Had ik de lapo?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Had je niet door dat jij LAPO had ?
man man manquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
: heb per ongeluk die OP beetje kapot gemaakt. Wilde alleen die gif van Alizee weghalen maar zie dat ik meer heb verwijderd
driepquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]mogen jullie straks weer goedmaken. Hebben jullie wat te doen
billensmurf???quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent al bikkel, bikkelsmurf, billensmurf en strijder 🌸
Ik kom alles even in de war schoppen 🌼quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
💪👊 dient alleen bij bikkel of strijder gebruikt te worden
doe nietquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kom alles even in de war schoppen 🌼
Even tegen de gevestigde orde schoppen enzoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kom alles even in de war schoppen 🌼
Trquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
Even tegen de gevestigde orde schoppen enzo
Ben alleen bang voor haarquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja die ging extreem laat
Hoezo werd je minder wakker dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jawel, werd wat minder lekker wakker alleen
Kreeg een appjes over iets waar ik niet op zat te wachtenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoezo werd je minder wakker dan?
Niks heel ergs of serieus mag ik hopen..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kreeg een appjes over iets waar ik niet op zat te wachten
Neuh, alleen irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niks heel ergs of serieus mag ik hopen..
Ach gwn vergeten dan. Lekker fris en vrolijk aan de dag beginnenquote:
Ja nogal.. om bang van te worden..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bijna slaapverwekkend hier
achquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja nogal.. om bang van te worden..
Iedereen is aan het uitslapen. Drukte begint vandaag wat laterquote:Op vrijdag 8 februari 2019 06:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja nogal.. om bang van te worden..
Het is gewoon een werkdag hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Iedereen is aan het uitslapen. Drukte begint vandaag wat later
Ja dat wel. Maar deze hele week was het echt absurd druk heel de dag door. Dus een rustige dag mag ook weleens tochquote:
Ik had gisteren al een chill dagjequote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar deze hele week was het echt absurd druk heel de dag door. Dus een rustige dag mag ook weleens toch
Vandaag dan maar weer hequote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een chill dagje
Ik zie het in het groen jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:20 schreef dud0r het volgende:
driepink test of het ook groen is in mobiel
okiquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn quote alerts staan uit dus zie dat nooit
Nu toevallig omdat ik even hier keek
jij hebt een limoen filter op je telefoonquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zie groen maar ben dan ook een limoen
Ja wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
haags_kwartiertje
Already_in_use
dud0r
Driepink
Limoentjuh
wadslak
U riep?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
haags_kwartiertje
Already_in_use
dud0r
Driepink
Limoentjuh
wadslak
Beste filter op de marktquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij hebt een limoen filter op je telefoon
quote:
Ik kreeg geen notificatiequote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
haags_kwartiertje
Already_in_use
dud0r
Driepink
Limoentjuh
wadslak
jahaa?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
haags_kwartiertje
Already_in_use
dud0r
Driepink
Limoentjuh
wadslak
Te makkelijkquote:
Wat is het wat jij verwachte?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je woorden dreunen door in mijn gedachte.
kquote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niks, wilde alleen even hallo zeggen.
Hallo Haags
omwquote:
Doe jij werken Haags?quote:
Alles goed?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
veel aan het gamen en werken
[..]
mogguh driepink
ja prima hoor, lekker genieten van het weekend.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Alles goed?
Dit weekend nog plannen?
Nog een beetje osrs gespeeld?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja prima hoor, lekker genieten van het weekend.
en nee niet echt. kijk wel of er wat te doen is
lvl nu?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben magic aan het trainen as we speak
ja klopt. gewoon alchmate beetje in de gaten houden.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als je dat goed traint kun je er nog wat mee verdienen ook.. HA
Ik hoop een beetje zon...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
dat kan je op je buik schrijvenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik hoop een beetje zon...
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat kan je op je buik schrijven
Wat moet je met een douche als er regen isquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:40 schreef wietparkiet het volgende:
wat moet je met zon als je centrale verwarming hebt
Netjes, ik heb maar 3m ofzoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja klopt. gewoon alchmate beetje in de gaten houden.
maar heb 25m dus mag niet klagen
Valt best mee.....quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:41 schreef gianni61 het volgende:
negatieve rotzak is die haags_kwartiertje weer
wowquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:41 schreef gianni61 het volgende:
negatieve rotzak is die haags_kwartiertje weer
Wow. hoe dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had vorige week 5m aan mn broertje gegeven
hij had gister nog maar een paar 100k cash
Voordeel van 2 schermen hebben op werk he.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt ook weer veel te veel tijd he
Ja bestquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Voordeel van 2 schermen hebben op werk he.
Daarom doe ik eerst de skills die geen geld kostenquote:
Fokscherm en werkschermquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat heb ik thuisquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja fishing vindt ik echt kut, mining idem, wc neem ik even pauze van ben al bijna lvl 70 ookquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Daarom doe ik eerst de skills die geen geld kosten![]()
Fishing, woodcutting etc.
Wil ook ooit nog eens beginnen met rc, maar totaal geen zin in
Zo gaat dat bij jou ook toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oftewel, dat werkscherm wordt amper gebruikt
jij bent dan ook een eckte bikkelquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik thuis
op werk heb ik niet eens 1 scherm
[..]
ja fishing vindt ik echt kut, mining idem, wc neem ik even pauze van ben al bijna lvl 70 ook
nu gewoon magic tot 55 trainen. kost me 800k aan laws of zo![]()
rc wil ik ook ooit nog doen ja maar absoluut geen animo voor ook
Ik zit in vak F. Is dat wat?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
Decisions as I goooo
I can fly high, I can go low
Today I got a million, tomorrow, I don't kno
dankjewel haagsquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij bent dan ook een eckte bikkel
ja, ook goedemorgen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
Decisions as I goooo
Today I got a million, tomorrow, I don't know
Mogguh!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
Decisions as I goooo
Familieval/businessvak als ik me niet vergis, dat is meestal rustig.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zit in vak F. Is dat wat?
Ik ben skills rond lvl 65 altijd zat, dan beginnen levels te lang te duren vaakquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat heb ik thuis
op werk heb ik niet eens 1 scherm
[..]
ja fishing vindt ik echt kut, mining idem, wc neem ik even pauze van ben al bijna lvl 70 ook
nu gewoon magic tot 55 trainen. kost me 800k aan laws of zo![]()
rc wil ik ook ooit nog doen ja maar absoluut geen animo voor ook
Alsnog best op tijd!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:05 schreef naatje_1 het volgende:
Had mijn wekker niet gezet, dus nu een uur later wakker :$
Ben je ook helemaal niet gewend natuurlijk, een wekker zettenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:05 schreef naatje_1 het volgende:
Had mijn wekker niet gezet, dus nu een uur later wakker :$
ja klopt. lvls duren dan soms half uur per level of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik ben skills rond lvl 65 altijd zat, dan beginnen levels te lang te duren vaak![]()
Ik heb alleen fletching lvl 72 ofzo, maar dat komt omdat je daar superveel exp krijg / bow zeg maar
En je kan er flink geld mee verdienen (maples -> maple longbow (u))
Mijn radiowekker heeft gewoon de optie om standaard op werkdagen aan te staan, maar gisteren werd ik voor de wekker wakker, dus had ik het uitgezetquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben je ook helemaal niet gewend natuurlijk, een wekker zetten
300 slayer points is ook helemaal kut om te halenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja klopt. lvls duren dan soms half uur per level of zodan begin ik er ook geen zin meer in te krijgen. en idd maples koop je voor 8gp en zo'n bow verkoop je voor 30 gp of zo dan is het ook financieel nog wel lekker levellen. wil eigenlijk 300 slayer points zodat ik broad bolts kan fletchen en dat doen tot 99.
lvl 50 magic nu trouwens heu
Hey flips is wakker. Beetje kunnen slapen nogquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:57 schreef Flippiee het volgende:
Decisions as I goooo
Ik krijg een nieuwe wekker voor valentijnsdagquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn radiowekker heeft gewoon de optie om standaard op werkdagen aan te staan, maar gisteren werd ik voor de wekker wakker, dus had ik het uitgezet
Totaal niet, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey flips is wakker. Beetje kunnen slapen nog
ja ligt ook erg aan de slayer master. moet nu 200 infernal mages maar heb daar dus echt geen zin in. krijg wel 10 points per task en 50 per 10 tasks of zoquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:09 schreef Driepink het volgende:
[..]
300 slayer points is ook helemaal kut om te halen![]()
Ik ging voor de 400 voor die helm toen, heb de 100 nog niet eens gehaald, kreeg alleen maar kut tasks.. crocodiles ofzo
Ik gebruikte Vanaka geloof ikquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ligt ook erg aan de slayer master. moet nu 200 infernal mages maar heb daar dus echt geen zin in. krijg wel 10 points per task en 50 per 10 tasks of zo
slayer is wel lekker om ook cb mee te trainen
ja ik ookquote:
nu je het zegtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:14 schreef Flippiee het volgende:
Zal HPLC uit principe hier niet posten vanwege de TT? #dtv
Heyyyyquote:
Uiteindelijk rond 0510 ofzo weer in slaap gevallen. 0700 stond de kleine man weer te roepen dus toen was het wel echt tijd om op te staanquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Totaal niet, maar maakt niet uit.
En jij? Was je wakker gebleven?
Ja als de kinderen beginnen, kun je beter opstaan. Dat zal niet verbeteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Uiteindelijk rond 0510 ofzo weer in slaap gevallen. 0700 stond de kleine man weer te roepen dus toen was het wel echt tijd om op te staan
Valentijnswekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe wekker voor valentijnsdag
Ja die fairy deed ik ook voordat rs3 er was.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja ik ook
maar het moment dat ik 70 cb was ben ik bij die fairy in zanaris gaan trainen. die geeft tasks die meer aansluit bij mn huidige cb
Krijg niks binnen en heb het wel aanstaan dus dat speeltje werkt nog niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:21 schreef naatje_1 het volgende:
kiid nieuw speeltje mede mogelijk gemaakt door Danny. Als je kwootmeldingen hebt aanstaan zou je een melding moeten krijgen. (ik heb ze uitstaan)
Als je in het topic zelf zit werkt het niet volgens mij, heeft de functie van een lokkwoot, idkquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg niks binnen en heb het wel aanstaan dus dat speeltje werkt nog niet helemaal lekker
Daarom eigenlijk nooit aan kinderen beginnenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja als de kinderen beginnen, kun je beter opstaan. Dat zal niet verbeteren.
We waarderen het ideequote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je in het topic zelf zit werkt het niet volgens mij, heeft de functie van een lokkwoot, idk
Ok chillquote:Op vrijdag 8 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Familieval/businessvak als ik me niet vergis, dat is meestal rustig.Misschien dat iedereen na die 5-0 in ene heen gaat
Erg lastig als mijn eierstokken al een tijdje klapperen als ik kinderen zie.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom eigenlijk nooit aan kinderen beginnen
Nee, zie quotes wel. Nja, zal wel.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Heb je quote alerts niet gewoon uitstaan?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Erg lastig als mijn eierstokken al een tijdje klapperen als ik kinderen zie.
Heyyyquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we horen je biologisch klok tikkenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom wegtrekken?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar
Iedere keer als er een baby of babykleding ergens is dan moet ik mijn vriendin wegtrekken
Ja we besloten na het voetbal na de kroeg te gaan, dus lag er half 3 in. Hier zit ik danquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee nee omg
[..]
Hoe is het? Je bent laat. Gisteren laat gemaakt?
Ik wil je hier wel mee helpenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dan niet om half 5 pas zegt, ik ga...quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja we besloten na het voetbal na de kroeg te gaan, dus lag er half 3 in. Hier zit ik danman man man
ik typ zelfs na in plaats van naar, geen goed tekenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja we besloten na het voetbal na de kroeg te gaan, dus lag er half 3 in. Hier zit ik danman man man
dragons zijn wel echt intens kut jaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja die fairy deed ik ook voordat rs3 er was.
Maar die gaf mij toen alleen maar dragons![]()
Ik ben meer van de simpele tasks, maar dan grote aantallen.. crawling hands ofzo
Babykleding helpt ook al ja. Bespring dan nog net iedere aantrekkelijke man die ik tegen kom.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar
Iedere keer als er een baby of babykleding ergens is dan moet ik mijn vriendin wegtrekken
Dat is nog best laat.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
True, eigenlijk bijna alles in die fremmy slayer dungeon traint wel lekker.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dragons zijn wel echt intens kut javind zelf flesh crawlers, ankou en cockatrice wel lekker trainen
Ik wil je er wel bij helpenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
in welke winkels ben je normaal te vinden? ik vraag dit voor een vriendquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Babykleding helpt ook al ja. Bespring dan nog net iedere aantrekkelijke man die ik tegen kom.
zou sowieso maar een half dagje werken ivm vakantie hierna, heb alleen een meeting om 1 uur en moet nog wat data afleveren aan die mensen. Rond een uurtje of 2 ga ik er weer vandoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
Dat is nog best laat.
vandaag niet in het lab dus ook?
Ik ben de enige die gewoon als een GOAT reageertquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
We zijn wel een beetje triest ergens heh
Nou ja, het is alleen triest omdat ze er niet op ingaatquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
nou ja die rock slugs en pyrefiends laat ik liever links liggenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
True, eigenlijk bijna alles in die fremmy slayer dungeon traint wel lekker.
Ik had jullie reactie niet eens gezien, ik dacht juist dat ik origineel wasquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel een beetje hequote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, omdat jij al een vriendin hebtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben de enige die gewoon als een GOAT reageert
Vandaar de bijnaquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou ja die rock slugs en pyrefiends laat ik liever links liggen
wat een gekut is dat zeg.
Ik zou Flip ook maar wat graag stevig willen knuffelen hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, omdat jij al een vriendin hebtKan ik nog niet zeggen
Hard to get hehquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, het is alleen triest omdat ze er niet op ingaat
Bijna wel toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie niet?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Flip ook maar wat graag stevig willen knuffelen hoor
Ik dacht dat jij een chick op het oog had?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh die heb ik nog niet gehad. slayer is ook pas 51 dus die komen wss vanzelf welquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Vandaar de bijna![]()
Turoths en Kurasks gaan ook wel lekker, maar je moet wel goede def hebben voor die kleinere.
Gauw plannen danquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgende datum moet nog vastgelegd worden, maar ze heeft er in ieder geval zin in
Mijn slayer is geloof ik ook niet zo hoog..quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh die heb ik nog niet gehad. slayer is ook pas 51 dus die komen wss vanzelf wel
Klinkt wel als een goed ideequote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plan is de film waar ik kaartjes voor had gewonnen, maar die kaartjes zijn nog niet binnen...
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, mijn oom wilt graag bierglazen voor zijn verjaardag en ik heb gezegd dat ik dat zou kopen. Waar vind ik zulke dingen?
In elke willekeurige kroeg kunnen ze zo per ongeluk in je tas vallenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, mijn oom wilt graag bierglazen voor zijn verjaardag en ik heb gezegd dat ik dat zou kopen. Waar vind ik zulke dingen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
In elke willekeurige kroeg kunnen ze zo per ongeluk in je tas vallen
van een bepaald biermerk? of zonder opdruk?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:48 schreef naatje_1 het volgende:
45 zie ik hierquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mijn slayer is geloof ik ook niet zo hoog..
Dat vroeg ik dus ook, maar er waren geen speciale wensenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van een bepaald biermerk? of zonder opdruk?
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
volgende datum moet nog vastgelegd worden, maar ze heeft er in ieder geval zin in
Blokker zoals gezegd, die hadden vroeger in ieder geval ook die heineken collectie.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik dus ook, maar er waren geen speciale wensen
Sla je het douchen overquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zometeen douchen. Voor 12 uur op de VU zijn gaat niet lukken vandaag. Helaas.
Dit ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:08 schreef dud0r het volgende:
Of je doucht niet als een wijf en staat met minder dan 10 minuten er weer naast
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, het is alleen triest omdat ze er niet op ingaat
Maakt niet zo heel veel uit, brood was gisteren op, dus heb afbakbroodjes gekocht en die moeten 10 minuten in de oven en de oven moet nog voorverwarmd wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:08 schreef dud0r het volgende:
Of je doucht niet als een wijf en staat met minder dan 10 minuten er weer naast
Wij zijn triest, omdat je niet op onze avances inging, dat is wat HPLC probeerde te zeggen, volgens mijquote:
Bedankt dat je me probeert te reddenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wij zijn triest, omdat je niet op onze avances inging, dat is wat HPLC probeerde te zeggen, volgens mij
Zeiknat geregend?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
Oven aan, douche in, douche uit, broodjes in de oven, aankleden, eten, op de fiets en tada
Natuurlijk niet. Hier twee heyyyys om het goed te maken. Heyyyy en Heyyyy (dit zijn er eigenlijk 3, maar ja)quote:
Zin om jouw hart te stelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op het Damrak joh
Voor jou altijdquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga fietsen stelen op het Damrak joh
Dan trekt hij maar een regenpak aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |