Heb alles in huis, maar nog geen tijd gehad om te maken. Zondag ga ik het nog eens proberen, dan heb ik ook genoeg mensen in huis om hem op te etenquote:
Picsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond aanzetten en afberen op de tieten van Lara Croft
bahbahbah echt niet mooiquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel erg.. ik eet alleen maar vet, zout en suiker.
had mijn eerste potje bijna begonnen en toen kreeg ziggo storing, was fantastischquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb de download al aangezet op afstand. Als ik thuiskom maar eens spelen.
fijn man, ik ben echt blij voor jequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had mijn eerste potje bijna begonnen en toen kreeg ziggo storing, was fantastisch
Ik ben maandag en dinsdag vrij, dus ik ga ook weer bakkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb alles in huis, maar nog geen tijd gehad om te maken. Zondag ga ik het nog eens proberen, dan heb ik ook genoeg mensen in huis om hem op te eten
Nee, snap ik.quote:
Heb van de week wel appelflappen gemaakt, Mevrouw Blootje was ook enthousiastquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maandag en dinsdag vrij, dus ik ga ook weer bakken
hakjes de lucht inquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja toch, lekker weer zo min mogelijk kleding aan
mag ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin in een geile griet die haar natte kut in mijn gezicht grindet
Dit lijkt mij anders ook wel fijn op het moment.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
zin in een geile griet die haar natte kut in mijn gezicht grindet
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb van de week wel appelflappen gemaakt, Mevrouw Blootje was ook enthousiast
quote:
Ik weet het niet, irl kunnen mensen je best verrassen.quote:
past dat nog, rolmops?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige wat ik wil is naar bed.
mag ik mee?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Niet eens even neuken?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee, heb een spektakel en mensen die mij omrollen tijdens de nachtquote:
jij bent echt een droomvrouwquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, heb een spektakel en mensen die mij omrollen tijdens de nacht
Uh...quote:
Uh... 2.0 Wat is dat nou weer voor vraag?quote:
Dank je..quote:
Ik dacht, laat ik ook eens de botte lul uithangenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh...
[..]
Uh... 2.0 Wat is dat nou weer voor vraag?
Klonk als een racespel. Blijkt een of andere kutshooter te zijn. Wat een sof.quote:
racegames zijn voor mensen die zaterdagavond piemels zuigen en er geen geld voor accepterenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klonk als een racespel. Blijkt een of andere kutshooter te zijn. Wat een sof.
crunch crunch babyquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:55 schreef Der_Mann het volgende:
straks eerst even mijn krokante deken wassen voordat ik in bed kan liggen
Wil alleen kijken hoe je bed er uit ziet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uh...
[..]
Uh... 2.0 Wat is dat nou weer voor vraag?
Doe eens nietquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik ook eens de botte lul uithangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |