Jezusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quoten is nu ff kut, dus:
O_o_ ja mooi he.
Tarado correct, zat andere dingen te doen
GGMM ik maak wat mee ja!
maxi-mus heb ik ook last van ja
Lenny_Leonard pa kent hem al een tijdje, dus gok dat het wel goed gaat komen
OK en wat je auto betreft, het bedrag wat je in je hoofd had door 4 delen, zoiets zal hij biedenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
En geen reactie op mijquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
Niet slecht voor een Punto uit 1993.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
Serieus? Daar moet je toch echt wel meer voor kunnen krijgen. Waarom gooi je hem zelf niet online?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een slet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot88 postte na 5 posts hier direct haar tetten. Lotgodin.
ONZ is de nieuwequote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tyfus zeg. Steeds meer debielen in de VBL-sc die hier niets te zoeken hebben.
Ga gewoon naar de R&P SC. Of een andere SC waar alle andere kneuzen zitten. KLB ofzo.
wat is er stuk aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg net telefoon dat die garagekerel er toch van af ziet. Vanavond bij ouwelui eten, dan ga ik het er nog eens met pa over hebben wat ik het beste kan doen, zal wel neerkomen op laten repareren en dan particulier verkopen. Zag her en der al 206jes voor minimaal 2200 te koop staan, dus als ik dat kan vangen zou het genot zijn.
2200 voor een 206.....quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg net telefoon dat die garagekerel er toch van af ziet. Vanavond bij ouwelui eten, dan ga ik het er nog eens met pa over hebben wat ik het beste kan doen, zal wel neerkomen op laten repareren en dan particulier verkopen. Zag her en der al 206jes voor minimaal 2200 te koop staan, dus als ik dat kan vangen zou het genot zijn.
Waarschijnlijk de startmotor.quote:
quote:
Hoeveel KM heeft ie gereden dan? 2??quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de startmotor.
[..]
Aangezien het nogal pijnlijk is dat niemand reageerde, doe ik dat maar even:quote:
Befbekje reageerde toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangezien het nogal pijnlijk is dat niemand reageerde, doe ik dat maar even:
Ha Buitendam!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |