Heb alles in huis, maar nog geen tijd gehad om te maken. Zondag ga ik het nog eens proberen, dan heb ik ook genoeg mensen in huis om hem op te etenquote:
Picsquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ga hem vanavond aanzetten en afberen op de tieten van Lara Croft
bahbahbah echt niet mooiquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, heel erg.. ik eet alleen maar vet, zout en suiker.
had mijn eerste potje bijna begonnen en toen kreeg ziggo storing, was fantastischquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb de download al aangezet op afstand. Als ik thuiskom maar eens spelen.
fijn man, ik ben echt blij voor jequote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had mijn eerste potje bijna begonnen en toen kreeg ziggo storing, was fantastisch
Ik ben maandag en dinsdag vrij, dus ik ga ook weer bakkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb alles in huis, maar nog geen tijd gehad om te maken. Zondag ga ik het nog eens proberen, dan heb ik ook genoeg mensen in huis om hem op te eten
Nee, snap ik.quote:
Heb van de week wel appelflappen gemaakt, Mevrouw Blootje was ook enthousiastquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben maandag en dinsdag vrij, dus ik ga ook weer bakken
hakjes de lucht inquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja toch, lekker weer zo min mogelijk kleding aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |