Dat had ik verleden week want concertquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:25 schreef Moira. het volgende:
Ik moet werken dus kan vanavond pas na 23:00 terugkijken
Ik ga m’n best doenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat had ik verleden week want concert![]()
Geen social media checken, whatsapp groepen vwb widm blocken, de widm app zelf muten als dat kan. De moeite die je moet doen om geen spoiler over de afvaller mee te krijgen
de widmapp heb ik staan op geen meldingen. Eigenlijk heb ik dat bij alle apps alleen whatsapp, messenger en de bank mogen me meldingen sturenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 11:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat had ik verleden week want concert![]()
Geen social media checken, whatsapp groepen vwb widm blocken, de widm app zelf muten als dat kan. De moeite die je moet doen om geen spoiler over de afvaller mee te krijgen
heb je veel seizoenen gezien?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben meer mensen dit seizoen het gevoel dat het allemaal wat minder interessant is? Weinig boeiende opdrachten, nog niet echt spraakmakende gebeurtenissen. Het kan me allemaal niet zo boeien dit jaar eigenlijk.
SPOILER: stomme lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je veel seizoenen gezien?Stuk of 5 voor deze denk ik.SPOILER: stomme lap tekstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't let my username fool you...
dat valt nog relatief mee, hoewel kan ook juist jouw max zijnquote:
Ligt aan de deelnemers, de opdrachten en de locatie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
Hebben meer mensen dit seizoen het gevoel dat het allemaal wat minder interessant is? Weinig boeiende opdrachten, nog niet echt spraakmakende gebeurtenissen. Het kan me allemaal niet zo boeien dit jaar eigenlijk.
Ja dat lukte mij ook prima. Meteen bij thuiskomst de aflevering aanslingeren en kijken maar. Op de terugreis zit je toch na te praten over het concert/theaterstuk wat je net gezien hebt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de widmapp heb ik staan op geen meldingen. Eigenlijk heb ik dat bij alle apps alleen whatsapp, messenger en de bank mogen me meldingen sturen![]()
En ja vorige week ook naar theater, op de terugweg niet op sociale media kijken en dan als je thuis bent meteen kijken.![]()
Lukte best
Persoonlijk vond ik het seizoen dat Thomas mol was, Sanne winnaar en Jochem verliezer heel vermakelijkquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
was alleen op de terugweg in mijn gevalquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ja dat lukte mij ook prima. Meteen bij thuiskomst de aflevering aanslingeren en kijken maar. Op de terugreis zit je toch na te praten over het concert/theaterstuk wat je net gezien hebt.
Naja wat het meer is.. Na 18 seizoenen al gekeken te hebben ken je het spelletje wel. Niet dat je erop uitgekeken raakt want het whodunnit concept blijft boeiend. Maar ik merk wel dat in verhouding tot de eerste seizoenen de laatste jaren mij minder kunnen imponeren.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vond em vorig jaar niks aan, dit jaar eigenlijk meh. Wordt te weinig voor de pot gespeeld. Nee laten we vooral "vriendjes" blijven. Al was die "naaiactie" van Niels dit seizoen wel, een goeie optater.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
Dat maar ook de bedragen per aflevering gaat nergens meer om. In het begin konden ze 10 tot 20.000 per aflevering of zelfs opdracht binnen halen. En ze hadden ook minder alles of niets opdrachten. Als dat er nu in zit verdienen ze misschien 100 per goed geraden woord/oplossing. Bezuinigen bij de publieke omroep doe je zo. Heb je geen mol voor nodigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:21 schreef Nizno het volgende:
Het spel is wel in die zin verandert dat eerder de mol moeite moest doen om te mollen en nu iedereen wel mollige acties doet om te zorgen dat anderen ze gaan verdenken.
Hierdoor is het fanatieke geld verdienen wel weg vind ik.
Ben ook heel benieuwd wat Sinan gaat doen vanavondquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond em vorig jaar niks aan, dit jaar eigenlijk meh. Wordt te weinig voor de pot gespeeld. Nee laten we vooral "vriendjes" blijven. Al was die "naaiactie" van Niels dit seizoen wel, een goeie optater.
Maar ik ben echt vooral benieuwd vanavond weer naar #watgaatsinandoen
Maar het gaat de BN-ers toch niet om het geld, die motivatie is er ook niet omdat ze waarschijnlijk toch wel betaald krijgen of ze het meer doen om zelf beter bekend te worden waardoor ze er op de lange termijn meer aan overhouden dan tijdens het spel een paar honderd euro meer op te halen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat maar ook de bedragen per aflevering gaat nergens meer om. In het begin konden ze 10 tot 20.000 per aflevering of zelfs opdracht binnen halen. En ze hadden ook minder alles of niets opdrachten. Als dat er nu in zit verdienen ze misschien 100 per goed geraden woord/oplossing. Bezuinigen bij de publieke omroep doe je zo. Heb je geen mol voor nodig
Als je het omrekent naar percentages heb ik het vermoeden dat ze qua winst ook in percentages minder binnen halen dan alleen in hoogtes van de bedragen an sich.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat maar ook de bedragen per aflevering gaat nergens meer om. In het begin konden ze 10 tot 20.000 per aflevering of zelfs opdracht binnen halen. En ze hadden ook minder alles of niets opdrachten. Als dat er nu in zit verdienen ze misschien 100 per goed geraden woord/oplossing. Bezuinigen bij de publieke omroep doe je zo. Heb je geen mol voor nodig
Frederique had toen een goed doel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar het gaat de BN-ers toch niet om het geld, die motivatie is er ook niet omdat ze waarschijnlijk toch wel betaald krijgen of ze het meer doen om zelf beter bekend te worden waardoor ze er op de lange termijn meer aan overhouden dan tijdens het spel een paar honderd euro meer op te halen.
Dat gevoel heb ik helemaal niet. Zijn talloze bondjes, maar ze zijn niet bang om elkaar (figuurlijk) te naaien.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik vond em vorig jaar niks aan, dit jaar eigenlijk meh. Wordt te weinig voor de pot gespeeld. Nee laten we vooral "vriendjes" blijven. Al was die "naaiactie" van Niels dit seizoen wel, een goeie optater.
Maar ik ben echt vooral benieuwd vanavond weer naar #watgaatsinandoen
Mwa denk dat die Niels(on) er ook niet wakker van zal liggen als ie een paar duizend minder wint hier (even ervan uitgaand dat ie niet de mol is natuurlijkquote:Op zaterdag 9 februari 2019 16:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Frederique had toen een goed doel.
En er zijn andere BNers die het ook wel even lekker vinden om wat extra leefruimte te hebben op de bankrekening. Muzikanten bijv.
Opdrachten zijn net zo boeiend als elk jaar. Daar zit niet echt verschil in.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:50 schreef Metalfreak het volgende:
De eerste jaren had Karel ook een goeie kluif aan de opvolging van Angela.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:22 schreef egoblokje het volgende:
Dit seizoen heeft inderdaad nog niet echt een spraakmakend moment gehad. In tegenstelling tot vorig jaar, waar ik letterlijk kippenvel kreeg toen ze erachter kwamen dat ze in 5 verschillende landen zaten. Maar ik zal hoe dan ook altijd blijven kijken, WIDM is mijn favoriete programma
Ik vind Rik het erg goed doen. Het is natuurlijk spannend voor hem om voor het eerst zo’n ‘cryptisch’ programma te presenteren en bovendien iemand op te volgen die het 7 jaar heeft gepresenteerd
sinas drinkenquote:
met 140 kilo is dat makkelijkerquote:
tenzij er moorkoppen zijn.quote:
quote:
Waarschijnlijk niet veelquote:
Dat loopt inderdaad steeds meer de spuigaten uit bij de NPO.quote:
afgelopen zondag braaf gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |