Cash slingert in het rond superslordig.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het zat in de kies niet aan de buitenkant
whut?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Cash slingert in het rond superslordig.
Zuurstof is ook drugs. Probeer het maar eens zonder, dat hou je nog geen kwartier vol!quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat is altijd het tegenargument maar ik drink ook niet.
Wat een vereiste van drugs is dat je niet zonder kan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zuurstof is ook drugs. Probeer het maar eens zonder, dat hou je nog geen kwartier vol!
Lekker weer fem.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Hoop dat we deze zomer weer flink wat bikini weer krijgen
wij ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou...quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
ik niet. ik zie er niet uit in een bikiniquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. ik zie er niet uit in een bikini
dan laat die bikini ook maar achterwege..quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja toch, lekker weer zo min mogelijk kleding aan
Verleden jaar nog een man met een tanga aan gezienquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. ik zie er niet uit in een bikini
ik ook, maar ik wacht nog een paar uurquote:
Ik nog een paar dagen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, maar ik wacht nog een paar uur
doe dan de deur maar snel open hahaquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn piemel klopt van gewilligheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |