Nou liggen DP en ik elkaar niet echt geloof ik, maar ik moet hier toch kant kiezen voor DP.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Heeft Stijn een melt-down? Of wordt DP door 2e gezaagd?
Man man man, wat is die Pool aan het doen joh, alleen maar pauzes nemen ofzoquote:Wed Feb 6 21:39 Shipment is expected, but not yet in sorting process
Ik denk dat zijn koffie verkeerd wasquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou liggen DP en ik elkaar niet echt geloof ik, maar ik moet hier toch kant kiezen voor DP.
Stijn wordt helemaal wak om niks.
Stijn neemt het Spaanse voetbal erg serieus.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nou liggen DP en ik elkaar niet echt geloof ik, maar ik moet hier toch kant kiezen voor DP.
Stijn wordt helemaal wak om niks.
Ik raad Stijn aan een jaartje te gaan wonen in Spanje.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Stijn neemt het Spaanse voetbal erg serieus.
Score: 0quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Kijk hoeveel ‘op een rij’ jij hebt nu!
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
deze jongen heeft weer 4 keer getraind deze week
@onlogischquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
deze jongen heeft weer 4 keer getraind deze week
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2019 11:23:02 ]
O wat leuk mien jong.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt vanmiddag een knakker van een garage naar hier om te kiekn of hij m'n auto wil kopen, en zo ja, hoeveel hij er voor over heeft.
was jij een tijdje afwezig hier?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt vanmiddag een knakker van een garage naar hier om te kiekn of hij m'n auto wil kopen, en zo ja, hoeveel hij er voor over heeft.
Kijk, dat zijn de leukere anekdotes!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]YayaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaak zijn dat best wel afzetters. Of ken je de knakker?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hapert je bot ook? Of baggert die gewoon door?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welnee, deze post komt pas om 11.40 op fok te staan...
Oke, ben benieuwd. Vertel ons alles!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quoten is nu ff kut, dus:
O_o_ ja mooi he.
Tarado correct, zat andere dingen te doen
GGMM ik maak wat mee ja!
maxi-mus heb ik ook last van ja
Lenny_Leonard pa kent hem al een tijdje, dus gok dat het wel goed gaat komen
Jezusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
OK en wat je auto betreft, het bedrag wat je in je hoofd had door 4 delen, zoiets zal hij biedenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
En geen reactie op mijquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
Niet slecht voor een Punto uit 1993.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
Serieus? Daar moet je toch echt wel meer voor kunnen krijgen. Waarom gooi je hem zelf niet online?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een slet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot88 postte na 5 posts hier direct haar tetten. Lotgodin.
ONZ is de nieuwequote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De tyfus zeg. Steeds meer debielen in de VBL-sc die hier niets te zoeken hebben.
Ga gewoon naar de R&P SC. Of een andere SC waar alle andere kneuzen zitten. KLB ofzo.
wat is er stuk aan?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg net telefoon dat die garagekerel er toch van af ziet. Vanavond bij ouwelui eten, dan ga ik het er nog eens met pa over hebben wat ik het beste kan doen, zal wel neerkomen op laten repareren en dan particulier verkopen. Zag her en der al 206jes voor minimaal 2200 te koop staan, dus als ik dat kan vangen zou het genot zijn.
2200 voor een 206.....quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Krijg net telefoon dat die garagekerel er toch van af ziet. Vanavond bij ouwelui eten, dan ga ik het er nog eens met pa over hebben wat ik het beste kan doen, zal wel neerkomen op laten repareren en dan particulier verkopen. Zag her en der al 206jes voor minimaal 2200 te koop staan, dus als ik dat kan vangen zou het genot zijn.
Waarschijnlijk de startmotor.quote:
quote:
Hoeveel KM heeft ie gereden dan? 2??quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de startmotor.
[..]
Aangezien het nogal pijnlijk is dat niemand reageerde, doe ik dat maar even:quote:
Befbekje reageerde toch?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Aangezien het nogal pijnlijk is dat niemand reageerde, doe ik dat maar even:
Ha Buitendam!
Ja maar FOK was op dat moment traag dus die reactie stond er toen nog niet. @GGMMquote:
zondagtquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen weigert de accu ook dienst, en als klap op de vuurpijl moet de auto uiterlijk zondagt verplaatst worden omdat ze hier op de binnenplaats/parkeerplaats de bomen gaan snoeien. Genot.
Auto-ambulance bestellen. Kost je een paar joetjes, maar is hij wel weg.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen weigert de accu ook dienst, en als klap op de vuurpijl moet de auto uiterlijk zondagt verplaatst worden omdat ze hier op de binnenplaats/parkeerplaats de bomen gaan snoeien. Genot.
Heb al anderhalve maand niet met de auto gereden, doe alles te voet en op de fietsquote:
Bijna 100.000km.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoeveel KM heeft ie gereden dan? 2??
Lekker op zondag snoeien.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe mijn auto's weg bij 160/180 duizend.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb al anderhalve maand niet met de auto gereden, doe alles te voet en op de fiets
[..]
Bijna 100.000km.
Kan zijn dat ze maandag gaan snoeien, maar dat ze op zondag die shit al leeg willen hebben.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker op zondag snoeien.
Op naar het CDA, CU, en SGP topic.
En na hoeveel kilometer rijden gaat je vrouw de deur uit?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe mijn auto's weg bij 160/180 duizend.
Je hebt altijd een oldtimer waar je moeilijk afscheid van kan nemen he.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:25 schreef O_o_ het volgende:
[..]
En na hoeveel kilometer rijden gaat je vrouw de deur uit?
gewoon een wrak dus en daar wil je nog 2000+ voor vangenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gewoon snoeien op zondag. Moet kunnen. Jeweetzuf.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze maandag gaan snoeien, maar dat ze op zondag die shit al leeg willen hebben.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt altijd een oldtimer waar je moeilijk afscheid van kan nemen he.
@Tarado komt even met twee gestrekte benen binnen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
gewoon een wrak dus en daar wil je nog 2000+ voor vangen
O ja, die neem je dan mee naar een oldtimertreffen.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je hebt altijd een oldtimer waar je moeilijk afscheid van kan nemen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |