Helaas niet, maar de week daarvoor deed hij het welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gooide hij na de wedstrijd dan ook een bezweet shirtje in dat vak?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuip
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was je zo wild van mijn look-a-like?
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je niet halverwege de date weg vlucht aangezien ik je dan gewoon op de rem zet tot de film voorbij is
Dat is wel wat ambitieus. Pelle is een halve persoon groter dan jijquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was je zo wild van mijn look-a-like?
Staat hij nog steeds geld te scheppen in China?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:40 schreef Flippiee het volgende:
Misschien kan Pelle zijn carrière afronden bij AZ
Goede date welquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Kiid het volgende:
Dan weet ik in ieder geval zeker dat je niet halverwege de date weg vlucht aangezien ik je dan gewoon op de rem zet tot de film voorbij is
owquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Denk het wel. Dan kan hij daarna mooi naar AZ.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Staat hij nog steeds geld te scheppen in China?
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Helaas niet, maar de week daarvoor deed hij het wel
Hou op met me hoor Flipquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het wel. Dan kan hij daarna mooi naar AZ.
Hattrickje tegen Feyenoord
de damesvoetballers ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doen
Oeiiiiquote:
Misschien wel een nieuwe markt qua vrouwen voor je, al die vrouwen in een rolstoel.quote:
Bij voetbal is dat (zeer vervelend) wat normaler.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heh, dat zie ik onze handbalsters nou nooit doen
zonde. zitten op zich wel een paar leuke dames tussenquote:
Normaliter is het niet de markt waarin ik het zoek moet ik eerlijk bekennen, maar ik sta voor alles open. Op een gegeven moment moet je toch wat wil je niet met 36 katten eindigenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeiiii![]()
Je bent uitzondering op de regel natuurlijk
[..]
Misschien wel een nieuwe markt qua vrouwen voor je, al die vrouwen in een rolstoel.
[..]
Bij voetbal is dat (zeer vervelend) wat normaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |