SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hij is daar voor mijn gevoel ook lang niet zo sterk als men roeptquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mensur mist op de Mensur
De laatste maanden zeker niet neequote:Op donderdag 7 februari 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is daar voor mijn gevoel ook lang niet zo sterk als men roept
quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf t oneerlijke concurrentie vinden dat je elke week tegen iemand anders speelt
Het enige wat een beetje scheef is is dat het punten oplevert. Aan de andere kant had het anders ook nogal uitgemaakt of je een Anderson tegenkwam die wel/geen last had van zijn rug, daar zit ook weer een soort oneerlijkheid inquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf t oneerlijke concurrentie vinden dat je elke week tegen iemand anders speelt
Ja zeker, was nog ff leukquote:
@Zipportalquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw naam wordt ook automatisch met hoofdletters geschreven.![]()
Coco.
Zie hier.
Dat is niet raar alleen heel bijzonderquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw naam wordt ook automatisch met hoofdletters geschreven.![]()
Coco.
Zie hier.
Met een beetje pech moet je twee keer het hele bord over plus nog pijl in de wegquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
#viesdikjr moet stoppen met 5 D10, werkt niet.
niks mis mee iddquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:34 schreef Tagliano het volgende:
Het zal wel een uitmelktoernooi wezen maar ik vermaak me prima zo joh
Als vanoudsquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:36 schreef Machielovic het volgende:
[..]
lekker dood gemaakt door MvG
Dat doet vrijwel iedere darter na gekloot tot en met D1 aan toequote:Op donderdag 7 februari 2019 23:12 schreef GwaiLow het volgende:
Cross is een leuke vent en erg sportief, maar dat cynische dingetje met zn handen omhoog na die gewonnen leg....bleh. dat cynisme heeft Cross heel erg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eigenlijk een soort kruising tussen Bunting en Westquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
Met deze ranking starten we het jaar overigens op weg naar het WK2020.Hoe kom je aan deze getallen? Hoe moet ik deze lijst interpreteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf bijgehouden, kunnen wat miniscule foutjes in zitten maar dit is zeg maar de ranking opgeschoond tot WK2020-schiftingquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze getallen? Hoe moet ik deze lijst interpreteren?
Eigenlijk alleen de prijzengelden van afgelopen jaar?quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelf bijgehouden, kunnen wat miniscule foutjes in zitten maar dit is zeg maar de ranking opgeschoond tot WK2020-schifting
jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen de prijzengelden van afgelopen jaar?
Maar dat is ná het WK2020.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Rap Krass dan niet veel lager moeten zitten. Hij verliest 400k van WK 2018
Jamie Lewis valt ook gewoon uit de top 32 na het WK; tenzij er iets heel miraculeus gaat gebeurenquote:Op donderdag 7 februari 2019 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O ja natuurlijk. Het is al laat
Alvast met de vaseline aan de slag is geen overbodige luxe.quote:
Zeker waar. Lekker programma vanavond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Alvast met de vaseline aan de slag is geen overbodige luxe.
Dan kom ik om half negen wel een keer inschakelenquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koert moet commentaar doen bij Lazio - Sevilla
MAIJERAIDS
twitter:DanDartsDawson twitterde op donderdag 14-02-2019 om 20:12:33There will be 4 security staff for Gerwyn's walk-on tonight in Glasgow.I think that's the first time they've done that for a player.They only used 2 security when Bob Anderson walked-on with a horse. reageer retweet
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op donderdag 14-02-2019 om 20:12:33There will be 4 security staff for Gerwyn's walk-on tonight in Glasgow.I think that's the first time they've done that for a player.They only used 2 security when Bob Anderson walked-on with a horse. reageer retweet
Smith gaat daarentegen wel lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
77 averagePeter mag weer nieuwe pijlen gaan uitzoeken
Niet met 2 man Price aan kunnenquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:15 schreef El-Stinho het volgende:
Pipe kan hem in zijn eentje aanquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:30 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet met 2 man Price aan kunnen
GEPIPEDquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pipe kan hem in zijn eentje aan
Pieter is zo wisselvallig als het weer sinds z'n nierstenen/sinds hij minder dik is.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon @:rondewim
Raait moet een UK Open-finale en een WMP-finale verdedigen en tal van Euro Tour-prestaties. Heeft onze Raait gewoon niet een groot probleem?
Of iemand een wedstrijd won nadat hij een 9-darter gooide?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:27 schreef Machielovic het volgende:
Trouwens even een dringende vraag want nou weet ik het nog steeds niet zag dat Dobey deze week een negen darter gooide zoals nog drie anderen op beeld maar dat hij er ook de wedstrijd mee won, is dat al eerder gebeurt
Volgens mij Walten v Filleps op de Winmau World Masters 2007 of 08.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of iemand een wedstrijd won nadat hij een 9-darter gooide?
1 Michael van Gerwen Ŗ1.059.000quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter is zo wisselvallig als het weer sinds z'n nierstenen/sinds hij minder dik is.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of iemand een wedstrijd won nadat hij een 9-darter gooide?
Sorry, ik interpreteerde het serieus verkeerdquote:
twitter:DanDartsDawson twitterde op donderdag 14-02-2019 om 21:05:00@davidlongbottom the ProTour and the Euro Tour is where the real action is, David... all the proper darts fans know that. reageer retweet
Die man verdient een centraal topicquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Als Wade wint, gaan we weer genieten van de werken van Yannick.
De hoofdact Price komt hierna.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou iik vind er maar weinig aan. volgende week weer
Jaquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Die kop.van Krass gaat mij steeds meer tegen staan.
Lennon als gastspeler volgende week word je ook niet vrolijk van. Over twee weken gelukkig Loek.quote:
Cool Hand die even Prijs op zijn plek gaat zettenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lennon als gastspeler volgende week word je ook niet vrolijk van. Over twee weken gelukkig Loek.
Raybar kan alleen een resultaatje halen als Price gekke dingen doet met het publiek ofzoquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:24 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Barney weer verliezen denken jullie?
Weddenschap verloren. Nog drie zware dagenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n UI?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze Price al naar z'n plek zagen lopen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef Tagliano het volgende:
Waarom wordt Raybar gebood
Of is dat vast voor Price
Goeie kansquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:34 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Price al naar z'n plek zagen lopen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:33 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weddenschap verloren. Nog drie zware dagen.
Goeden jinx.quote:
Dit wordt weer helemaal niksquote:
Fixedquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
There is a dart that always goes out.
Had, ik zeg dit niet graag, wellicht beter na afgelopen WK al een punt achter gezet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb gewoon medelijden met Raybar deze pot
Dat is best ernstig
ken je wel stellenquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit is weer een pijnlijke exercitie voor verstokte Barney fans zoals ik.
Kan wel begrijpen dat hij het nog een jaar probeert, maar als het niet beter wordt dan dit is het eigenlijk gewoon zielig voor hem. Doet hij niemand een lol meequote:Op donderdag 14 februari 2019 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Had, ik zeg dit niet graag, wellicht beter na afgelopen WK al een punt achter gezet.
Maar op het ingooibord viel alles nogquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat hij het nog een jaar probeert, maar als het niet beter wordt dan dit is het eigenlijk gewoon zielig voor hem. Doet hij niemand een lol mee
Daar is niks mis mee inderdaad. Al zou ik als ik hem was me wel hebben gefocust op vloer. Afscheidstournee op grote podia is natuurlijk een eer maar met dit niveau gaat hij 'degraderen'.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan wel begrijpen dat hij het nog een jaar probeert, maar als het niet beter wordt dan dit is het eigenlijk gewoon zielig voor hem. Doet hij niemand een lol mee
Silvia verdient altijd klappen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Silvia moet het straks ontgelden. Die krijgt Valentijnsklappen.
Dat geloof ik ook nog best eigenlijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maar op het ingooibord viel alles nog
Is wel de beste keuze ja al is het nu ietwat makkelijk natuurlijkquote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee inderdaad. Al zou ik als ik hem was me wel hebben gefocust op vloer. Afscheidstournee op grote podia is natuurlijk een eer maar met dit niveau gaat hij 'degraderen'.
Raya is puur en maakt zich zorgen om de maatschappij.quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Silvia moet het straks ontgelden. Die krijgt Valentijnsklappen.
De hoofdact komt hierna in de vorm van Glen Durrant.quote:
Ik moest al aan Yannick denkenquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Heel mooi dat de vervelende klootzak Price een voorsprong heeft weggegeven tegen de maatschappijbewuste en pure Van Barneveld. Hopelijk boekt hij de komende weken nog veel meer slechte resultaten. #rtl7darts
Hopelijk gooit er iemand een doedelzak tegen zijn hoofd. #rtl7dartsquote:Op donderdag 14 februari 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
Heel mooi dat de vervelende klootzak Price een voorsprong heeft weggegeven tegen de maatschappijbewuste en pure Van Barneveld. Hopelijk boekt hij de komende weken nog veel meer slechte resultaten. #rtl7darts
Die eerste is leuk.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
NEEM JE ROTZOOI MEE RAYMOND
quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
BARNEYARMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
#KEEPBELIEVING
quote:Die tering Fransen verpesten jammer genoeg me toto door 3x te scoren
Jammer dat Geza uit expeditie robinson ligt hij verdiende met Jan en Sef wel de finale
N & S moesten niet drukken voor dat bijdehandje meisje van 11
hey yo eej hallo i am a drummer ><><
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |