@onlogischquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:06 schreef Tarado het volgende:
deze jongen heeft weer 4 keer getraind deze week
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2019 11:23:02 ]
O wat leuk mien jong.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt vanmiddag een knakker van een garage naar hier om te kiekn of hij m'n auto wil kopen, en zo ja, hoeveel hij er voor over heeft.
was jij een tijdje afwezig hier?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt vanmiddag een knakker van een garage naar hier om te kiekn of hij m'n auto wil kopen, en zo ja, hoeveel hij er voor over heeft.
Kijk, dat zijn de leukere anekdotes!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]YayaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vaak zijn dat best wel afzetters. Of ken je de knakker?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hapert je bot ook? Of baggert die gewoon door?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
welnee, deze post komt pas om 11.40 op fok te staan...
Oke, ben benieuwd. Vertel ons alles!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Quoten is nu ff kut, dus:
O_o_ ja mooi he.
Tarado correct, zat andere dingen te doen
GGMM ik maak wat mee ja!
maxi-mus heb ik ook last van ja
Lenny_Leonard pa kent hem al een tijdje, dus gok dat het wel goed gaat komen
Jezusquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
OK en wat je auto betreft, het bedrag wat je in je hoofd had door 4 delen, zoiets zal hij biedenquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
En geen reactie op mijquote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
O_o_ ja mooi he.
GGMM ik maak wat mee ja!
Niet slecht voor een Punto uit 1993.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tarado eerder gedeeld door twee, er was al soort van een bedrag afgesproken, maar hij wilde de auto eerst even komen bekijken voordat hij de knoop doorhakt en hem meteen meeneemt. Als dat doorgaat krijg ik er nog iets van 1200 voor.
Serieus? Daar moet je toch echt wel meer voor kunnen krijgen. Waarom gooi je hem zelf niet online?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 11:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een slet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot88 postte na 5 posts hier direct haar tetten. Lotgodin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |