NAAATJEEEEEEquote:Op zondag 3 februari 2019 23:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ok, geen shoutout naar mij dus, potverdomme
Je kan toch even goed wat gaan drinken. Dat is gewoon laagdrempelig.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
Wel erg leukquote:Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef Goudenvis het volgende:
Kan ook wachten tot het iets warmer is en dan gaan zeilen met haar maar weet niet of dat to much is
Beter gaan wij keer zeilen. Beetje bier erbijquote:Op zondag 3 februari 2019 23:45 schreef Goudenvis het volgende:
Kan ook wachten tot het iets warmer is en dan gaan zeilen met haar maar weet niet of dat to much is
brak van gister?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
shoutout naar al die lieve boys en gurls hier
Ga gezellig naar de dierentuin ofzo, dan kun je daarna wat drinken en ter zake komen, of niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:42 schreef Goudenvis het volgende:
Kutzooi zit met dillemaheb weer echt contact met een meisje van de middelbare school waar ik toen verliefd op was en nu wil ik haar eigenlijk een keer op date vragen maar wat moet ik dan doen? Bedoel normaal ga je ergens wat drinken ofzo maar ken haar al heel lang dus lijkt me beetje raar dan
moeilijke tijden man
Wel met De Klok hequote:Op zondag 3 februari 2019 23:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Beter gaan wij keer zeilen. Beetje bier erbij
Dierentuin is toch voor kinderen?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ga gezellig naar de dierentuin ofzo, dan kun je daarna wat drinken en ter zake komen, of niet.
Nee johquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dierentuin is toch voor kinderen?
Man man manquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Nee man, dierentuinen zijn fcking epicquote:Op zondag 3 februari 2019 23:51 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |