Jorhammed el PVV'iquote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef capricia het volgende:
Is zijn nieuwe moslim-naam al bekend? Yahuram ofzo..
Yoesoefquote:Op maandag 4 februari 2019 16:10 schreef capricia het volgende:
Is zijn nieuwe moslim-naam al bekend? Yahuram ofzo..
Zijn transformatie naar een echte moslim is zo te zien nu helemaal compleet.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat hij kleurrijke meningen heeft:
[..]
Partijen die worden geregeerd vanuit de onderbuik en populisme trekken de grootste idioten aan en staan niet bekend om hun professionaliteit.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:17 schreef venomsnake het volgende:
.
Zo'n debiel als Wilders trekt ook alleen maar idioten aan he.
De man was actief voor een politieke partij die zich nadrukkelijk als "klassiek-liberaal" positioneerde. Wouter Bos is ook gereformeerd, maar is een sociaal-democraat.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liberale achtergrond? De beste man was gereformeerd.
Een minder grote stap, maar nog steeds zorgwekkend.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, kennelijk was het al een diepgelovige christen. Er staat in OP: “Het christelijk geloof was de basis van mijn leven.” Die overstap is dan op zich minder groot dan als bij wijze van spreke een atheïst ineens het Mohammedaanse licht ziet, toch?
Dit.quote:Op maandag 4 februari 2019 16:19 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed Joram is typisch zo'n dwaallicht dat ergens houvast zoekt omdat hij te onzeker is om zelf te moeten nadenken en zelf keuzes te maken. Heeft graag dat een grote allesomvattende waarheid hem stuurt.
Blijkbaar voorzag de PVV daar toch niet in dus gaat hij het bij de concurrent proberen
Van Doorn hitst mensen op en verkondigt in het buitenland lasterlijke praatjes over Nederland, om ons land in een kwaad daglicht te stellen. Hij loopt nog niet met een bomgordel rond. Religie is geen kinderspel; zeker niet als het extremistische trekjes aanneemt.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar loopt Arnoud met een bomgordel rond, of gelooft hij nu in een sprookjesfiguur en is hij dus eigenlijk kwa eng zijn te vergelijken met een volwassen man die nog steeds strips leest?
Er bewust voor kiezen om, hier en vandaag, een agressieve moorddadige, mensenrechten schendende en pedofiele fantast (oftewel; gekke extremist) als heilig rolmodel te nemen is best extreem en best gek eigenlijk.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks. Interview met Van Klaveren net gelezen en hij komt niet over als een gekke extremist, integendeel.
Bruut dit hoor. Sow.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En ze zijn ook mentaal instabiel puur omdat jij ze mentaal instabiel vindt? Ben jij een psycholoog? Arts? Wat ben jij? Een diknek die niks anders heeft dan 24/7 fok.nl
Ff voor de helft gelezen, nu ff niet zo veel tijd er voor.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:29 schreef Jigzoz het volgende:
NRC heeft een interview met 'm: https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-uitleggen-a3652823
Huh? Vanwaar dit?quote:Op maandag 4 februari 2019 15:14 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En ze zijn ook mentaal instabiel puur omdat jij ze mentaal instabiel vindt? Ben jij een psycholoog? Arts? Wat ben jij? Een diknek die niks anders heeft dan 24/7 fok.nl
Altijd heerlijk, die genuanceerde meningen van bekeerlingen!quote:Op maandag 4 februari 2019 15:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat hij kleurrijke meningen heeft:
[..]
Ten eerste: Van Klaveren was juist een van de redelijkere Kamerleden die de PVV had.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:02 schreef ToT het volgende:
.
Zou de FvD het beter doen, wat uitzoeken van mensen betreft?
Thx!quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ten eerste: Van Klaveren was juist een van de redelijkere Kamerleden die de PVV had.
Ten tweede: nee, dat denk ik niet. Ik denk dat FvD een enorm risico heeft op het aantrekken van (hoe je ze ook noemen wil). Dat flirten met rassentheorieën, die complottheorieën... Dat kán bijna niet goed gaan. Goed, bij beperkte groei kán het goed gaan, maar als de peilingen kloppen en ze bij de volgende verkiezingen écht 15+ zetels halen, dan is de kans op een aantal volstrekte mafklappers in de FvD-banken heel erg groot.
Afgezien van Yernaz Raumasomething (die naar Amsterdam werd gestuurd) heb ik de indruk dat Baudet veelal mensen met een bepaald intellectueel kaliber aantrekt. Ik verwacht niet dat hij veel brievenbus-pissers, gewelddadige alcoholisten etc. op de lijst zal hebben. De volkse types.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ten eerste: Van Klaveren was juist een van de redelijkere Kamerleden die de PVV had.
Ten tweede: nee, dat denk ik niet. Ik denk dat FvD een enorm risico heeft op het aantrekken van (hoe je ze ook noemen wil). Dat flirten met rassentheorieën, die complottheorieën... Dat kán bijna niet goed gaan. Goed, bij beperkte groei kán het goed gaan, maar als de peilingen kloppen en ze bij de volgende verkiezingen écht 15+ zetels halen, dan is de kans op een aantal volstrekte mafklappers in de FvD-banken heel erg groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |