Nee, ik bedoelde dinsdag op woensdag, want dat is in het middag van week, dus zal het snachts wel wat doder zijn dan normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maandag op dinsdag bedoel je (qua afgelopen nacht), nou, ik kreeg dus nog een appje van iemand die aan het losgaan was in de melkweg...
Er is iedere dag wel wat te doenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Lijkt mij dat er op een dinsdag op woensdag niet zo heel veel te beleven is toch?
Dragonball kijken met vrouwen is mijn ultieme droomquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrouwen met Dragonball vergelijken![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dinsdag op woensdag, want dat is in het middag van week, dus zal het snachts wel wat doder zijn dan normaal
Dat ^ maar natuurlijk zal het wel wat rustiger zijn dan normaalquote:
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dragonball kijken met vrouwen is mijn ultieme droom
Dan moet je jezelf gewoon inhouden toch, of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Dat ^ maar natuurlijk zal het wel wat rustiger zijn dan normaal
Graziano Pellequote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit heb ik ook een beetje. Gewone mannen zijn leuk, maar Ronaldo of Pelle zijn echt heel leuk
Ik heb vroeger de eerste Pokemon Film wel 10x in de bioscoop gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
De eerste film ooit die ik twee keer heb gezien in de bioscoop. Dan ben je een grote speler op het gebied van films hoor
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb vroeger de eerste Pokemon Film wel 10x in de bioscoop gezien
Beter dan iedereen had verwacht jaquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Graziano Pelle
Deed het beter bij ons dan ik had verwacht
quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:30 schreef Kiid het volgende:
De eerste film ooit die ik twee keer heb gezien in de bioscoop. Dan ben je een grote speler op het gebied van films hoor
gooide hij na de wedstrijd dan ook een bezweet shirtje in dat vak?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan iedereen had verwacht jaEn Feyenoord speelde slim in op de vrouwen die hem leuk vonden, kan me herinneren dat ik in een "vrouwen"vak zat.
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuipquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter dan iedereen had verwacht jaEn Feyenoord speelde slim in op de vrouwen die hem leuk vonden, kan me herinneren dat ik in een "vrouwen"vak zat.
Was je zo wild van mijn look-a-like?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb alle tijd nu.....moet je me wel in een rolstoel zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed punt. Wanneer kan je? Japans was wel het beste
Geen probleem. Ben sterk zatquote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb alle tijd nu.....moet je me wel in een rolstoel zetten
Hey dat hebben ze bij Ado ook weleens.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahaha, klopt inderdaad. Ladies night in de Kuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |