Met als gevolg dat het nog langer duurt omdat er ook nog eens een keuze gemaakt moet worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:46 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Aan twee zijden van het balkon in plaats van aan slechts een zijde.
Ho even. Je wordt dan veronderstelt pardoes te blijven staan en te aanschouwen hoe de deur voor je neus sluit. En het machtige raderwerk zich in beweging zet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Als kers op de taart met de deursluitfluit mensen proberen op te jagen waardoor ze van stress dat ze hun trein misschien missen zeker weten niet meer nadenken.
Bij de huidige ICM valt er idd niet veel te kiezen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:45 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ja, bij het uitstappen maak ik altijd de keus tussen het volgende gangpad en de buitendeur. Jij ook?
past dat overal qua perronlengte of "kost" dat een paar steden ook hun intercityverbinding?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:04 schreef Mr_Klaasje het volgende:
De eerste bestelling ICNG is overigens groot genoeg om de volledige omlopen Den Haag-Eindhoven en Breda/Rotterdam-Lelystad met uitloop naar Groningen/Leeuwarden met treinen van 330 meter te rijden uitgaande van 6 treinen per uur op Rotterdam-Lelystad.
grappig jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:44 schreef dennistd het volgende:
[..]
GC / Rookverbod (treinen,ziekenhuizen e.d.)
Opvallend hoe er 16 jaar geleden nog over werd gedacht. Zo'n stuk als dit zou nu echt niemand meer schrijven: https://www.trouw.nl/home(...)totalitair~a2eba270/
Hmmm. Dat lijkt me niet eens een heel slecht idee misschien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:38 schreef James1988 het volgende:
Spoorlijn Geldermalsen-Tiel-Elst maakt mogelijk plaats voor busbaan
ELST - De spoorlijn Geldermalsen- Tiel- Elst maakt mogelijk plaats voor een busbaan voor hoogwaardig openbaar vervoer. De provincie Gelderland voert onderzoek uit naar de toekomstbestendigheid van deze spoorlijn en het ombouwen naar een busvoorziening is daarbij nadrukkelijk in beeld.
Bron en vervolg: De Gelderlander
Als je vrijgespeelde capaciteit op Arnhem-Nijmegen meerekent kan dat weleens heel snel zijn. Vandaar dat ik zeg dat het geen slecht idee zou kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal mij benieuwen op wat voor termijn ze zo'n investering denken terug te verdienen
Zoiets moet toch niet al te moeilijk te prognosticeren zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet Mr_Klaasje wat de busbaan door de Betuwe gaat kosten dan?
Gewoon opheffen kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 16 februari 2019 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
Het is niet bepaald het drukste traject van Nederland ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |