SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hij is daar voor mijn gevoel ook lang niet zo sterk als men roeptquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:47 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mensur mist op de Mensur
De laatste maanden zeker niet neequote:Op donderdag 7 februari 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij is daar voor mijn gevoel ook lang niet zo sterk als men roept
quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf t oneerlijke concurrentie vinden dat je elke week tegen iemand anders speelt
Het enige wat een beetje scheef is is dat het punten oplevert. Aan de andere kant had het anders ook nogal uitgemaakt of je een Anderson tegenkwam die wel/geen last had van zijn rug, daar zit ook weer een soort oneerlijkheid inquote:Op donderdag 7 februari 2019 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik blijf t oneerlijke concurrentie vinden dat je elke week tegen iemand anders speelt
Ja zeker, was nog ff leukquote:
@Zipportalquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw naam wordt ook automatisch met hoofdletters geschreven.![]()
Coco.
Zie hier.
Dat is niet raar alleen heel bijzonderquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jouw naam wordt ook automatisch met hoofdletters geschreven.![]()
Coco.
Zie hier.
Met een beetje pech moet je twee keer het hele bord over plus nog pijl in de wegquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
#viesdikjr moet stoppen met 5 D10, werkt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |