Kunnen binnenkort wel eens spelen? Kan er zelf ook geen hout van, maar goedquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:56 schreef Djurres het volgende:
Ik heb zojuist de game geinstalled op PC.
Feel free to help a noob out.
> Djurrez
Dingen die mij helpen;quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik snap echt geen klote van dit spel hoor. Of ik kan er gewoon echt helemaal niets van, of ik begrijp het principe niet ofzo. Maar ik verlies 99% van mijn 1 v 1 gevechten, ook al raak ik ze 3 keer met een peacekeeper. Zo goed als iedere 1 v 1 mist mijn tegenstander geen enkel schot met zijn vol automatische geweer, nu heb je wel die barrel stabilizers etc. maar dat lijkt me toch heel onwaarschijnlijk.Super frusterend, maar ik zou verwachten dat een shotgun in close combat 1 v 1 de overhand heeft over een R301 of Flatline, maar ja wanneer je tegenstander geen enkel schot mist (ondanks dat je van links naar rechts en terug gaat) houdt het gauw op
De hoeveelheid keren dat ik in 1 tot 2 schoten down ben zijn ook niet meer op 1 hand te tellen, zullen dus ook nog wel allemaal headshots zijn.
/rant
Probeer inderdaad meer te hipfiren, dat lijkt wel iets te helpenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:06 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dingen die mij helpen;
Bij Mn Squad in de buurt blijven
Proberen meer te hipfiren, vooral close ranged
Zsm een blauw of beter schild equipen
git gud, wederomquote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:55 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik snap echt geen klote van dit spel hoor. Of ik kan er gewoon echt helemaal niets van, of ik begrijp het principe niet ofzo. Maar ik verlies 99% van mijn 1 v 1 gevechten, ook al raak ik ze 3 keer met een peacekeeper. Zo goed als iedere 1 v 1 mist mijn tegenstander geen enkel schot met zijn vol automatische geweer, nu heb je wel die barrel stabilizers etc. maar dat lijkt me toch heel onwaarschijnlijk.Super frusterend, maar ik zou verwachten dat een shotgun in close combat 1 v 1 de overhand heeft over een R301 of Flatline, maar ja wanneer je tegenstander geen enkel schot mist (ondanks dat je van links naar rechts en terug gaat) houdt het gauw op
De hoeveelheid keren dat ik in 1 tot 2 schoten down ben zijn ook niet meer op 1 hand te tellen, zullen dus ook nog wel allemaal headshots zijn.
/rant
Ben er inmiddels wel achter dat de Spitfire achterlijk goed is 1 v 1s, zeker met een extended mag kan je gewoon blijven knallenquote:
beter dan dat er extreme op wapens zijn, ik hoopte wel op een nieuwe map.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:08 schreef ems. het volgende:
Dus die battle pass geeft alleen wat extra skins en die intro-onzin dingetjes enzo?In dat geval laat ik hem lekker schieten.
Als je mensen in een f2p game laat betalen voor betere guns is dat sowieso een manier om de game regelrecht de afgrond in te werken. Zo dom zijn ze niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
beter dan dat er extreme op wapens zijn, ik hoopte wel op een nieuwe map.
Ik raakte net iemand 3x met een Peacekeeper en hij rent vrolijk weg. Die shotguns registreren voor geen meter volgens mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 21:29 schreef totalvamp het volgende:
pff ik zou ook wel in europa willen zitten, ik wordt doodgegooid door kut chinezen. Elke fucking game zijn er wel chinese cheaters en ad bots.
zo ziek van die lui, het is beter gewoon china van het internet af te sluiten.
Daarnaast is de netcode van deze game zo enorm bagger, iemand met 500 ping kan je raken als je al achter een muur staat.
Kogels die niet registreren, bijna 1/3 tot 1/2 van die kogels die je schiet worden niet geteld bij snelle wapens.
Soms raak je iemand met een peacekeeper en dan geen damage.
En nog geen woord van Respawn over een nieuwe patch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |