Ongeletterdquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal dat een tic zijn of OCD of omdat hij illiterate is (weet Nederlands woord niet sorry)
?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
Hier ook alik heb geen dyslexie ben gewoon dom en lui.
ik wacht hier nog een uurtje of 10 meequote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:16 schreef naatje_1 het volgende:
misschien ga ik ook nog even de ogen dicht doen, bij wijze van powernap
spreek voor je zelf, ik vind vandaag al een stuk aangenamerquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gvd......gisteren ging het soepeler guys and dolls.....
Ruilen dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spreek voor je zelf, ik vind vandaag al een stuk aangenamer
???quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Gvd......gisteren ging het soepeler guys and dolls.....
Gisteren was ik iets makkelijker in beweging.....maar het zal ongetwijfeld bij het herstel horen allemaal....quote:
Hier stijgt hij ook al vrij gestaagquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
bij mij stijgt iets anders meestal snel
Was vanochtend gestegen, inmiddels weer op normaal niveauquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier stijgt hij ook al vrij gestaag
Wil ik vragen wat precies?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was vanochtend gestegen, inmiddels weer op normaal niveau
Voor jou maken we wel een uitzondering.quote:
Komt goed, heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gisteren was ik iets makkelijker in beweging.....maar het zal ongetwijfeld bij het herstel horen allemaal....
niks mis meequote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van piemels naar boterham met vlokken.....
Oh, dit soort dingen zijn niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ONZ / Tijd voor hopen #1 waar ze lekker worden neergelegd
zo'n vermoeden had ik al welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dit soort dingen zijn niet aan mij besteed.
tja, wat heb je liever in je mond..quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Van piemels naar boterham met vlokken.....
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 12:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, wat heb je liever in je mond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |