quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
YES! DANNY HEEFT NAAR MIJ GELUISTERD
Die @ functie gaat de beste functie worden
Eens.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je iemand @ moet de naam daarvan een kleurtje krijgen zodat je ziet dat het een werkende @ is.
Pics.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn kapsel is weer flink gesnoeid.
Klopt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je iemand @ moet de naam daarvan een kleurtje krijgen zodat je ziet dat het een werkende @ is.
Pics mogen ook in dmquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nu enorm plakhaar dankzij de kapper.
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen, op meerdere vlakken.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:53 schreef Tarado het volgende:
krijg ik net een mail van de nuon dat m'n energiecontract heb opgezegd, ik weet nergens van, nu moet ik zelf nle bellen om het contract wat ik niet heb op te zeggen, dat dit kan in NL
quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb deze zin nu een paar keer gelezen. Ik kan je alleen maar sterkte wensen, op meerdere vlakken.
Al gedaan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je dit even bij mij testen in een willekeurig topic?
Maar je zit niet bij Nuon?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]nu al een minuut of 10 in de wacht bij die gasten, wordt m'n gemoed niet beter van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |