Deze kleur is eigenlijk heel mooi onder dat jurkje!quote:Op zondag 31 maart 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
zoiets? Misschien ook te vinden in fushia?
Ik heb toevallig deze en ze zijn erg comfi. Ze zijn er ook in zilverglitter
[ afbeelding ]
Ik heb witte T-strap pumps die vet comfi zijn.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, nee dan moet je dat niet doen.
Wit kan er ook onder. Blauw. Groen. Eigenlijk alle kleuren die in de jurk zitten.
Zelf zou ik wel voor een opvallend kleurtje gaan zodat t niet flets wordt. Gelukkig hebben ze in de jurk ook fellere details gestopt.
Nou dan heb je iig al een paar dat kanquote:Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb witte T-strap pumps die vet comfi zijn.
Ik heb zelf een opvallend kleurtje, telt dat ook?
Heel tof! Ik vind nude alleen een beetje eng met mijn huidskleur.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:23 schreef Allures het volgende:
[..]
zoiets? Misschien ook te vinden in fushia?
Ik heb toevallig deze en ze zijn erg comfi. Ze zijn er ook in zilverglitter
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe veterpumps zijn ook van Tamaris, zoooo comfortabelquote:Op zondag 31 maart 2019 21:26 schreef Allures het volgende:
Ik heb die en ook in het zwart. Allebei heeeeel handig om te hebben, zowel qua kleur als model. Kan onder heel veel en naar veel gelegenheden. En tamaris en die maken super comfi hakken vind ik zelf
Misschien komen de glitter er ook wel een keer
Ja maar vrij dunne hak en stom bruggetje dus geen werkschoenen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou dan heb je iig al een paar dat kan.
En het scheelt idd dat jij een mooi kleurtje hebt. Daarom denk ik dat dat knalroze zo mooi staat.
Maar dat kleurtje is er ook wel met dikkere hakquote:Op zondag 31 maart 2019 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar vrij dunne hak en stom bruggetje dus geen werkschoenen.
120quote:
Ik ben hetzelfde hoor. 60,- voor schoenen was al een ding van de week.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
107 zou ik er ook niet aan uitgeven nee. Maar ik ben dan ook best een krent dus naar mij moet je niet kijken
Kloptquote:Op zondag 31 maart 2019 21:46 schreef Samzz het volgende:
Het zijn wel hele leuke schoentjes. Ze zijn er ook in t mintgroen geloof ik.
Tijdelijke aanbieding vanwege de verjaardag van Topvintage, 10% korting op alles.quote:
Bedankt. Net mijn 11de paar Converse gekochtquote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef Spockjuh_ het volgende:
https://www.kruidvat.nl/converse-sneakers in de aanbieding. wellicht van toepassing
Alles wordt te groot?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:44 schreef Samzz het volgende:
Pfff naast de Lady V, drie paar Collectif jurken op de verkooplijst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |