Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overleven
Dit. Loop lekker zelf denk ik dan. De dikkerds blijven ook altijd zitten en halen nooit...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo hatelijk is dat. Koffie halen voor collega's.
ja godverdommequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Maar jij bent nog zo jong dus?
Hhahahahahaquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
skklquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
oei, heb je mannengriep?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je quarter midlifecrisis wel kunnen overleven
[..]
Slow downnnn
[..]
Ja zoiets, wel echt kutste griep ever
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]he HPLCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
96
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shitttt. Ook die van jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goed, er is hier vanochtend ingebrokenallemaal laptops en iphones weg.
[..]
wink ;p
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Zeer schattigquote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef naatje_1 het volgende:
Nog iets meer dan een maand en ik ben 25 jongens
Middagdutjes zijn de beste....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:08 schreef DerRabbit het volgende:
Damn, als ik straks thuis ben ga ik nog uurtje tukken. Heb echt veel te weinig geslapen
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Shitttt. Ook die van jou?
Denk je dat een medewerker bij betrokken is geweest? Of gewoon random inbraak?
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.Stop.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Arme jij. Beterschapquote:
Hammertimequote:Op dinsdag 5 februari 2019 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee van mij niet gelukkig. iPad ook niet.
Sowieso moet wel iets van inside job zijn want ze zijn zeer selectief te werk gegaan en hebben alle nieuwe shit meegenomen wat nog in doos zat maar veel duurdere apparaten laten staan.
[..]
Stop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |