Moet ik nou serieus gaan uitleggen wat er racistisch is aan onzin vertellen dat een bedrijf alleen maar mensen aanneemt van een specifieke bevolkingsgroep?quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:47 schreef MMaRsu het volgende:
Wat voor " racistische" opmerking heb je het in godsnaam over. Ik zei alleen dat Epic duizend aziaten heeft ingehuurd om skins te maken voor Fortnite. Wat is daar racistisch aan, leg eens uit dan
Ik vind die battlepass het ook niet waard maar koop hem wel omdat ik het koele game vind.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zolang je maar niks negatiefs zegt. Dan schiet meneer fanboy uit zijn slof.
Ja dat kan. Iedereen moet met zijn geld doen wat hij/zij wilt. Enige jammer is dat het naar ea gaat.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 19:58 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik vind die battlepass het ook niet waard maar koop hem wel omdat ik het koele game vind.
Ik heb je een paar dagen geleden toegevoegd op Origin, maar je hebt nog niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:32 schreef Djurres het volgende:
Maar jullie bovenstaanders.. Zijn jullie PS gamers?
Geen PC gamers hier?
Ja man die special is fucking chill, kost ook helemaal niet zo veel leven.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:46 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja hij is goed. Vooral flanken op snelheid.
in een keer de meest op poppetjequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
En wat die als leven gebruikt regenerate dir ook weersuperkorte cooldown..
Ik zie geen invite van jequote:Op dinsdag 19 maart 2019 20:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen geleden toegevoegd op Origin, maar je hebt nog niet geaccepteerd
Nicequote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:09 schreef MMaRsu het volgende:
En wat die als leven gebruikt regenerate dir ook weersuperkorte cooldown..
Djurrez was het toch? Dan moet er iets fout gegaan zijn! Ik stuur je wel even een DM met mijn Origin IDquote:
Check,quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Djurrez was het toch? Dan moet er iets fout gegaan zijn! Ik stuur je wel even een DM met mijn Origin ID
PC? Kunnen dan wel eens een paar potjes doen mocht je zin hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2019 08:41 schreef JaafkeJunior het volgende:
Al 2 weken niet gespeeld maar nu met de battlepas ga ik het even weer proberen.
Vrienden van mij zijn terug naar PUBG en met randoms spelen is gewoon naatje pik soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |