Nee bedankt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wil je nu een stukje taart?
Ik zeg toch nergens dat je er daadwerkelijk ook stond? Dom varken. Ik geef alleen maar aan dat je aangaf op Z te staan.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies
12:42, ruim VOOR de wedstrijd dus.
Bijzonder toch hoe jij de definitie van zwakzinnig keer op keer een compleet nieuwe dimensie weet te geven .
Zou jij wel willen met je moddervette obesitas lichaam.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Wil je nu een stukje taart?
Sow, hier is iemand nog steeds mad.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zou jij wel willen met je moddervette obesitas lichaam.
Waarover ben ik mad t.o.v. jou?quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Sow, hier is iemand nog steeds mad.
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarover ben ik mad t.o.v. jou?
Doodverwensing, tr gezet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef O_o_ het volgende:
[..]
JanCees kan de boom in. Dan vreet ik het zelf op.
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.
alleebquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.
Overigens benoem ik enkel de feiten want je bent ook viesdik.
alleebquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die opmerking kan ik mij niet heugen, weet alleeb dat Elan steeds grappen maakt over mijn zus.
Overigens benoem ik enkel de feiten want je bent ook viesdik.
doorgeneuktequote:Op donderdag 7 februari 2019 12:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik maakte laatst een opmerking tegen je dat ik m'n pik in het hoofd van je doorgeneukte zus had gestopt en sindsdien ben je razend.
Rens is duidelijk toe aan 'Down under'. Net zoals zijn zusje vannacht.quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:55 schreef onlogisch het volgende:
(Normaal maakt Rens geen schrijffouten. De 'alleeb' kan alleen maar ontstaan zijn omdat hij ziedend is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |