Wat een dijk van een stem heeft ze toch zegquote:
Oeh vooral 13th floor elevators zou jou als psych liefhebber moeten kunnen bekorenquote:Op woensdag 5 juni 2019 01:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat een dijk van een stem heeft ze toch zeg
En mooie tribute, moet eerlijk bekennen dat ik weinig bekend ben met het werk van Roky, maar kan het zeker wel waarderen
twitter:Doomsower_Mark twitterde op dinsdag 04-06-2019 om 12:36:35Zo de #DutchDoomDays haalt even 2 top Poolse #EpicDoom bands binnen! #Monasterium #Evangelist @Baroeg reageer retweet
twitter:Baroeg twitterde op woensdag 05-06-2019 om 11:10:54?Evangelist op 2 nov op Dutch Doom Days in Baroeg!Het Poolse Evangelist is een enigma. Er is niet veel bekend over de band uit Krakau. Wat we wel weten is dat deze act een aanwinst is voor de epic doom metalscene. Tickets: binnenkort verkrijgbaar https://t.co/PEzVGEH3td reageer retweet
Is dat niet zo'n beetje elk nummer van Earth?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Heeft earth nu gewoon echt wat pauzes ingebouwd in een black sabbath nummer
quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:56 schreef Gehenna het volgende:
Beide nog niet van gehoord volgens mij, mis ik veel?
Lijkt me wel een leuk feestje iddquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ook beide niet gehoord maar wel leuk dat er poolse doom naar nederland komt, wil toch een keer proberen naar die dutch doomsdays te gaan
Kwam voorbij op de fb-pagina van Riffipedia.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 18:51 schreef Glad_Janus het volgende:
Precies vandaag ook, hoe weet je dat.![]()
Ik ga hem vanavond draaien voor de gelegenheid.
Heb een paar jaar terug bij Amoeba SF een herdruk in mijn handen gehad voor $19,99 = ~ ¤17quote:Op vrijdag 28 juni 2019 22:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Zag het ook ergens anders nog voorbij komen, fantastisch album
Binnenkort maar eens kijken of ik 'm ergens op de kop kan tikken, mits die een beetje redelijk geprijsd is. Kan me ergens voorstellen dat dat niet het geval is
Fantastisch album, lekker zomers geluidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |