Xbox helaas..quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
PC? Kunnen dan wel eens een paar potjes doen mocht je zin hebben.
Toch jammer hoe slecht pubg blijft draaie op de xboxquote:Op woensdag 20 maart 2019 09:23 schreef MPC60 het volgende:
Dit spel maakte voor mij pijnlijk duidelijk hoe kut pubg zich laat besturen. Van het weekend nog even geprobeerd maar ging gauw terug naar al.
Ben het wel eens met je ja. Pubg trekt me meer qua setting maar apex speelt zo lekker. Krijg er echt zon cod4 gevoel van.quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:22 schreef JaafkeJunior het volgende:
[..]
Toch jammer hoe slecht pubg blijft draaie op de xbox
Klei huisjes als je land etc. als je ziet hoe smooth AL dan is.
PUBG blijft kwa feeling toch het leukste, alleen haast onspeelbaar door van alles.
is niet EA, mods zijn niet van EA of Respawnquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:33 schreef cherrycoke het volgende:
er worden op reddit ook threads gesloten omdat er kritiek word getoond, lekker bezig EA.
het geluid is inderdaad pure bagger, ik kan niks direct voor me of achter me horen, maar zodra ik naar links of rechts kijk hoor ik het ineens. Slaat compleet nergens op.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
ze hebben het geluid aardig verkloot, ik werd geschoten van achteren zonder dat ik hoorde dat de deur open ging, ik hoor nu ook mensen 2 zones verder.
Is ook van dezelfde makers dus verbaast me nietsquote:Op woensdag 20 maart 2019 12:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ben het wel eens met je ja. Pubg trekt me meer qua setting maar apex speelt zo lekker. Krijg er echt zon cod4 gevoel van.
Nee, meer dat er constant dezelfde topics zijnquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:22 schreef MMaRsu het volgende:
Er is een auto mod bot ingezet door Respawn toch? Anyway reddit boeit ook niet
Daarom speel ik eigenlijk nooit solo of duo (met 1 random dus).quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:08 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister weer even aangezet voor wat potjes met een vriend, wat een drama!
Alletwee de season pass gehaald, afgesproken wie de eerste pick krijgt kan Octane gebruiken.
Maar dat wil iedereen, hebben denk ik 8x gehad dat de 3e person leaved omdat iemand van ons Octane gebruikte.
Dat ook, Speler 3 point ergens waar je al 5 teams heen ziet gaanquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Daarom speel ik eigenlijk nooit solo of duo (met 1 random dus).
Je hebt ook altijd van die wraith mains die gelijk solo jumpen of leaven zodra ze dood zijn.
Wat wazig man ik heb dat absoluut niet op xboxquote:Op donderdag 21 maart 2019 09:08 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister weer even aangezet voor wat potjes met een vriend, wat een drama!
Alletwee de season pass gehaald, afgesproken wie de eerste pick krijgt kan Octane gebruiken.
Maar dat wil iedereen, hebben denk ik 8x gehad dat de 3e person leaved omdat iemand van ons Octane gebruikte.
Weet niet of ik er vanavond ben, miss heel even tussen half 8 en half 9 (Nederlands elftal kijken) maar heb je volgens mij sowieso toegevoegd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 10:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat wazig man ik heb dat absoluut niet op xbox
Speel wat potjes met mij dan vnv ( al speel ik wel slecht de laatste dagen )
quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
gister een mooie win met mpc60
onze 3e teammate was al vroeg weg maar toch gewonnen hehe
https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/72065781
Verloor mn potje fifa door je invite, wou even reageren dat ik wat later kwam.quote:Op donderdag 28 maart 2019 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
gister een mooie win met mpc60
onze 3e teammate was al vroeg weg maar toch gewonnen hehe
https://xboxdvr.com/gamer/mmarsu-nl/video/72065781
Ik wacht op solosquote:Op vrijdag 29 maart 2019 10:37 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ze moeten wel snel wat gaan doen aan het "derde" teamlid... als je pech hebt kan zo'n teamlid echt een potje verpesten door slechte keuzes te maken. Dus, de game openstellen voor duo's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |