True, eigenlijk bijna alles in die fremmy slayer dungeon traint wel lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dragons zijn wel echt intens kut javind zelf flesh crawlers, ankou en cockatrice wel lekker trainen
Ik wil je er wel bij helpenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg lastig als mijn eierstokken al een tijdje klapperen als ik kinderen zie.
in welke winkels ben je normaal te vinden? ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Babykleding helpt ook al ja. Bespring dan nog net iedere aantrekkelijke man die ik tegen kom.
zou sowieso maar een half dagje werken ivm vakantie hierna, heb alleen een meeting om 1 uur en moet nog wat data afleveren aan die mensen. Rond een uurtje of 2 ga ik er weer vandoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
Dat is nog best laat.
vandaag niet in het lab dus ook?
Ik ben de enige die gewoon als een GOAT reageertquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn wel een beetje triest ergens heh
Nou ja, het is alleen triest omdat ze er niet op ingaatquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou ja die rock slugs en pyrefiends laat ik liever links liggenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
True, eigenlijk bijna alles in die fremmy slayer dungeon traint wel lekker.
Ik had jullie reactie niet eens gezien, ik dacht juist dat ik origineel wasquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel een beetje hequote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, omdat jij al een vriendin hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben de enige die gewoon als een GOAT reageert
Vandaar de bijnaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ja die rock slugs en pyrefiends laat ik liever links liggen
wat een gekut is dat zeg.
Ik zou Flip ook maar wat graag stevig willen knuffelen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij al een vriendin hebtKan ik nog niet zeggen
Hard to get hehquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, het is alleen triest omdat ze er niet op ingaat
Bijna wel toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Flip ook maar wat graag stevig willen knuffelen hoor
Ik dacht dat jij een chick op het oog had?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |