Keer op keer blijkt dat Dordrecht overbediend is geweest.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Maar Dordrecht wel. Enig idee hoe je dan in Zeeland moet komen? Overstappen in Breda (drama, in dat mausoleum) en overstappen in Roosendaal. 40 minuten extra reistijd, lachen joh....
Dordrecht houdt dan nog twee IC's per uur over. Dat waren er 3 jaar geleden een stuk of 9? Keer op keer blijkt dat de NS Dordrecht haat. Het station is verouderd en volstrekt ontoereikend voor het aantal passagiers. Maar dat probleem lost zich zo vanzelf op....
Het waren er 7, en dat was al overdreven.quote:Op donderdag 14 februari 2019 09:40 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dordrecht houdt dan nog twee IC's per uur over. Dat waren er 3 jaar geleden een stuk of 9?
Bij Vage Zwaluwe een aftakking naar Roosendaal bouwen, ik zie het nog wel gebeuren 👌🏼quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:14 schreef ReisT het volgende:
Hoe kan een trein naar Zeeland niet via Dordrecht rijden? Enige wat ik kan bedenken is via de HSL en kopmaken in Breda maar wat schiet je daar mee op?
zou wel lastig zijn want dan moet er ook een viaduct voor de hsl gebouwd wordenquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:19 schreef b2py het volgende:
[..]
Bij Vage Zwaluwe een aftakking naar Roosendaal bouwen, ik zie het nog wel gebeuren 👌🏼
Met een beetje passen en meten past dat misschien net op de bestaande kunstwerken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 11:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zou wel lastig zijn want dan moet er ook een viaduct voor de hsl gebouwd worden
Die ene zal wel ongelijkvloers met de hsl moeten zijn, en vergeet de A16 niet die er zo dicht tegenaan ligtquote:Op donderdag 14 februari 2019 11:54 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Met een beetje passen en meten past dat misschien net op de bestaande kunstwerken.
[ afbeelding ]
Dat is nog wel een dingetje idd.quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:08 schreef b2py het volgende:
vergeet de A16 niet die er zo dicht tegenaan ligt
Het ziet er goed uit toch? Vanuit Rotterdam rij je op de HSL links en kom je hiermee uit op het rechter spoor naar Roosendaal. De andere kant op kom je uit op het linker spoor van de HSL.quote:Op donderdag 14 februari 2019 12:33 schreef MTL het volgende:
En dat ie niet links maar rechts moet intakken. Nu rij je op één van de lijnen tegen de rijrichting in.
mag die ADHD uit?quote:
De eerste Kruidvatkaarten hadden anders wel een langere geldigheid.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:47 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Bizar waar mensen menen recht op te hebben voor een miezerige ¤16,50. 2.50 meer en je hebt een Spoordeelwinkel dagretour geldig na 09:00 uur, de rest van de dag.
En vroeger kostte een postzegel ook minder..quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De eerste Kruidvatkaarten hadden anders wel een langere geldigheid.
De kruidvatkaartjes zijn overigens minder in prijs gestegen dan de postzegels: in 2006 betaalde je voor een treinkaartje van Kruidvat ¤9,95 en voor een postzegel ¤0,39. Anno 2019 kost het treinkaartje ¤14,50-16,50 en een postzegel ¤0,83.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:40 schreef Peter het volgende:
[..]
En vroeger kostte een postzegel ook minder..
GC / Rookverbod (treinen,ziekenhuizen e.d.)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:10 schreef funnywell het volgende:
Wat was de datum dat roken in de NL trein werd verboden, niet dat ik een roker ben. Maar was laatst mn foto hardeschijf aan het opruimen en kwam ik foto's tegen van 2002 dat wat vrienden sigaren aan t roken waren. Was even vergeten dat t ooit mocht haha, eerste tel dacht ik even, wat zijn we stout daar maar t mocht :p
Lijkt er wel op ja, maar misschien is dit juist de vierde bak (neem aan dat het een vijfdelig stel is tenminste).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 14:44 schreef Mambo_No5 het volgende:
De 2e bak lijkt een extra set deuren te hebben tov de render, of is dat gezichtsbedrog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |