen, want Australië (geen gunfactor) en het feit dat het nummer zelf nooit echt aan heeft geslagen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:22 schreef grazz het volgende:
Het liedje zelf is niet goed genoeg. Daar kan een mooie act niets aan veranderen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het was een winner performance. En toch denk ik niet dat het gaat winnen, want Australië (geen gunfactor) en het feit dat het nummer zelf nooit echt aan heeft geslagen.
Dat was Euphoria dan ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:10 schreef Prego het volgende:
Wilde ze een optreden laten zien of een gelikte videoclip? Dit heeft toch niks meer te maken met een live optreden in een zaal?
Het liedje is echt een zooitje. Als die beat er in komt lijkt het wel weer 1992. Leuke show, maar dit is geen winnaarsmateriaal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het liedje zelf is niet goed genoeg. Daar kan een mooie act niets aan veranderen.
De mand-versie: Het songfestival is retepopulair in Australie. Australie wil meedoen. Eurovisie zegt "Okay!" tegen een keertje proberen. Beide partijen zijn blij. Australie doet nog een keer mee en nog nog een keer en nog een keer, etc.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:17 schreef roos94 het volgende:
Ben geen kenner, kan iemand mij uitleggen waarom Australie meedoet aan het Eurovisie Songfestival?
twitter:robholley twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 22:03:07For anyone interested this is the Australia change-over.She’s handed her mic on a giant pole!Pure #Eurovision https://t.co/HuKzbTG6rw reageer retweet
Geweldig ja!quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:38 schreef lashatumbai het volgende:
Hebben jullie deze video al gezien? ECHT GEWELDIG![]()
![]()
twitter:robholley twitterde op dinsdag 14-05-2019 om 22:03:07For anyone interested this is the Australia change-over.She’s handed her mic on a giant pole!Pure #Eurovision https://t.co/HuKzbTG6rw reageer retweet
quote:Op donderdag 16 mei 2019 14:46 schreef Schroevendraaier het volgende:
Als ze nou eens gaan samenwerken met IJsland:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de staging heel mooi is met drugs op, maar voor het nummer is er niet voldoende drugs in de wereldquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:23 schreef Linkse_krijger het volgende:
Ik heb het nummer nu voor het eerst gehoord, maar volgens mij heb ik heel veel drugs nodig wil ik dit nummer gaan waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |