abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184820554
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:53 schreef superniger het volgende:
Bizar
Nee. Ga jij je ook maar eens intensief bezig houden met de islam.
pi_184820615
Wat maakt islam nou zo'n fijne religie om bij te willen horen?
pi_184820682
Zit PVV te zeiken over islamisering en wat al nog niet. Komen er uitgerekend bekeerlingen uit zijn eigen partij. Als hij ook nog bij Denk gaat dan lach ik mijzelf in een deuk. _O-
pi_184820866
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit soort nieuws is geweldig. Dit sterkt mij in het geloof dat er voor iedereen hoop is, dus ook voor jou.
Mensen die uit zichzelf in 1.400 jaar oude, achterhaalde, krankzinnige bullshit gaan geloven, zijn niet stabiel of niet in staat om zelfstandig na te denken. Alles aan de Koran en de Bijbel ademt uit dat het door (domme) mensen is bedacht.

De enige hoop die ik heb, is dat meer mensen zelfstandig leren nadenken.
pi_184820924
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:02 schreef Atak het volgende:
Zit PVV te zeiken over islamisering en wat al nog niet. Komen er uitgerekend bekeerlingen uit zijn eigen partij. Als hij ook nog bij Denk gaat dan lach ik mijzelf in een deuk. _O-
Normale mensen van verschillende signatuur doen normaal en gaan normaal met elkaar om. Hoe extremer iemand de beuk ergens inzet zonder eens een hand te schudden met z'n "monster", hoe groter de kans is dat het niet gewoon een gezellig en normaal samenzijn wordt maar dat men meteen converteert wegens schaamte in eigen onwetendheid.

En bij de PVV is men behoorlijk onwetend.
pi_184821075
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:30 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dit soort nieuws is geweldig. Dit sterkt mij in het geloof dat er voor iedereen hoop is, dus ook voor jou.
Vanuit jouw perspectief wel ja
  maandag 4 februari 2019 @ 19:17:22 #182
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_184821126
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:59 schreef Odaiba het volgende:
Tsja, waarom gingen Nederlanders voor de oorlog bij de NSB?
pi_184821127

Wilders die het nieuws hoort moet wel sterk op deze scène lijken
pi_184821237
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:35 schreef Twentsche_Ros het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hoefijzermodel

Extreme anti-islam en extreme-pro-islam.
Allemaal één pot nat. Net als extreem-links en extreem-rechts.
De alles omvattende wijsheid luidt:
Laat iedereen in zijn/haar waarde. Gun iedereen een eigen religie. En daar is in Nederland alle reden toe.
Want kijk maar naar de recente Nashville-papers. Ook onder de Christelijken bevinden zich gematigden en extremen. Net als onder de moslims.
Je hebt Mohammed B, de moordenaar van Theo van Gogh. En je hebt Bart van U, de moordenaar van Els Borst. Dus: fanatici onder alle gezindten.
Geeft elkander den hand. En laat al die schreeuwers van pro en anti (Joram van Klaveren, Arnoud van Doorn, Geert Wilders, Fleur Agema) Enfin dat hele zootje waarvan de ene nog net in het anti-islam-kamp zit en de andere al is overgegaan. Laat dat zootje schreeuwers zo veel mogelijk links liggen.
Het is nogal opmerkelijk dat je stelling poneert, om die vervolgens zelf tegen te spreken met een paar krachtige voorbeelden.

Religieus extremisme is een dusdanig groot probleem dat we ons serieus de vraag moeten stellen in hoeverre religie aan banden moet worden gelegd. Op pakjes sigaretten staan grote waarschuwingsteksten, maar de Bijbel en Koran is nog steeds zonder leeswijzer verkrijgbaar.
pi_184821504
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 18:59 schreef Odaiba het volgende:
iets dat voor alle religies geldt die net zo warm zijn voor elkaar.

Een soort natuurlijke hang naar het spirituele en het willen aansluiten bij een groep die er voor elkaar is als een warm bad. Dus als jij geen vrienden hebt dan heb je ineens veel vrienden en als je een baan nodig hebt dan is er altijd wel iemand die iemand kent die je adviseert. Ook haalt men elkaar geregeld uit de penarie als iemand depressief dreigt te raken of b.v. zoals in het geval van die bokser hier compleet zichzelf dreigt kwijt te raken.

Het is een sociaal systeem, die historisch verbonden is met de natuurlijke omgang van de mens als sociaal dier. En dit is de mooie zijde van religie en geldt eigenlijk wel voor alle religies, maar de ene is warmer en minder afstandelijk dan de ander. Men denkt bij Islam vaak onterecht aan de mensen die iets geks doen omdat die de grootste zichtbaarheid genieten in de pers maar in vele landen is het net als in Nederland protestant of baptist zijn. Men leunt op de geschriften en men leunt op elkaars schouder om het leven door te komen, dat is 't eigenlijk wel.
pi_184821611
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Normale mensen van verschillende signatuur doen normaal en gaan normaal met elkaar om. Hoe extremer iemand de beuk ergens inzet zonder eens een hand te schudden met z'n "monster", hoe groter de kans is dat het niet gewoon een gezellig en normaal samenzijn wordt maar dat men meteen converteert wegens schaamte in eigen onwetendheid.

En bij de PVV is men behoorlijk onwetend.
Ok.

En nu?
pi_184821624
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:38 schreef Atak het volgende:

[..]

Ok.

En nu?
Leg de rode loper maar uit
pi_184821653
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die uit zichzelf in 1.400 jaar oude, achterhaalde, krankzinnige bullshit gaan geloven, zijn niet stabiel of niet in staat om zelfstandig na te denken. Alles aan de Koran en de Bijbel ademt uit dat het door (domme) mensen is bedacht.

En als dat zelfstandig leren nadenken je aanzet om tot een religie te bekeren?

Of kan je alleen in een richting zelfstandig leren nadenken?
pi_184821657
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In vergelijking met de verschrikkelijke anti-islamitische retoriek die van Klaveren voorheen uitkraamde, ben ik niet erg onder de indruk van jouw relaas.

Zoals ik al zei, als de waarheid zelfs iemand als van Klaveren bereikt, is er voor jou ook nog hoop. Moge Allah je leiden.
pi_184821663
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Leg de rode loper maar uit
Heb je lekkere nichtjes van een jaar of 16?
pi_184821671
Nu mag hij dus wel naar Mekka :D

eigenlijk bizar he, als een stad alleen maar Christenen toe gaat laten en de rest mag er niet in, dan had je de poppen aan t dansen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_184821696
Apart:

quote:
Het is de man die ooit ‘de islam is een leugen’, ‘Mohammed is een boef’, ‘de Koran is vergif’, op een sticker zette. Die niet moe werd te herhalen dat de islam een ideologie van terreur, dood en verderf is. Die in de Tweede Kamer het zogenoemde ‘Marokkanendebat’ initieerde waarmee hij aandacht vroeg voor het hoge aandeel van Marokkaans-Nederlandse jongens aan criminaliteit. Hij brak uiteindelijk in 2014 met de PVV toen Wilders zijn beruchte ‘minder, minder, minder’-uitspraken deed. „Dat vond ik te ver gaan.” Hij bleef, in de groep Van Klaveren/Bontes, een zeer islamkritisch politicus.
pi_184821891
Deze draad op twitter is echt geniaal.
Kuzu plaatst een poll met wie de volgende PVV'er is die moslim wordt. Keuzes: Wilders, Agema, Machiel de Graaf en Martin Bosma.

tunahankuzu twitterde op maandag 04-02-2019 om 15:51:27 Wie is de volgende PVV’er die moslim gaat worden??? reageer retweet
Plaatst iemand de volgende reactie

Gabber_frog twitterde op maandag 04-02-2019 om 17:25:50 @tunahankuzu @wierdduk We kunnen bij allemaal een geit er voor zetten, degene die een erectie krijgt is de volgende. reageer retweet
_O-

Iets verder antwoordt iemand "Henk Bres".

Vervolgens krijg je de volgende reactie

_O-
pi_184821917
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:21 schreef Jigzoz het volgende:
Een geval: een rariteit.
Twee gevallen: toeval.
Drie gevallen: een patroon.

Dus wie volgt?
Wanneer volgt Geert?
pi_184821999
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:41 schreef Atak het volgende:

[..]

Heb je lekkere nichtjes van een jaar of 16?
slechts een kat.
pi_184822084
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:34 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

De LPF had bijvoorbeeld een hoogleraar economie en een bijzonder succesvolle ondernemer in de Kamer zitten. Dat werd ook vechten.
Je argument van mafklappers is ontkracht, dus gooi je het maar over een andere boeg. Sterk optreden weer. :')
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_184822152
Dit bewijst wel dat PVV'ers eigenlijk heel open-minded personen zijn ^O^
pi_184822206
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed Joram is typisch zo'n dwaallicht dat ergens houvast zoekt omdat hij te onzeker is om zelf te moeten nadenken en zelf keuzes te maken. Heeft graag dat een grote allesomvattende waarheid hem stuurt.

Blijkbaar voorzag de PVV daar toch niet in dus gaat hij het bij de concurrent proberen
Dit vat het prima samen. Dat van Klaveren vrij goed uit zijn woorden kon komen wil niet zeggen dat hij ze daadwerkelijk allemaal op een rijtje had. Dat blijkt wel, met een bekering tot de intellectuele armoede van de islam.
pi_184822214
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 19:49 schreef polderturk het volgende:
Deze draad op twitter is echt geniaal.
Kuzu plaatst een poll met wie de volgende PVV'er is die moslim wordt. Keuzes: Wilders, Agema, Machiel de Graaf en Martin Bosma.

tunahankuzu twitterde op maandag 04-02-2019 om 15:51:27 Wie is de volgende PVV’er die moslim gaat worden??? reageer retweet
Plaatst iemand de volgende reactie

Gabber_frog twitterde op maandag 04-02-2019 om 17:25:50 @tunahankuzu @wierdduk We kunnen bij allemaal een geit er voor zetten, degene die een erectie krijgt is de volgende. reageer retweet
_O-

Iets verder antwoordt iemand "Henk Bres".

Vervolgens krijg je de volgende reactie

_O-
Henk Bres is een echte:
henkbres twitterde op vrijdag 29-09-2017 om 09:21:16 @DrGertJanMulder *Fucking cancer muslims* klinkt mij beter in me oren....#tyfuslui #walgelijk reageer retweet
pi_184822267
Wat een mooi nieuwtje! Leuk voor hem, gun het ‘m. Hoop voor ‘m dat hij hiermee wat meer rust heeft in het leven.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')