Oh, lolquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem nog vaag van Willem 2.
HEB IK IETS GEMIST?quote:Deze pagina werkt niet forum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Komt waarschijnlijk door Danny met zijn puntensysteem.quote:
Leugenaar.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Crewbash. Genote Lenny.
Graag zie ik een verbetering in je gedrag t.o.v. de crew.
Lijkt me van wel. Ik heb dit jaar nog geen note ontvangen vanuit VBL.quote:
Whatever.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. Ik heb dit jaar nog geen note ontvangen vanuit VBL.
Kan ook komen doordat ik een voorbeelduser ben.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whatever.
Doe gewoon normaal voortaan.
Bol biggetje.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
ik heb patat gegeten, cijfer 8 @frietfabriek amstelveenseweg
vetklepquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
ik heb patat gegeten, cijfer 8 @frietfabriek amstelveenseweg
lekker johnquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn kapsel is weer flink gesnoeid.
ik ga morgenquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
picsquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
john de beverquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heette die kapper niet, was een Turk.
waarquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Danny quote een post uit 2012 van mij.
Bijzonder
en dat verbaast je?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GGMM Waarom zeg je dat je komt gamen zit ik te wachten en dan kom je niet
@GGMMquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:22 schreef JanCees het volgende:
omg banny is mentions aan het inbouwen
Waar heeft die man ineens de energie vandaan gehaald?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:22 schreef JanCees het volgende:
omg banny is mentions aan het inbouwen
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan @ggmm ook zonder hoofdletters @GGMM
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:17 schreef Danny het volgende:
Ok, er zou nog een autocomplete moeten komen natuurlijk, maar als je de volledige username (correct) gebruikt zou in de volgende gevallen de user in kwestie een melding moeten krijgen:
- De genoemde user heeft quotealerts aan staan
- Je gebruikt @username (niet case-sensitive) VOORAAN een zin
- Meerdere users kun je mentionen door ze met een komma te scheiden (hoop ik), dus: @jan,@piet,@klaas danwel ze te scheiden met een enter, bijvoorbeeld:
@jan
@piet
@klaas
bugtesters welkom
Ik ben onderweg,.. .ben er nu.. maar je bent er niet meer?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet in de game dan
Ben je live op Twitch?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet in de game dan
Flauw zegquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben onderweg,.. .ben er nu.. maar je bent er niet meer?
Nou dan ga ik weg.
Nee moet zo werkenquote:
Misschien kan je een real life livestream doen bij Gulpenerquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flauw zeg
[..]
Nee moet zo werken
YES! DANNY HEEFT NAAR MIJ GELUISTERDquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
YES! DANNY HEEFT NAAR MIJ GELUISTERD
Die @ functie gaat de beste functie worden
Eens.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je iemand @ moet de naam daarvan een kleurtje krijgen zodat je ziet dat het een werkende @ is.
Pics.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je iemand @ moet de naam daarvan een kleurtje krijgen zodat je ziet dat het een werkende @ is.
Pics mogen ook in dmquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu enorm plakhaar dankzij de kapper.
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen, op meerdere vlakken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
krijg ik net een mail van de nuon dat m'n energiecontract heb opgezegd, ik weet nergens van, nu moet ik zelf nle bellen om het contract wat ik niet heb op te zeggen, dat dit kan in NL
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen, op meerdere vlakken.
Al gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dit even bij mij testen in een willekeurig topic?
Maar je zit niet bij Nuon?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]nu al een minuut of 10 in de wacht bij die gasten, wordt m'n gemoed niet beter van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |