abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184817545
:D.

Zo'n debiel als Wilders trekt ook alleen maar idioten aan he.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_184817548
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef capricia het volgende:
Is zijn nieuwe moslim-naam al bekend? Yahuram ofzo..
Jorhammed el PVV'i
  Moderator maandag 4 februari 2019 @ 16:17:41 #78
236264 crew  capricia
pi_184817555
Net als Arnoud van Doorn. Die kwam toch ook uit de PVV stal?
Ik ben benieuwd wie de volgende is.

Ze komen langzaam uit de kast. :+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 februari 2019 @ 16:17:49 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184817559
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef capricia het volgende:
Is zijn nieuwe moslim-naam al bekend? Yahuram ofzo..
Yoesoef
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:19:11 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184817595
Maargoed Joram is typisch zo'n dwaallicht dat ergens houvast zoekt omdat hij te onzeker is om zelf te moeten nadenken en zelf keuzes te maken. Heeft graag dat een grote allesomvattende waarheid hem stuurt.

Blijkbaar voorzag de PVV daar toch niet in dus gaat hij het bij de concurrent proberen
  maandag 4 februari 2019 @ 16:21:08 #81
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_184817633
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou laten we het erop houden dat hij kleurrijke meningen heeft:

[..]

Zijn transformatie naar een echte moslim is zo te zien nu helemaal compleet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_184817678
Als de Mongolen die de rivieren van Bagdad roodkleurden met het bloed van moslims tot inkeer kunnen komen en zich zelfs bekeren naar de islam vele eeuwen geleden, dan kan Van Klaveren ook een change of heart hebben. Leuk voor die man, ik hoop dat hij gelukkig wordt.
pi_184817682
Wat een lachertje dit joh. Grote poppenkast die politiek.
pi_184817714
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:17 schreef venomsnake het volgende:
:D.

Zo'n debiel als Wilders trekt ook alleen maar idioten aan he.
Partijen die worden geregeerd vanuit de onderbuik en populisme trekken de grootste idioten aan en staan niet bekend om hun professionaliteit.
pi_184817920
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Liberale achtergrond? De beste man was gereformeerd.
De man was actief voor een politieke partij die zich nadrukkelijk als "klassiek-liberaal" positioneerde. Wouter Bos is ook gereformeerd, maar is een sociaal-democraat.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, kennelijk was het al een diepgelovige christen. Er staat in OP: “Het christelijk geloof was de basis van mijn leven.” Die overstap is dan op zich minder groot dan als bij wijze van spreke een atheïst ineens het Mohammedaanse licht ziet, toch?
Een minder grote stap, maar nog steeds zorgwekkend.
pi_184817925
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed Joram is typisch zo'n dwaallicht dat ergens houvast zoekt omdat hij te onzeker is om zelf te moeten nadenken en zelf keuzes te maken. Heeft graag dat een grote allesomvattende waarheid hem stuurt.

Blijkbaar voorzag de PVV daar toch niet in dus gaat hij het bij de concurrent proberen
Dit.
pi_184817940
Al kan ik me goed voorstellen dat het allemaal een "grap" is, of publiciteitsstunt voor z'n boek.
pi_184817952
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar loopt Arnoud met een bomgordel rond, of gelooft hij nu in een sprookjesfiguur en is hij dus eigenlijk kwa eng zijn te vergelijken met een volwassen man die nog steeds strips leest?
Van Doorn hitst mensen op en verkondigt in het buitenland lasterlijke praatjes over Nederland, om ons land in een kwaad daglicht te stellen. Hij loopt nog niet met een bomgordel rond. Religie is geen kinderspel; zeker niet als het extremistische trekjes aanneemt.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:41:54 #89
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_184818029
Wat een vent :') heeft zeker aandacht nodig.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:44:58 #90
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_184818072
Beetje van de regen in de drup
Maar als hij zo gelukkig is , ik zie hem zich wel aansluiten bij Denk of zo
Ik ben inmiddels overleden
pi_184818091
Die kiest ook eieren voor zijn geld, dan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_184818184
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niks. Interview met Van Klaveren net gelezen en hij komt niet over als een gekke extremist, integendeel.
Er bewust voor kiezen om, hier en vandaag, een agressieve moorddadige, mensenrechten schendende en pedofiele fantast (oftewel; gekke extremist) als heilig rolmodel te nemen is best extreem en best gek eigenlijk.

Maar dat doen als extreem en uitgesproken tegenstander tegen de volging van deze agressieve moorddadige, mensenrechten schendende en pedofiele fantast (oftewel; gekke extremist) is best heel erg extreem en best heel erg gek eigenlijk.

Dat normaal vinden ook.

Hier roepen dat dat mooi is, is niets minder dan een opzichte trolltrigger.
  maandag 4 februari 2019 @ 16:54:12 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184818219
Waarschijnlijk is hij gewoon een hele onzekere man die niet in een vrije samenleving kan aarden, al die keuzes
  maandag 4 februari 2019 @ 16:54:15 #94
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_184818221
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]

En ze zijn ook mentaal instabiel puur omdat jij ze mentaal instabiel vindt? Ben jij een psycholoog? Arts? Wat ben jij? Een diknek die niks anders heeft dan 24/7 fok.nl
Bruut dit hoor. Sow.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_184818374
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef Jigzoz het volgende:
NRC heeft een interview met 'm: https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-uitleggen-a3652823
Ff voor de helft gelezen, nu ff niet zo veel tijd er voor.
Tja, fijn voor hem, zullen we maar zeggen.
Hopelijk dat hij zich aan zijn voor houdt en het zijn kinderen enzo niet gaat opdringen.

Verder natuurlijk wel een aardige klap in het gezicht van de PVV, ook al zat hij daar niet meer in.
Zou de FvD het beter doen, wat uitzoeken van mensen betreft?
pi_184818405
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:14 schreef Werkperd het volgende:

[..]

En ze zijn ook mentaal instabiel puur omdat jij ze mentaal instabiel vindt? Ben jij een psycholoog? Arts? Wat ben jij? Een diknek die niks anders heeft dan 24/7 fok.nl
Huh? Vanwaar dit?
Цой жив
pi_184818489
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Nou laten we het erop houden dat hij kleurrijke meningen heeft:

[..]

Altijd heerlijk, die genuanceerde meningen van bekeerlingen! _O_ O+ Echte bruggenbouwers tussen verschillende culturen! :Y
pi_184818534
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:02 schreef ToT het volgende:

.
Zou de FvD het beter doen, wat uitzoeken van mensen betreft?
Ten eerste: Van Klaveren was juist een van de redelijkere Kamerleden die de PVV had.

Ten tweede: nee, dat denk ik niet. Ik denk dat FvD een enorm risico heeft op het aantrekken van (hoe je ze ook noemen wil). Dat flirten met rassentheorieën, die complottheorieën... Dat kán bijna niet goed gaan. Goed, bij beperkte groei kán het goed gaan, maar als de peilingen kloppen en ze bij de volgende verkiezingen écht 15+ zetels halen, dan is de kans op een aantal volstrekte mafklappers in de FvD-banken heel erg groot.
pi_184818581
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ten eerste: Van Klaveren was juist een van de redelijkere Kamerleden die de PVV had.

Ten tweede: nee, dat denk ik niet. Ik denk dat FvD een enorm risico heeft op het aantrekken van (hoe je ze ook noemen wil). Dat flirten met rassentheorieën, die complottheorieën... Dat kán bijna niet goed gaan. Goed, bij beperkte groei kán het goed gaan, maar als de peilingen kloppen en ze bij de volgende verkiezingen écht 15+ zetels halen, dan is de kans op een aantal volstrekte mafklappers in de FvD-banken heel erg groot.
Thx! ^O^
Toch maar weer bij Geertje blijven met de volgende verkiezingen dan? :?
  maandag 4 februari 2019 @ 17:13:44 #100
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184818590
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Afgezien van Yernaz Raumasomething (die naar Amsterdam werd gestuurd) heb ik de indruk dat Baudet veelal mensen met een bepaald intellectueel kaliber aantrekt. Ik verwacht niet dat hij veel brievenbus-pissers, gewelddadige alcoholisten etc. op de lijst zal hebben. De volkse types.

Maar we gaan het zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')