Jij: Ga je nog naar Feyenoord vanavond?quote:
ZIEDENDquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij: Ga je nog naar Feyenoord vanavond?
Ik: Jazeker.
Jij: Op welk vak?
Ik: Volgens mij vak Z (omdat maatje met wie ik ga daar altijd staat en een SC heeft)
Jij: M-m-maar Vak Z is dicht.
Ik: Oké dan zien we het vanavond wel waar we uitkomen.
Jij: HAHAHAHA ELAN VERZINT DAT HIJ NAAR FEYENOORD GAAT![]()
![]()
Ik: Oké onlogisch
quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik: Volgens mij vak Z (omdat maatje met wie ik ga daar altijd staat en een SC heeft)
![]()
Het zal vast een leuke conversatie zijn geweest maar ik heb het inhoudelijk niet gelezen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
Over nobody cares gesproken, lees de eerste alinea eensquote:
het zit diepquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
Nee totaal niet eigenlijk, al is het wel een van zijn (meer) vermoeiendere acts.quote:
laatste keer dat ik die man zag was hij trainer van Feyenoord, die is wel een partij oud gewordenquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:39 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Over nobody cares gesproken, lees de eerste alinea eens.
https://nos.nl/artikel/22(...)mijn-markt-niet.html
Dat trainer van Feyenoord zijn gaat je niet in de koude kleren zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
laatste keer dat ik die man zag was hij trainer van Feyenoord, die is wel een partij oud geworden
Ziedend.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je mag het proberen vanavond. Ik sta op U.
quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zwaai ff ik sta op Z.
Gaat weer een avondje aidsvoetbal worden makker
Preciesquote:
Ik vind dat jij gelijk hebt, Elan. Hier kon je nog geen weet van hebben.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
12:42, ruim VOOR de wedstrijd dus.
Bijzonder toch hoe jij de definitie van zwakzinnig keer op keer een compleet nieuwe dimensie weet te geven .
Nee bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wil je nu een stukje taart?
Ik zeg toch nergens dat je er daadwerkelijk ook stond? Dom varken. Ik geef alleen maar aan dat je aangaf op Z te staan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
12:42, ruim VOOR de wedstrijd dus.
Bijzonder toch hoe jij de definitie van zwakzinnig keer op keer een compleet nieuwe dimensie weet te geven .
Zou jij wel willen met je moddervette obesitas lichaam.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wil je nu een stukje taart?
Sow, hier is iemand nog steeds mad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou jij wel willen met je moddervette obesitas lichaam.
Waarover ben ik mad t.o.v. jou?quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sow, hier is iemand nog steeds mad.
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarover ben ik mad t.o.v. jou?
Doodverwensing, tr gezet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
JanCees kan de boom in. Dan vreet ik het zelf op.
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.
alleebquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.
Overigens benoem ik enkel de feiten want je bent ook viesdik.
alleebquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.
Overigens benoem ik enkel de feiten want je bent ook viesdik.
doorgeneuktequote:Op donderdag 7 februari 2019 12:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.
Rens is duidelijk toe aan 'Down under'. Net zoals zijn zusje vannacht.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
(Normaal maakt Rens geen schrijffouten. De 'alleeb' kan alleen maar ontstaan zijn omdat hij ziedend is)
Lekker languit op het bankje liggen met mobieltje. Zo even brood halen bij de supermarkt.quote:
Rens is toe aan een nieuwe opname.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rens is duidelijk toe aan 'Down under'. Net zoals zijn zusje vannacht.
Kijk 'em gaan dan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moeder is ook toe aan een nieuwe opname voor de serie blacked.
de spinoff blacked raw is leukerquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moeder is ook toe aan een nieuwe opname voor de serie blacked.
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat je er daadwerkelijk ook stond? Dom varken. Ik geef alleen maar aan dat je aangaf op Z te staan.
zal wel aan z'n autisme liggen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja
Dacht te staan dus.
Godverdomme onlogisch, het begint er steeds meer op te lijken dat dit geen domme act is van je maar dat je er daadwerkelijk geen ene flikker van begrijpt.
Ga je school afmaken, heikneuter.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan jij jezelf wel volledig wassen met je omvang?
Ja, hij voegt niks toe, heeft 0,0 inhoud, niemand moet hem, iedereen negeert hem, maar hij blijft maar terugkomen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
Die scrupkneus blijft het maar proberen hé.
Ga ik toch ook doen amigoquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ga je school afmaken, heikneuter.
Hallo Max.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:14 schreef Max23 het volgende:
Wouter Gudde, de 34-jarige zoon van Eric wordt de opvolger van Hans Nijland bij Groningen
Erg goed. Ik heb nog geen weekend helaas, maar dat weerhoudt me er niet van om hier aanwezig te zijn!quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoi GGMM, ja gaat prima, ik heb al weekend. Hoe gaat het met jou?
Lekker stiekem Fokken op het werk! Genotquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Ik heb nog geen weekend helaas, maar dat weerhoudt me er niet van om hier aanwezig te zijn!
'Wie?quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
De man die woensdagavond onder vuur werd genomen op IJburg in Amsterdam, is de 43-jarige oud-profvoetballer Yassine Abdellaoui uit Amsterdam.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
De man die woensdagavond onder vuur werd genomen op IJburg in Amsterdam, is de 43-jarige oud-profvoetballer Yassine Abdellaoui uit Amsterdam.
Oh, lolquote:Op donderdag 7 februari 2019 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken hem nog vaag van Willem 2.
HEB IK IETS GEMIST?quote:Deze pagina werkt niet forum.fok.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Komt waarschijnlijk door Danny met zijn puntensysteem.quote:
Leugenaar.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:49 schreef onlogisch het volgende:
Crewbash. Genote Lenny.
Graag zie ik een verbetering in je gedrag t.o.v. de crew.
Lijkt me van wel. Ik heb dit jaar nog geen note ontvangen vanuit VBL.quote:
Whatever.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lijkt me van wel. Ik heb dit jaar nog geen note ontvangen vanuit VBL.
Kan ook komen doordat ik een voorbeelduser ben.
quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Whatever.
Doe gewoon normaal voortaan.
Bol biggetje.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
ik heb patat gegeten, cijfer 8 @frietfabriek amstelveenseweg
vetklepquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
ik heb patat gegeten, cijfer 8 @frietfabriek amstelveenseweg
lekker johnquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn kapsel is weer flink gesnoeid.
ik ga morgenquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo mijn kapsel is weer flink gesnoeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |