Ja, je kan maar 1 per dag vangen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 19:38 schreef Ruudt het volgende:
Ik las het ook net pas en binnen 5 minuten 1 gevangen. Kun je er maar 1 per dag vangen?
Er zijn geen shiny pikachu en eevee, wel event pikachu en eevee, hebben bloemen op hun kop..quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:42 schreef victorinox het volgende:
De shiny kans is wel ruk met dit event.
48 quests gedaan en geen shiny Pikachu of Eevee.
Ook nog geen shiny Pidgey of Rattata...
Ze kunnen wel shiny zijn (ik heb al foto's gezien) en ik dacht dat ze de shiny kans wel gingen verhogen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 04:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er zijn geen shiny pikachu en eevee, wel event pikachu en eevee, hebben bloemen op hun kop..
Ik heb ook echt één Eeveequote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Event is tot en met donderdag 22:00 uur toch? Fijn dat ze het enkel op doordeweekse dagen doen, heb ik lekker geen tijd.
Same... frustrerend event.quote:Op woensdag 27 februari 2019 02:42 schreef victorinox het volgende:
De shiny kans is wel ruk met dit event.
48 quests gedaan en geen shiny Pikachu of Eevee.
Ook nog geen shiny Pidgey of Rattata...
Ja, ze hadden best het weekend erbij mogen doen... hopelijk kan ik morgen nog shinies zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Event is tot en met donderdag 22:00 uur toch? Fijn dat ze het enkel op doordeweekse dagen doen, heb ik lekker geen tijd.
Ik ook één. Maar nog geen shiny Rattata of Pidgey gevonden.quote:
Mijn alt net een shiny rattata meer nog nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook één. Maar nog geen shiny Rattata of Pidgey gevonden.
Voor jou is de opbrengst echt dramatisch geweest. Ik had een tweede Lugia vandaag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Suicune gevangen uit m’n weekly breakthough, geen Lugia gekregen helaas
Nou ja, ik heb wél een Oh-ho kunnen vangen en die had ik ook nog nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor jou is de opbrengst echt dramatisch geweest. Ik had een tweede Lugia vandaag.
Nog niet bekend. Daarom ook maar niet gewacht met openen. Dan toch maar de lang nog eens wagen om de Ho-oh, die heb ik nog niet, te vangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wél een Oh-ho kunnen vangen en die had ik ook nog nietmaar ik had ook graag een Lugia gehad! Misschien komt ie ooit nog eens op een andere manier beschikbaar
Wat komt er nu eigenlijk...?
Eigenlijk was het voor jou dus net zo dramatisch :’)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet bekend. Daarom ook maar niet gewacht met openen. Dan toch maar de lang nog eens wagen om de Ho-oh, die heb ik nog niet, te vangen.
Bijna, ik had maar liefst twee Lugia's, jij maar één Ho-oh.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:37 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Eigenlijk was het voor jou dus net zo dramatisch :’)
Vandaag kan je ook nog Palkia vangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:55 schreef Reintji het volgende:
Hmm Palkia helaas gemist, helaas maar een raid kunnen doen. Komt hopelijk nog een keer langs dit jaar. Latias wel in een keer kunnen vangen. Latios de volgende?
Ik heb de afgelopen twee maanden 7 Suicine gevangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Suicune gevangen uit m’n weekly breakthough, geen Lugia gekregen helaas
Ah, idd! Dialga is de volgende.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag kan je ook nog Palkia vangen.
De nieuwe, even de naam kwijt, begint vandaag, maar pas vanaf 22:00 uur in Nederland, dus dat wordt dus pas morgen voor ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |