Was dat waarom je wakker was ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:15 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn missie zit erop. Ik heb slak ingehaald.
Ja maar die sliep dan overdag toch een beetje. Tot laat in de middag ofzo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen I. kan/kon dat
Die bleef hele nachten op, maar volgens mij niet meer
Nee niet per se. Maar toen ik eenmaal op FOK was en naar de score keek had ik voor mezelf in mijn hoofd dat als ik slak voorbij was ik mocht gaan slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was dat waarom je wakker was ?
Soms wel meerdere dagen 24 uur wakkerquote:Op woensdag 6 februari 2019 04:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar die sliep dan overdag toch een beetje. Tot laat in de middag ofzo?
I. is een topper. Jammer dat hij hier niet meer komt.quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Soms wel meerdere dagen 24 uur wakker![]()
I. Is wel
quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee niet per se. Maar toen ik eenmaal op FOK was en naar de score keek had ik voor mezelf in mijn hoofd dat als ik slak voorbij was ik mocht gaan slapen.
Wel in de scquote:Op woensdag 6 februari 2019 04:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
I. is een topper. Jammer dat hij hier niet meer komt.
Dat zijn we allang toch? Verslaafd aan dit spel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 04:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]AIU die verslaafd raakt aan het spel en de punten
Dud0r goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2019 04:39 schreef dud0r het volgende:
Aloa weer ingehaald.Even punten pakken
ga dat doen dan lieverdquote:
mogguh sp3cquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |