ik wilde een grap maken maar....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee.....maar wel van mannen die me in een rolstoel zetten
Bedoel je dan de rolstoelvoetbalsters?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zonde. zitten op zich wel een paar leuke dames tussen
Dames voetbal ook hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar je bent niet grappig?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken maar....
Dat zullen we tegen die tijd nog wel eens zienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hou op met me hoor Flip![]()
Pelle legt er nooit 3 in het mandje tegen ons. Daar zijn we veel te goed voor![]()
nee, de reserverbankquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Bedoel je dan de rolstoelvoetbalsters?
die bedoel ik ook.quote:
hebben jullie 3fm al overgezet naar KINK op het werk?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kink?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hebben jullie 3fm al overgezet naar KINK op het werk?
Doe maar niet nee.....quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wilde een grap maken maar....
Het is beter om dat te voorkomen. Met 36 katten kun je alleen kattenvrouwtjes vinden en dan hebben jullie niet genoeg ruimte voor de katten.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Normaliter is het niet de markt waarin ik het zoek moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta voor alles open. Op een gegeven moment moet je toch wat wil je niet met 36 katten eindigen
Haagsie is een beetje jaloers Kiidquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil jouw reputatie niet schaden
online en via DAB+quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MUZ / KINK...is terug, vanaf 1 februari online #2 Kick off day
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Haagsie is een beetje jaloers Kiid
Heb deze link echt al 30 keer voorbij zien komen de laatste dagenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MUZ / KINK...is terug, vanaf 1 februari online #2 Kick off day
ah, jammer welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
online en via DAB+
dus niet op fm, dus niet echt een optie hier
ja sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb deze link echt al 30 keer voorbij zien komen de laatste dagen
Klopt!quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.
doet ie zelf welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik wil jouw reputatie niet schaden
ik had vol goede moed een dab+ radio gekocht.quote:
hou die gedachte vastquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Logisch wel, Kiid is ook een hele aantrekkelijke jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |