Ja heb ik ook welquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel georganiseerd, bij mij ligt alles op een vaste plek, ik heb mijn routine en raak geirriteerd wanneer iemand in mijn vaarwater komt.
Dat klinkt helemaal niet autistisch.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel georganiseerd, bij mij ligt alles op een vaste plek, ik heb mijn routine en raak geirriteerd wanneer iemand in mijn vaarwater komt.
ik ben aan het kokenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want dan ga je weer liggen pitten
FYI, ik lig nog steeds op schema.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet autistisch.
Beetje luguber, vind je nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
sie kommen dich zu holen,sie werden dich nicht finden
Manon du bist bei mirquote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:56 schreef mario390 het volgende:
sie kommen dich zu holen,sie werden dich nicht finden
quote:
quote:LUGUBER
1) Akelig 2) Angstaanjagend 3) Angstwekkend 4) Dreigend 5) Duister 6) Griezelig 7) Huiveringswekkend 8) Huiveringwekkend 9) IJzig 10) IJzingwekkend 11) Jammerlijk 12) Macaber 13) Morbide 14) Naar 15) Naargeestig 16) Onguur 17) Onheilspellend 18) Ruw 19) Schrikwekkend 20) Sinister 21) Somber 22) Spookachtig 23) Treurig 24) Vreselijk
Het is idd echt een Nederlands woord wat niet te vertalen is.quote:
Oh sorry.. Ik volg CUL niet echt meer .. Maar ik hoop dat het smaakt .quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben aan het koken![]()
nou ja de knop aangezet![]()
maar ik heb al de was opgehangen, aardappelen geschild etc... etc....
zou de koning van Siam zeggen..
maar je hebt mijn hele post gemist![]()
CUL / Vegetarisch #16
Ik heb voor vanavond een pepersteak gekocht.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik volg CUL niet echt meer .. Maar ik hoop dat het smaakt .
Ik weet nog niet wat ik ga eten ... Heb geen zin om te koken om eerlijk te zijn..
ja inderdaad hij gevt me de antwoord met en woord dat nederlanders niet verstaan,quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is idd echt een Nederlands woord wat niet te vertalen is.
Nederlanders zijn nu eenmaal van nature intelligenter dan Oostenrijkers.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja inderdaad hij gevt me de antwoord met en woord dat nederlanders niet verstaan,![]()
hoe soll ik dann het snappen
lulloquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh sorry.. Ik volg CUL niet echt meer .. Maar ik hoop dat het smaakt .
Ik weet nog niet wat ik ga eten ... Heb geen zin om te koken om eerlijk te zijn..
Toe maar...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb voor vanavond een pepersteak gekocht.
geloof ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nederlanders zijn nu eenmaal van nature intelligenter dan Oostenrijkers.
Recept was volgens mij via Ronald Giphart.quote:
Gezellig hé.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:10 schreef mario390 het volgende:
jullie verstaan me ook niet als ik zeg
DE TSCHOLDRA UND DER TSCHRIRSCHE TRINKEN DE PALUDRA
Ik kan toch ook niet alles tegelijk en ik mag toch wel met Mario bezig zijn..? Jij hebt al je Goggels en de Griekquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:11 schreef FANN het volgende:
[..]
neehee... ik had dit ook gepost aar je had het te druk met Mario
dat is waar!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan toch ook niet alles tegelijk en ik mag toch wel met Mario bezig zijn..? Jij hebt al je Goggels en de Griek
Water in een pannetje en vervolgens een theezakje erin gooien is geen koken.quote:
Vrouwen die goed kunnen koken zijn al hard to find, een vegtarische vrouw vinden die goed kan koken is een gewoon een mission impossible.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Water in een pannetje en vervolgens een theezakje erin gooien is geen koken.
Vrouwen kunnen iets klaarmaken, mannen kunnen koken.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen koken zijn al hard to find, een vegtarische vrouw vinden die goed kan koken is een gewoon een mission impossible.
Meestal kookt de Griekquote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vrouwen die goed kunnen koken zijn al hard to find, een vegtarische vrouw vinden die goed kan koken is een gewoon een mission impossible.
Herkenbaar, je gaat naar de super en je vergeet hetgene waarvoor je ging.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Godverdomme vergeten nieuwe handzeep te kopen, heb ik toch wel echt nodig, dus huispak maar weer uit en nog een keer heen en weer.
Ik ben al weer vergeten wat ik vergeten was .....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herkenbaar, je gaat naar de super en je vergeet hetgene waarvoor je ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zo blij dat ie aan de overkant is.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Herkenbaar, je gaat naar de super en je vergeet hetgene waarvoor je ging.
Bij mij ook aan de overkant.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ie aan de overkant is.
Anders was ik niet meer gegaan, dan maar met vuile handen rondlopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 15:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij ook aan de overkant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |