Leuke felle kleur zou ik doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe jurk
Wat voor schoenen moet ik hierbij aan zeg?
Ik denk dat ik er gewoon roze allstars onder gooi.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Leuke felle kleur zou ik doen.
Ik moet sowieso nog op Schoenenjacht. Normale zomerschoenen maar ook voor onder een jurkje
Ik kom nooit bij de Primark.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Allures het volgende:
Primark heeft een sandaaltje in die kleur geloof ik
Ik zou voor die felroze gaan die er in zit
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Zal kleurig schoentje kan hier onder. Ook zilver kan als je van glimmende schoenen houdt!
fleurige schoenen. wellicht met hak.quote:Op zondag 31 maart 2019 16:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe jurk
Wat voor schoenen moet ik hierbij aan zeg?
In de zomer draag ik meestal allstars onder mijn jurkjes. Of ballerinas.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:45 schreef Allures het volgende:
Allstars lijkt me echt een beetje zonde qua look
En een panty zeker als het maar 14 graden wordt, lekker Hipsterquote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de zomer draag ik meestal allstars onder mijn jurkjes. Of ballerinas.
Oh is dat ook al hipster tegenwoordig?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
En een panty zeker als het maar 14 graden wordt, lekker Hipster
Deze kleur idd! Helemaal perfect.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
Balerinas zie ik nog wel ja
Maar zou voor zo'n simpel sandaaltje gaan die je nu overal ziet met 1 bandje over de tenen en 1 over je enkel
(Ik zou de hak iets hoger nemen maar zo is het misschien niet zo'n stap als je van gympen komt)
[ afbeelding ]
https://www.zalando.nl/mt(...)kEAQYBCABEgIAhvD_BwE
Die schoenen staan er inderdaad mooi onder. All stars onder zo'n jurk vind ik persoonlijk geen gezicht.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
Maar zou voor zo'n simpel sandaaltje gaan die je nu overal ziet met 1 bandje over de tenen en 1 over je enkel
(Ik zou de hak iets hoger nemen maar zo is het misschien niet zo'n stap als je van gympen komt)
[ afbeelding ]
Vind ik niet mooi.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
Sleehakken moeten bij mij minimaal 10 cm hoog zijn, anders kan ik er niet op lopen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
Sleehaksandaaltjes! Lopen veel comfortabeler dan hakken, maar staan stukken sjieker dan gympen
Nauwelijks.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben trouwens moeilijk met schoenen, is het te merken?
Gisteren deze gekochtquote:
Ik ben niet van de naaldhakken; ik vind dat niet mooi bij vollere vrouwen als ikzelf.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En hakken ala Samzz in een mooie kleur?
Oh, nee dan moet je dat niet doen.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren deze gekocht
[..]
Ik ben niet van de naaldhakken; ik vind dat niet mooi bij vollere vrouwen als ikzelf.
Daarnaast is dat onpraktisch met mijn werk. Ik moet een heel naar bruggetje met spleten over om er te komen.
zoiets? Misschien ook te vinden in fushia?quote:Op zondag 31 maart 2019 21:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren deze gekocht
[..]
Ik ben niet van de naaldhakken; ik vind dat niet mooi bij vollere vrouwen als ikzelf.
Daarnaast is dat onpraktisch met mijn werk. Ik moet een heel naar bruggetje met spleten over om er te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |