abonnement Unibet Coolblue
pi_184908160
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja hoor. De meesten zien er niet uit, maar er zijn ook hele mooie vrouwen van die leeftijd. Ook vrouwen van 40 plus kunnen er heel goed uitzien.

Punt is natuurlijk wel: een vrouw van 35 die er geweldig uitziet, daar staan de mannen ook voor in de rij. Dus dan moet je als man ook gewoon goed voor de dag komen.
Ook minder mooie vrouwen van 35 daar staan mannen voor in de rij. Dit is het hele probleem.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 01:11:40 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_184908189
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:07 schreef TATW het volgende:
Ik ben zelf bijna dertig, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd uit naar vrouwen die medio twintig zijn.

Misschien niet helemaal terecht, maar vrouwen in de dertig die single zijn, daar zet ik toch vraagtekens bij. En ja ik ben ook bijna dertig en vrijgezel, maar ik ben geen vrouw. De datingwereld ziet er toch net even iets anders uit als je een man bent, en als ja als vrouw rond die leeftijd nog geen stabiele relatie hebt kunnen opbouwen (terwijl je de mannen voor het kiezen hebt), dan heb ik toch het idee dat er e.e.a. niet helemaal conform proces loopt.
Vrouwen hebben mannen niet voor het kiezen. Althans, niet als ze smaak hebben. Zo heb jij vrouwen ook voor het uitkiezen maar zie je de meesten niet staan omdat ze niet aan je hoge eisen voldoen. Bijvoorbeeld omdat ze te oud zijn.
pi_184908252
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Vrouwen hebben mannen niet voor het kiezen. Althans, niet als ze smaak hebben. Zo heb jij vrouwen ook voor het uitkiezen maar zie je de meesten niet staan omdat ze niet aan je hoge eisen voldoen. Bijvoorbeeld omdat ze te oud zijn.
Hangt ervan af wat voor type man je bent knap (top 20%) of minder knap. Mannen hebben het over het algemeen juist niet voor het uitkiezen merk ik. Op dating-apps wordt dit al pijnlijk duidelijk. Em de OK-Cupid data liegen er niet om. Juist omdat er veel aanbod is voor de vrouw zijn juist zij ( rouwen) steeds kieskeuriger geworden. Want waarom zou je met minder genoegen nemen. Is ook logisch.

De omslag komt wanneer de dames allemaal azen op de top 20% begeerlijke mannen. En deze mannen niet willen (omdat zij niet hoeven te) settlen. En die topics zie je regelmatig voorbijkomen in r&p
pi_184909975
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:18 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat voor type man je bent knap (top 20%) of minder knap. Mannen hebben het over het algemeen juist niet voor het uitkiezen merk ik. Op dating-apps wordt dit al pijnlijk duidelijk. Em de OK-Cupid data liegen er niet om. Juist omdat er veel aanbod is voor de vrouw zijn juist zij ( rouwen) steeds kieskeuriger geworden. Want waarom zou je met minder genoegen nemen. Is ook logisch.

De omslag komt wanneer de dames allemaal azen op de top 20% begeerlijke mannen. En deze mannen niet willen (omdat zij niet hoeven te) settlen. En die topics zie je regelmatig voorbijkomen in r&p
Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
pi_184910097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:56 schreef TATW het volgende:

[..]

Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
Omdat jij jezelf een prima catch vindt betekent het toch niet gelijk dat een vrouw je leuk vindt? Het klinkt een beetje verontwaardigt in je post dat ze geen extra interesse in je heeft?
pi_184910169
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf een prima catch vindt betekent het toch niet gelijk dat een vrouw je leuk vindt? Het klinkt een beetje verontwaardigt in je post dat ze geen extra interesse in je heeft?
Vind ik nog wel meevallen, hij probeert het objectief te benaderen, is altijd lastig als het over jezelf gaat in een voorbeeld.

Maar deels heeft hij gelijk, zelfs de dikste zeug kan nog wel een man krijgen.
Andersom is dat een stuk lastiger tenzij geld.

En zo is het altijd al geweest.

Zal vast ook wel te maken hebben met dat mannen geprogrammeerd zijn zaad te verspreiden als het ware en in wie of hoe diegene eruit ziet is minder belangrijk dan het daadwerkelijke zaad kunnen geven.

Vrouwen zijn geprogrammeerd in letterlijk 1 oogopslag te kunnen vaststellen of in genetisch opzicht een man geschikt is om kinderen mee te baren.
Dat het per of voor een vrouw kan verschillen of wat dan het verschil uitmaakt op dat moment in die ene oogopslag, qua afwijzing/interesse of niet, dat is nog een raadsel.

Uitgebreid onderzoek naar geweest aantal jaar terug alweer.
Ons dna en instinct blijft een indrukwekkend iets.
pi_184910199
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Vind ik nog wel meevallen, hij probeert het objectief te benaderen, is altijd lastig als het over jezelf gaat in een voorbeeld.

Maar deels heeft hij gelijk, zelfs de dikste zeug kan nog wel een man krijgen.
Andersom is dat een stuk lastiger tenzij geld.

En zo is het altijd al geweest.

Zal vast ook wel te maken hebben met dat mannen geprogrammeerd zijn zaad te verspreiden als het ware en in wie of hoe diegene eruit ziet is minder belangrijk dan het daadwerkelijke zaad kunnen geven.

Vrouwen zijn geprogrammeerd in letterlijk 1 oogopslag te kunnen vaststellen of in genetisch opzicht een man geschikt is om kinderen mee te baren.
Dat het per of voor een vrouw kan verschillen of wat dan het verschil uitmaakt op dat moment in die ene oogopslag, qua afwijzing/interesse of niet, dat is nog een raadsel.

Uitgebreid onderzoek naar geweest aantal jaar terug alweer.
Ons dna en instinct blijft een indrukwekkend iets.
Hij zegt dat ze aangaf toch wel weer een relatie wilt. Hij vindt zichzelf een een prima catch ( wat vast zo zal zijn :P ) dus 1+1 is 2 :P

Maar het gaat niet alleen om de 'specs' van iemand toch?
pi_184910213
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat jij jezelf een prima catch vindt betekent het toch niet gelijk dat een vrouw je leuk vindt? Het klinkt een beetje verontwaardigt in je post dat ze geen extra interesse in je heeft?
Ah ja nu ik het zo teruglees, zou je het inderdaad zo kunnen opvatten. Zo was het in principe niet bedoeld.

Wat ik bedoel te zeggen, is dat er in de real life datingmarkt bij vrouwen toch doorgaans véél meer ondefinieerbare ''eisen'' meespelen dan bij mannen het geval lijkt te zijn. Vandaar ik mijn verwijzing naar first dates, waarin mannen vaak nog wel willen door daten maar vrouwen niet, omdat er ''iets'' aan de hand is met de man, vanuit het perspectief van de vrouw gezien.

Terwijl bij mannen is het vaak gewoon zo : je bent een leuke/aardige jongedame, je ziet er (redelijk) aantrekkelijk uit, we zitten qua intellect ongeveer op hetzelfde niveau en hebben kort door de bocht genomen ook wel een beetje dezelfde achtergrond qua afkomst etc, laten we een poging wagen.

Terwijl tegelijkertijd bij diezelfde vrouw dus nog allerlei dingen kunnen spelen waardoor een man die -op het eerste gezicht- bij haar past, niet eens in de buurt komt van een realistische optie om mee te daten. Omdat zij doorgaans ook meer te kiezen hebben, zowel in kwantiteit als kwaliteit.
pi_184910269
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:23 schreef TATW het volgende:

[..]

Ah ja nu ik het zo teruglees, zou je het inderdaad zo kunnen opvatten. Zo was het in principe niet bedoeld.

Wat ik bedoel te zeggen, is dat er in de real life datingmarkt bij vrouwen toch doorgaans véél meer ondefinieerbare ''eisen'' meespelen dan bij mannen het geval lijkt te zijn. Vandaar ik mijn verwijzing naar first dates, waarin mannen vaak nog wel willen door daten maar vrouwen niet, omdat er ''iets'' aan de hand is met de man, vanuit het perspectief van de vrouw gezien.

Terwijl bij mannen is het vaak gewoon zo : je bent een leuke/aardige jongedame, je ziet er (redelijk) aantrekkelijk uit, we zitten qua intellect ongeveer op hetzelfde niveau en hebben kort door de bocht genomen ook wel een beetje dezelfde achtergrond qua afkomst etc, laten we een poging wagen.

Terwijl tegelijkertijd bij diezelfde vrouw dus nog allerlei dingen kunnen spelen waardoor een man die -op het eerste gezicht- bij haar past, niet eens in de buurt komt van een realistische optie om mee te daten. Omdat zij doorgaans ook meer te kiezen hebben, zowel in kwantiteit als kwaliteit.
BIj First Dates viel dat idd wel op ja. Ik geloof niet dat het is omdat de vrouw opdat moment denkt zo een ander te vinden of nog wat nummers achter de hand heeft :P

Ik weet niet precies wat het is. Ik ken ook genoeg mannen met 'goede specs' :P. Maar toch vind ik ze dan niet leuk genoeg en dat ligt niet aan de man in kwestie.

we moeten ook niet vergeten dat first dates trouwens tv is.
pi_184910349
Maar het gaat hier over vrouwen boven de 30 :P

Ik zelf denk dat als een vrouw boven de 30 nog geen geschikte vent heeft gevonden en heel graag huisje boompje beestje wilt ze vanzelf minder kritisch zal worden omdat de tijd begint te tikken.
Dus zal dat eisenlijstje steeds korter worden.
pi_184910390
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hij zegt dat ze aangaf toch wel weer een relatie wilt. Hij vindt zichzelf een een prima catch ( wat vast zo zal zijn :P ) dus 1+1 is 2 :P

Maar het gaat niet alleen om de 'specs' van iemand toch?
Volgens ons dna wel.

Dat is namelijk toch wel een ding wat veel mensen niet kunnen bevatten.
We zijn lang niet zo “bewust” als we denken.
Zelfs het denken blijkt allemaal al voortzetjes te zijn van de hersenen omdat het aansluit wat betreft wat ons ligt of bevalt.

Super ingewikkeld, verwoven met wat we onderbewustzijn noemen en bewustzijn.

Maar echt bewuste keuzes maken, doen we maar zelden en de meeste eigenlijk nooit.

Een treurige conclusie zou ik het haast willen noemen.
pi_184910417
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:56 schreef TATW het volgende:

[..]

Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
Wat heb je tegen haar gezegd dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184910421
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Volgens ons dna wel.

Dat is namelijk toch wel een ding wat veel mensen niet kunnen bevatten.
We zijn lang niet zo “bewust” als we denken.
Zelfs het denken blijkt allemaal al voortzetjes te zijn van de hersenen omdat het aansluit wat betreft wat ons ligt of bevalt.

Super ingewikkeld, verwoven met wat we onderbewustzijn noemen en bewustzijn.

Maar echt bewuste keuzes maken, doen we maar zelden en de meeste eigenlijk nooit.

Een treurige conclusie zou ik het haast willen noemen.
Nou ja als het zo is kan de vrouw er dus niks aan doen dat ze de man in kwestie niet leuk genoeg vindt. Biologisch en onbewust gezien is het dan niet de juiste keuze voor haar. :P
pi_184910480
Over dat "vrouwen kunnen altijd kiezen / beter krijgen" gebeuren hier boven...

De man/vrouw verhouding ontloopt elkaar niet zóóveel, iedere single man zorgt dus wel voor een single vrouw.

Ja voor een potje seks en geen relatie kun je het makkelijk "hogerop" zoeken. Maar dat is nog geen relatie.

Als veeleisendheid onder vrouwen ergens voor zou moeten zorgen is het veel single vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184910485
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:46 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat heb je tegen haar gezegd dan?
Oh niks specifieks, zaten op zich ook nog wel even lekker te kletsen. Maar als ze daarna zonder blikken of blozen begint te vertellen over haar interesse in een 8 jaar oudere mannelijke collega, dan is wat mij betreft wel voldoende duidelijk dat we beiden vanuit een hele andere basisgedachte met elkaar aan het communiceren waren :P

Maargoed het ging inderdaad over 30 jarige vrouwen, dit wijkt wel een beetje van de op af zo langzamerhand :P
pi_184910515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:52 schreef TATW het volgende:

[..]

Oh niks specifieks, zaten op zich ook nog wel even lekker te kletsen. Maar als ze daarna zonder blikken of blozen begint te vertellen over haar interesse in een 8 jaar oudere mannelijke collega, dan is wat mij betreft wel voldoende duidelijk dat we beiden vanuit een hele andere basisgedachte met elkaar aan het communiceren waren :P

Maargoed het ging inderdaad over 30 jarige vrouwen, dit wijkt wel een beetje van de op af zo langzamerhand :P
Nou als jij bang bent open over je interesse te praten snap ik wel dat er niks gebeurd is...

Was de vrouw geen 30+ dan?
8 jaar oudere man op werk had je natuurlijk gewoon moeten veranderen in jouw specs.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184910533
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:52 schreef ludovico het volgende:
Over dat "vrouwen kunnen altijd kiezen / beter krijgen" gebeuren hier boven...

De man/vrouw verhouding ontloopt elkaar niet zóóveel, iedere single man zorgt dus wel voor een single vrouw.

Ja voor een potje seks en geen relatie kun je het makkelijk "hogerop" zoeken. Maar dat is nog geen relatie.

Als veeleisendheid onder vrouwen ergens voor zou moeten zorgen is het veel single vrouwen.
Heb het idee dat er op fok wordt gedacht dat de gemiddelde vrouw altijd meerdere aanbidders om haar heen heeft maar geloof niet dat dat de relaliteit is.
pi_184910569
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het idee dat er op fok wordt gedacht dat de gemiddelde vrouw altijd meerdere aanbidders om haar heen heeft maar geloof niet dat dat de relaliteit is.
Iemand die te porren is voor seks met jou, is niet per se je aanbidder of überhaupt iemand die je al kent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2019 09:00:31 ]
pi_184910599
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb het idee dat er op fok wordt gedacht dat de gemiddelde vrouw altijd meerdere aanbidders om haar heen heeft maar geloof niet dat dat de relaliteit is.
Als ze dat zou willen zou ze gewoon der nummer kunnen toestoppen aan knappe gasten. Maar aantrekkingskracht werkt iets complexer bij vrouwen... Er moet eerst succesvol een paringsdans afgelegd worden voordat ze er zin in krijgt ;)

Jij weet ook wel dat je wel een paar mannen met bijna 100% kans op date kunt vragen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184910607
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als het zo is kan de vrouw er dus niks aan doen dat ze de man in kwestie niet leuk genoeg vindt. Biologisch en onbewust gezien is het dan niet de juiste keuze voor haar. :P
Precies eigenlijk is het zo “simpel”.
Maar wij mensen zijn van nature narcistisch in sommige opzichten en denken dan al gauw “dit kan niet aan mij liggen”.. wat eigenlijk ook zo is, als je erover nadenkt. (No pun intended)
pi_184910622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Iemand die te porren is voor seks met jou, is niet per se je aanbidder of überhaupt iemand die je al kent.
Oh nee absoluut niet. Denk vaker juist van niet dan wel idd :P
  zaterdag 9 februari 2019 @ 09:12:24 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184910732
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:56 schreef TATW het volgende:

[..]

Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
Wellicht komt het ook een beetje door het wereldbeeld dat je hiet neerpleurt dat haar afstoot? Misschien een idee?
  zaterdag 9 februari 2019 @ 09:14:10 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184910749
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar het gaat hier over vrouwen boven de 30 :P

Ik zelf denk dat als een vrouw boven de 30 nog geen geschikte vent heeft gevonden en heel graag huisje boompje beestje wilt ze vanzelf minder kritisch zal worden omdat de tijd begint te tikken.
Dus zal dat eisenlijstje steeds korter worden.
Eisen worden sowieso grotendeels overboord gekieperd als je iemand gewoon leuk en aantrekkelijk vind. Het is een beetje als van die vacatures met tig eisen. Meestal zijn ze blij met de helft.
pi_184910816
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:14 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Eisen worden sowieso grotendeels overboord gekieperd als je iemand gewoon leuk en aantrekkelijk vind. Het is een beetje als van die vacatures met tig eisen. Meestal zijn ze blij met de helft.
Maar je wilt toch niet dat zo iemand over je heen gaat lopen en dat jouw eigen mening ondergesneeuwd wordt door de voorwaarden die de andere op slinkse wijze toch doorduwt?

Ik had een keer een meid waar het mee klikte totdat ze zei: als je wilt dat deze relatie verder wilt gaan moet je mee naar het buitenland want ze wilde in het buitenland werken en had alles al geregeld. Dus ik moest zo even ontslag nemen en meeverhuizen...opzouten
  zaterdag 9 februari 2019 @ 09:23:47 #75
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_184910849
Stomme vraag man, hangt toch van je eigen leeftijd af
En hoezo kinderen lastiger vanaf 30 wtf maat
:')
  zaterdag 9 februari 2019 @ 09:24:22 #76
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184910857
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:21 schreef stokj het volgende:

[..]

Maar je wilt toch niet dat zo iemand over je heen gaat lopen en dat jouw eigen mening ondergesneeuwd wordt door de voorwaarden die de andere op slinkse wijze toch doorduwt?

Ik had een keer een meid waar het mee klikte totdat ze zei: als je wilt dat deze relatie verder wilt gaan moet je mee naar het buitenland want ze wilde in het buitenland werken en had alles al geregeld. Dus ik moest zo even ontslag nemen en meeverhuizen...opzouten
De ene eis is de andere niet natuurlijk. Een eis als kinderwens is een stuk harder dan iets als een muzieksmaak of een lengte.

En ja die meid kan welllicht beter in haar nieuwe plek wat zoeken. Maar wellicht zijn er ook avonturiers die wel met haar mee waren gegaan.
  Spellchecker zaterdag 9 februari 2019 @ 10:35:28 #77
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184912730
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De ene eis is de andere niet natuurlijk. Een eis als kinderwens is een stuk harder dan iets als een muzieksmaak of een lengte.

En ja die meid kan welllicht beter in haar nieuwe plek wat zoeken. Maar wellicht zijn er ook avonturiers die wel met haar mee waren gegaan.
De ene eis is inderdaad de andere eis niet.

Ikzelf had er wel interesse in alleen niet ad-hoc. En bij haar was het gelijk dat ik een besluit moest nemen.

quote:
Interessant
pi_184915713
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:24 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ah, het is legaal. Maar als 40er die alles al gedaan heeft met meisjes omgaan die net hun rijbewijs hebben en voor het eerste gaan stemmen op hun favoriete politieke partij. Vind het het randje pedo.
Ik zie ook wel dat een leeftijdsverschil te groot kan worden (hoewel ik mijn wild card systeem toch wel ideaal vind), maar met pedofilie heeft dat geen reet te maken.
pi_184915736
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:07 schreef TATW het volgende:
Ik ben zelf bijna dertig, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd uit naar vrouwen die medio twintig zijn.

Misschien niet helemaal terecht, maar vrouwen in de dertig die single zijn, daar zet ik toch vraagtekens bij. En ja ik ben ook bijna dertig en vrijgezel, maar ik ben geen vrouw. De datingwereld ziet er toch net even iets anders uit als je een man bent, en als ja als vrouw rond die leeftijd nog geen stabiele relatie hebt kunnen opbouwen (terwijl je de mannen voor het kiezen hebt), dan heb ik toch het idee dat er e.e.a. niet helemaal conform proces loopt.
Soms gaat een relatie uit. Wist je dat?
pi_184915744
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:09 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Ook minder mooie vrouwen van 35 daar staan mannen voor in de rij. Dit is het hele probleem.
Zij liever dan ik.
pi_184915761
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:18 schreef Tai-Mai-Shu het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat voor type man je bent knap (top 20%) of minder knap. Mannen hebben het over het algemeen juist niet voor het uitkiezen merk ik. Op dating-apps wordt dit al pijnlijk duidelijk. Em de OK-Cupid data liegen er niet om. Juist omdat er veel aanbod is voor de vrouw zijn juist zij ( rouwen) steeds kieskeuriger geworden. Want waarom zou je met minder genoegen nemen. Is ook logisch.

De omslag komt wanneer de dames allemaal azen op de top 20% begeerlijke mannen. En deze mannen niet willen (omdat zij niet hoeven te) settlen. En die topics zie je regelmatig voorbijkomen in r&p
Ja, die kutincels met hun onzekerheden komen vaak voorbij. Dat maakt het waar he?
pi_184915806
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:56 schreef TATW het volgende:

[..]

Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
Misschien ben je gewoon haar type niet, of is ze van de klets klets... Mijn hemel, wat een verontwaardiging dat ze jou niet wilde daten!
pi_184916526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 09:00 schreef Chia het volgende:

[..]

Iemand die te porren is voor seks met jou, is niet per se je aanbidder of überhaupt iemand die je al kent.
Dit ja.

Ik snap de afgunst van meer neukopties best, maar het zegt gewoon geen kut over degelijke relatie-opties. In principe worden zowel mannen als vrouwen niet voorzien in bepaalde wensen (zie geklaag aan beide kanten, stijgend aantal 1-persoonshuishoudens (al gaat de huizenmarkt daar misschien nog wat in veranderen komende tijd), daar ligt een overeenkomst. Het onbegrip en de afgunst daarop zijn dan misschien wel tekenend voor de te overbruggen afstand naar elkaar, terwijl er toch een en ander gemeen is of zou kunnen zijn blijven sommige mensen maar hameren op die verschillen. Dat kan ook iets zeggen over waar je prio's liggen en het schreeuwt geen verbinding willen maken zeg maar..

In relaties werken begrip, inlevingsvermogen en enig zelfinzicht best instrumenteel, dus dit soort dingen over een hele sekse roepen maakt misschien ook pijnlijk duidelijk waarom het niet alleen maar aan al die anderen ligt.
pi_184916689
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:24 schreef Jardis het volgende:

[..]

Ah, het is legaal. Maar als 40er die alles al gedaan heeft met meisjes omgaan die net hun rijbewijs hebben en voor het eerste gaan stemmen op hun favoriete politieke partij. Vind het het randje pedo.
Je doet het overkomen alsof vooral de 40-er profijt zou kunnen hebben van zoiets. Natuurlijk heeft niet iedere 40-er alles al gedaan en zeker niet iedere begin 20-er is zo groen als gras. Ook onzer daddy issues kan het prima een leuke en bevredigende tijd waar ze met plezier op terug zullen kijken. Er is een verschil tussen gelijk en gelijkwaardig, en pedofilie is wel echt wat anders.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 15:58:34 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184917489
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 14:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Soms gaat een relatie uit. Wist je dat?
En met dat wereldbeeld vind hij het ook nog raar dat vrijgezelle vrouwen hem niet willen
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:04:58 #87
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184917587
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 01:07 schreef TATW het volgende:
Ik ben zelf bijna dertig, maar mijn voorkeur gaat toch nog altijd uit naar vrouwen die medio twintig zijn.

Misschien niet helemaal terecht, maar vrouwen in de dertig die single zijn, daar zet ik toch vraagtekens bij. En ja ik ben ook bijna dertig en vrijgezel, maar ik ben geen vrouw. De datingwereld ziet er toch net even iets anders uit als je een man bent, en als ja als vrouw rond die leeftijd nog geen stabiele relatie hebt kunnen opbouwen (terwijl je de mannen voor het kiezen hebt), dan heb ik toch het idee dat er e.e.a. niet helemaal conform proces loopt.
Wat een vooroordelen.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:07:17 #88
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184917630
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 07:56 schreef TATW het volgende:

[..]

Precies dit.

Als man stel ik (en de meeste mannen) ook wel bepaalde ''eisen'' aan een potentiële partner, dat doet iedereen.

Echter een enigszins normale vrouw kan het zich veroorloven om de lat nog een stuk hoger te leggen dan de mannelijke equivalent van haar zelf w.b.t. uiterlijk, maatschappelijk succes, etc, puur omdat mannen haar (bijna) allemaal wel willen. Je ziet het ook op dating shows zoals first dates, dat aan het eind van de date de man (bijna) altijd zegt : ik wil je nog wel een keertje zien, terwijl het de vrouw dan weer is die iets zegt als ''Je bent een leuke vent, maar.... een vervolgdate zit er wat mij betreft niet in''.

Dat is ook vrij herkenbaar naar de dagelijkse praktijk als je het mij vraagt. Vorig weekend was ik nog uit eten met een groep man/vrouw (gemixt). Daar zat ook een leuke vrijgezelle dame bij, en ik hoopte nog misschien wel een move te kunnen maken. Want zonder dat ik mijzelf nu helemaal fantastisch vind, absoluut niet, vind ik mijzelf best een prima catch die het toch best redelijk voor elkaar heeft.

Maar eenmaal op dat etentje merkte ik al meteen dat het bij haar niet eens in haar was opgekomen dat ik misschien wel een mogelijkheid zou zijn :') Totaal niet bereikbaar, geen enkele interesse. Terwijl we qua niveau uiterlijk, achtergrond, etc. toch wel een beetje uit dezelfde league komen. Maar ik merkte al meteen : een poging doen heeft geen enkele zin. Terwijl ze anderzijds toch duidelijk aangaf wel behoefte weer te hebben aan een relatie.

En dat is wel als je het mij vraagt typisch iets dat ik, maar ook veel andere mannen, met vrouwen ervaren : je schaalt een bepaalde dame in als haalbaar, vergelijkbaar aan jezelf. Maar voor haar zijn de keuzemogelijkheden dusdanig groot dat jij voor haar totaal geen optie hoef te zijn, omdat je niet aan 1 van haar 50 criteria voldoet.
Liefde en aantrekkingskracht is geen emotieloze rekensom.
  zaterdag 9 februari 2019 @ 16:10:40 #89
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184917682
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 08:52 schreef ludovico het volgende:
Over dat "vrouwen kunnen altijd kiezen / beter krijgen" gebeuren hier boven...

De man/vrouw verhouding ontloopt elkaar niet zóóveel, iedere single man zorgt dus wel voor een single vrouw.

Ja voor een potje seks en geen relatie kun je het makkelijk "hogerop" zoeken. Maar dat is nog geen relatie.

Als veeleisendheid onder vrouwen ergens voor zou moeten zorgen is het veel single vrouwen.
Single vrouwen zijn veeleisend en is iets mis mee. Single mannen verdienen eigenlijk beter en meer. Incel much?
pi_184917747
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Single vrouwen zijn veeleisend en is iets mis mee. Single mannen verdienen eigenlijk beter en meer. Incel much?
Wat is er mis met die vrouwen dan?

Iedereen verdient beter ik gun iedereen veel liefde.

Goed zuigen is een prima skill om te hebben als vrouw, goed dat je toch iets kan Mishu.

[ Bericht 4% gewijzigd door ludovico op 09-02-2019 16:19:23 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184920125
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 16:10 schreef Mishu het volgende:

[..]

Single vrouwen zijn veeleisend en is iets mis mee. Single mannen verdienen eigenlijk beter en meer. Incel much?
Ik wil wel een beeld geven van 30+ mannen op datingsites zodat het niet te eenzijdig wordt bekeken. Mijn ervaring:

- wereldreizigers; elk hoekje van de wereld willen ze gezien hebben (lees: gaan niet settlen)
- hebben veeleisende baan (bijv. in de zorg) of zijn ondernemers (lees: zal niet vaak beschikbaar zijn), of werken in de I(C)T (lees: neiging naar passiviteit)
- veeleisend: zetten zelfs neer dat hij wil dat zij hakken draagt bijv.

Een vriendin zei ooit: de mannen op datingsites zijn gestoord! Ze doen uit de hoogte alsof ze heel wat zijn.

Mijn mening is: zowel online als in het echt kan best lastig zijn.
pi_184920190
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:09 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik wil wel een beeld geven van 30+ mannen op datingsites zodat het niet te eenzijdig wordt bekeken. Mijn ervaring:

- wereldreizigers; elk hoekje van de wereld willen ze gezien hebben (lees: gaan niet settlen)
- hebben veeleisende baan (bijv. in de zorg) of zijn ondernemers (lees: zal niet vaak beschikbaar zijn), of werken in de I(C)T (lees: neiging naar passiviteit)
- veeleisend: zetten zelfs neer dat hij wil dat zij hakken draagt bijv.

Een vriendin zei ooit: de mannen op datingsites zijn gestoord! Ze doen uit de hoogte alsof ze heel wat zijn.

Mijn mening is: zowel online als in het echt kan best lastig zijn.
Dat is dan het verlies van die mannen. Ik heb in het bedrijfsleven ook voldoende mannen gezien van eind 30/begin 40 die geen kind of partner hebben. En dat komt dan voornamelijk door hun baan (60 of 70 uur per week werken is geen uitzondering).
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:23:19 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184920429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is dan het verlies van die mannen. Ik heb in het bedrijfsleven ook voldoende mannen gezien van eind 30/begin 40 die geen kind of partner hebben. En dat komt dan voornamelijk door hun baan (60 of 70 uur per week werken is geen uitzondering).
Dan ben je eigenlijk toch ook een megasukkel als dat de reden is
pi_184920546
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat is dan het verlies van die mannen. Ik heb in het bedrijfsleven ook voldoende mannen gezien van eind 30/begin 40 die geen kind of partner hebben. En dat komt dan voornamelijk door hun baan (60 of 70 uur per week werken is geen uitzondering).
Zooooo, wat voor banen zijn dit?

Ik vond het al vreemd waarom zelfs mannen van 40-50 jaar neerzetten dat ze nog niet weten of ze kinderen willen terwijl ze geen kinderen hebben.
pi_184920613
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Zooooo, wat voor banen zijn dit?

Ik vond het al vreemd waarom zelfs mannen van 40-50 jaar neerzetten dat ze nog niet weten of ze kinderen willen terwijl ze geen kinderen hebben.
Die zijn prima over te halen lijkt me..

Naja geen idee ik ben geen 40+.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184920683
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:28 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Zooooo, wat voor banen zijn dit?

Ik vond het al vreemd waarom zelfs mannen van 40-50 jaar neerzetten dat ze nog niet weten of ze kinderen willen terwijl ze geen kinderen hebben.
Advocatuur, grote advieskantoren. Kantoren als Houthoff is 80 uur soms geen uitzondering.
pi_184920738
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:23 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan ben je eigenlijk toch ook een megasukkel als dat de reden is
Mee eens. Maar als je zoveel uur per week maakt, dan ben je elke dag helemaal kapot natuurlijk. Je gaat meteen je bed in. Dat gaat dan jaar in jaar uit. Op een gegeven moment ben je midden of eind 30 en denk je: 'ik heb heel mijn leven gewerkt'. Daten hebben ze dan nauwelijks kunnen doen (geldt niet voor alle mannen. Maar er is wel een redelijke groep die dit meemaakt).
pi_184920819
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mee eens. Maar als je zoveel uur per week maakt, dan ben je elke dag helemaal kapot natuurlijk. Je gaat meteen je bed in. Dat gaat dan jaar in jaar uit. Op een gegeven moment ben je midden of eind 30 en denk je: 'ik heb heel mijn leven gewerkt'. Daten hebben ze dan nauwelijks kunnen doen (geldt niet voor alle mannen. Maar er is wel een redelijke groep die dit meemaakt).
Kunnen dit soort dingen echt niet in een 30 urige werkweek?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 9 februari 2019 @ 18:47:13 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184920896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Mee eens. Maar als je zoveel uur per week maakt, dan ben je elke dag helemaal kapot natuurlijk. Je gaat meteen je bed in. Dat gaat dan jaar in jaar uit. Op een gegeven moment ben je midden of eind 30 en denk je: 'ik heb heel mijn leven gewerkt'. Daten hebben ze dan nauwelijks kunnen doen (geldt niet voor alle mannen. Maar er is wel een redelijke groep die dit meemaakt).
Ja, oftewel je bent gewoon een sukkel als je zo'n slavenbaan neemt en geen leven hebt daardoor.
pi_184920966
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kunnen dit soort dingen echt niet in een 30 urige werkweek?
In de advocatuur (zeker de wat grotere) en bij de grotere advieskantoren heb je uren te halen. Je bent verplicht om een x aantal uren te halen. En als je dat niet haalt, dan vlieg je er uit. Dus de druk is ook nog eens groot. En vaak ben je nog bezig met bepaalde trainingen als je begint als starter en die duren zo'n paar jaar (daarvoor moet je tentamens maken etc. en dat kan je niet onder werktijd doen, dus wordt dat avond- of weekendwerk). En als je daar al mee klaar bent dan ben je al begin 30.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')