Kunnen binnenkort wel eens spelen? Kan er zelf ook geen hout van, maar goedquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:56 schreef Djurres het volgende:
Ik heb zojuist de game geinstalled op PC.
Feel free to help a noob out.
> Djurrez
Dingen die mij helpen;quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik snap echt geen klote van dit spel hoor. Of ik kan er gewoon echt helemaal niets van, of ik begrijp het principe niet ofzo. Maar ik verlies 99% van mijn 1 v 1 gevechten, ook al raak ik ze 3 keer met een peacekeeper. Zo goed als iedere 1 v 1 mist mijn tegenstander geen enkel schot met zijn vol automatische geweer, nu heb je wel die barrel stabilizers etc. maar dat lijkt me toch heel onwaarschijnlijk.Super frusterend, maar ik zou verwachten dat een shotgun in close combat 1 v 1 de overhand heeft over een R301 of Flatline, maar ja wanneer je tegenstander geen enkel schot mist (ondanks dat je van links naar rechts en terug gaat) houdt het gauw op
De hoeveelheid keren dat ik in 1 tot 2 schoten down ben zijn ook niet meer op 1 hand te tellen, zullen dus ook nog wel allemaal headshots zijn.
/rant
Probeer inderdaad meer te hipfiren, dat lijkt wel iets te helpenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dingen die mij helpen;
Bij Mn Squad in de buurt blijven
Proberen meer te hipfiren, vooral close ranged
Zsm een blauw of beter schild equipen
git gud, wederomquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik snap echt geen klote van dit spel hoor. Of ik kan er gewoon echt helemaal niets van, of ik begrijp het principe niet ofzo. Maar ik verlies 99% van mijn 1 v 1 gevechten, ook al raak ik ze 3 keer met een peacekeeper. Zo goed als iedere 1 v 1 mist mijn tegenstander geen enkel schot met zijn vol automatische geweer, nu heb je wel die barrel stabilizers etc. maar dat lijkt me toch heel onwaarschijnlijk.Super frusterend, maar ik zou verwachten dat een shotgun in close combat 1 v 1 de overhand heeft over een R301 of Flatline, maar ja wanneer je tegenstander geen enkel schot mist (ondanks dat je van links naar rechts en terug gaat) houdt het gauw op
De hoeveelheid keren dat ik in 1 tot 2 schoten down ben zijn ook niet meer op 1 hand te tellen, zullen dus ook nog wel allemaal headshots zijn.
/rant
Ben er inmiddels wel achter dat de Spitfire achterlijk goed is 1 v 1s, zeker met een extended mag kan je gewoon blijven knallenquote:
beter dan dat er extreme op wapens zijn, ik hoopte wel op een nieuwe map.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:08 schreef ems. het volgende:
Dus die battle pass geeft alleen wat extra skins en die intro-onzin dingetjes enzo?In dat geval laat ik hem lekker schieten.
Als je mensen in een f2p game laat betalen voor betere guns is dat sowieso een manier om de game regelrecht de afgrond in te werken. Zo dom zijn ze niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
beter dan dat er extreme op wapens zijn, ik hoopte wel op een nieuwe map.
Ik raakte net iemand 3x met een Peacekeeper en hij rent vrolijk weg. Die shotguns registreren voor geen meter volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef totalvamp het volgende:
pff ik zou ook wel in europa willen zitten, ik wordt doodgegooid door kut chinezen. Elke fucking game zijn er wel chinese cheaters en ad bots.
zo ziek van die lui, het is beter gewoon china van het internet af te sluiten.
Daarnaast is de netcode van deze game zo enorm bagger, iemand met 500 ping kan je raken als je al achter een muur staat.
Kogels die niet registreren, bijna 1/3 tot 1/2 van die kogels die je schiet worden niet geteld bij snelle wapens.
Soms raak je iemand met een peacekeeper en dan geen damage.
En nog geen woord van Respawn over een nieuwe patch
Vrij matig imo.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 00:27 schreef MMaRsu het volgende:
For 950 Apex Coins, you get the following by BP level 100:
1000 Apex Coins
Apex's first ever 3-stage Evolving Legendary Weapon Skin (Havoc)
Exclusive Epic PDW weapon skin
Legendary Apex Pack with Guaranteed 1+ Legendary
Epic Apex Pack with Guaranteed 1+ Epic
5 standard Apex Packs
3 Legend skins
20 exclusive rare weapon skins
9 exclusive banner frames
9 exclusive intro quips
9 exclusive seasonal stat trackers
Exclusive badges, Battle Pass boosts and more!
Then, from free rewards you also get:
Exclusive Legend Skin
18 S1 Wild Frontier Stat Trackers
5 Apex Packs
Wanneer je level 97 haalt inderdaad. De meeste mensen hebben geen tijd om dit spel 4-6 uur per dag te spelen. Zoiets zal je wel nodig hebben om tot aan level 100 te komen in Season 1.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
voor 7.50 wat skins en je verdient je aankoopbedrag terug. Matig maar prima voor een 1e BP imo
Kost wel net zoveel.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Tis een kleine dev studio die niet vergelijkbaar is met de duizenden aziaten die epic hedft ingehuurd om fortnite skins te maken he
tja epic heeft die prijs gezet voor de rest vd markt..quote:
hitboxes worden aangepast!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:08 schreef fetX het volgende:
Meer benieuwd naar de patch notes. BP is leuk voor erbij. Had ik verder ook niet veel meer van verwacht dan wat cosmetische meuk.
‘I think the real issue is basically that a skin isn't worth what it is price at, it is worth whether a person actually wants to use it or not.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:31 schreef MMaRsu het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ource=reddit-android
Eens hiermee. Boeit me eigenlijk geen reet of ik in een flitsend apenpakkie of in een noobskin loop zolang ik maar kan knallen en winnenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
‘I think the real issue is basically that a skin isn't worth what it is price at, it is worth whether a person actually wants to use it or not.
If you put these skins on a free market like valve do in their market place they would sell for 2 to 4 cents because they're rubbish just like every rubbish skin in CSGO sells for.
These assessments of "value" fail to take into account what the actual audience assesses the value of a skin to be. Something only has value if people actually WANT IT. There are very few things in the Battlepass than anyone actually wants, I would wager some people do want the Legend skins and some people definitely do want the Havoc skin but that's about it really.
What people who buy this pack are really doing to justify to themselves is "These few things that look good will never be available again" and "I get Season 2 by buying this pack anyway".
That logic is fine, I'm using that logic too. I don't think you can value the rest of the pass at 7790 coins when that's really not what people would value it at themselves in a fair marketplace.’
Somt het goed op.
Enige skin die ik tot nu toe heb gezien die ik echt tof vond is de Plague Doctor voor Bloodhound.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 15:25 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Eens hiermee. Boeit me eigenlijk geen reet of ik in een flitsend apenpakkie of in een noobskin loop zolang ik maar kan knallen en winnen
Ik hoop wel dat ik de nieuwe legend kan kopen zonder battlepass. Heb 22000 van dat rode spul.
Past wel bij je die miragequote:Op dinsdag 19 maart 2019 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
Oh in mijn potjes speelt bijna nooit iemand Mirage wat goed uitkomt aangezien het mij main dude is
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Tis een kleine dev studio die niet vergelijkbaar is met de duizenden aziaten die epic hedft ingehuurd om fortnite skins te maken he
Moet ik nou serieus gaan uitleggen wat er racistisch is aan onzin vertellen dat een bedrijf alleen maar mensen aanneemt van een specifieke bevolkingsgroep?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
Wat voor " racistische" opmerking heb je het in godsnaam over. Ik zei alleen dat Epic duizend aziaten heeft ingehuurd om skins te maken voor Fortnite. Wat is daar racistisch aan, leg eens uit dan
Ik vind die battlepass het ook niet waard maar koop hem wel omdat ik het koele game vind.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zolang je maar niks negatiefs zegt. Dan schiet meneer fanboy uit zijn slof.
Ja dat kan. Iedereen moet met zijn geld doen wat hij/zij wilt. Enige jammer is dat het naar ea gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind die battlepass het ook niet waard maar koop hem wel omdat ik het koele game vind.
Ik heb je een paar dagen geleden toegevoegd op Origin, maar je hebt nog niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Djurres het volgende:
Maar jullie bovenstaanders.. Zijn jullie PS gamers?
Geen PC gamers hier?
Ja man die special is fucking chill, kost ook helemaal niet zo veel leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja hij is goed. Vooral flanken op snelheid.
in een keer de meest op poppetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
En wat die als leven gebruikt regenerate dir ook weersuperkorte cooldown..
Ik zie geen invite van jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen geleden toegevoegd op Origin, maar je hebt nog niet geaccepteerd
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
En wat die als leven gebruikt regenerate dir ook weersuperkorte cooldown..
Djurrez was het toch? Dan moet er iets fout gegaan zijn! Ik stuur je wel even een DM met mijn Origin IDquote:
Check,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Djurrez was het toch? Dan moet er iets fout gegaan zijn! Ik stuur je wel even een DM met mijn Origin ID
PC? Kunnen dan wel eens een paar potjes doen mocht je zin hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:41 schreef JaafkeJunior het volgende:
Al 2 weken niet gespeeld maar nu met de battlepas ga ik het even weer proberen.
Vrienden van mij zijn terug naar PUBG en met randoms spelen is gewoon naatje pik soms.
Xbox helaas..quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PC? Kunnen dan wel eens een paar potjes doen mocht je zin hebben.
Toch jammer hoe slecht pubg blijft draaie op de xboxquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef MPC60 het volgende:
Dit spel maakte voor mij pijnlijk duidelijk hoe kut pubg zich laat besturen. Van het weekend nog even geprobeerd maar ging gauw terug naar al.
Ben het wel eens met je ja. Pubg trekt me meer qua setting maar apex speelt zo lekker. Krijg er echt zon cod4 gevoel van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Toch jammer hoe slecht pubg blijft draaie op de xbox
Klei huisjes als je land etc. als je ziet hoe smooth AL dan is.
PUBG blijft kwa feeling toch het leukste, alleen haast onspeelbaar door van alles.
is niet EA, mods zijn niet van EA of Respawnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef cherrycoke het volgende:
er worden op reddit ook threads gesloten omdat er kritiek word getoond, lekker bezig EA.
het geluid is inderdaad pure bagger, ik kan niks direct voor me of achter me horen, maar zodra ik naar links of rechts kijk hoor ik het ineens. Slaat compleet nergens op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
ze hebben het geluid aardig verkloot, ik werd geschoten van achteren zonder dat ik hoorde dat de deur open ging, ik hoor nu ook mensen 2 zones verder.
Is ook van dezelfde makers dus verbaast me nietsquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je ja. Pubg trekt me meer qua setting maar apex speelt zo lekker. Krijg er echt zon cod4 gevoel van.
Nee, meer dat er constant dezelfde topics zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Er is een auto mod bot ingezet door Respawn toch? Anyway reddit boeit ook niet
Daarom speel ik eigenlijk nooit solo of duo (met 1 random dus).quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:08 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister weer even aangezet voor wat potjes met een vriend, wat een drama!
Alletwee de season pass gehaald, afgesproken wie de eerste pick krijgt kan Octane gebruiken.
Maar dat wil iedereen, hebben denk ik 8x gehad dat de 3e person leaved omdat iemand van ons Octane gebruikte.
Dat ook, Speler 3 point ergens waar je al 5 teams heen ziet gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daarom speel ik eigenlijk nooit solo of duo (met 1 random dus).
Je hebt ook altijd van die wraith mains die gelijk solo jumpen of leaven zodra ze dood zijn.
Wat wazig man ik heb dat absoluut niet op xboxquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:08 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister weer even aangezet voor wat potjes met een vriend, wat een drama!
Alletwee de season pass gehaald, afgesproken wie de eerste pick krijgt kan Octane gebruiken.
Maar dat wil iedereen, hebben denk ik 8x gehad dat de 3e person leaved omdat iemand van ons Octane gebruikte.
Weet niet of ik er vanavond ben, miss heel even tussen half 8 en half 9 (Nederlands elftal kijken) maar heb je volgens mij sowieso toegevoegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat wazig man ik heb dat absoluut niet op xbox
Speel wat potjes met mij dan vnv ( al speel ik wel slecht de laatste dagen )
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
gister een mooie win met mpc60
onze 3e teammate was al vroeg weg maar toch gewonnen hehe
https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/72065781
Verloor mn potje fifa door je invite, wou even reageren dat ik wat later kwam.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
gister een mooie win met mpc60
onze 3e teammate was al vroeg weg maar toch gewonnen hehe
https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/72065781
Ik wacht op solosquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ze moeten wel snel wat gaan doen aan het "derde" teamlid... als je pech hebt kan zo'n teamlid echt een potje verpesten door slechte keuzes te maken. Dus, de game openstellen voor duo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |