Oh, zat er niet heel ver naastquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet zo richting het ziekenhuis, horen we wat uit het hartonderzoek is gekomen.
Zal ik je een geheimpje verklappen. Tong80 is geband sinds paar dagen en zelfs met zijn gigantische postaantal staat zijn score op 0. Deadprez heeft een positieve score en dit houdt in dat meneertje gewoon mee zit te lurken al die tijd, maar al een jaar niet reageert.quote:
Wow wtf heel grafiek ook nu. Maar van tong kun je ook wel verwachten dat hij meelurkt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen. Tong80 is geband sinds paar dagen en zelfs met zijn gigantische postaantal staat zijn score op 0. Deadprez heeft een positieve score en dit houdt in dat meneertje gewoon mee zit te lurken al die tijd, maar al een jaar niet reageert.
Geef hem eens ongelijkquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje verklappen. Tong80 is geband sinds paar dagen en zelfs met zijn gigantische postaantal staat zijn score op 0. Deadprez heeft een positieve score en dit houdt in dat meneertje gewoon mee zit te lurken al die tijd, maar al een jaar niet reageert.
Ik ook niet hoor, maar kan me voorstellen dat je graag op de hoogte blijft van mijquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
je gaat toch geen topics lezen op FOK! zonder te reageren. Ik kan dat echt niet
Wordt weer hoog tijd voor een nieuwe fotoquote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar kan me voorstellen dat je graag op de hoogte blijft van mij
Als ik nu wegga en over 5 jaar inlog dan heb je het over Fifa24 en die kamehamehafiguren, dus denk niet dat ik wat mis.quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar kan me voorstellen dat je graag op de hoogte blijft van mij
ga jij er 1 posten dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wordt weer hoog tijd voor een nieuwe foto
Heb ik al eens gedaan in het vorige deel van het userfototopic én er staat een foto in m'n foboquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |