abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 13 februari 2019 @ 14:56:08 #201
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_184993109
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik dus ook. En dat heb ik wel met meer series. Mooi afgerond. Niets meer aan toe te voegen..... behalve dat t geslaagd was, dus geld oplevert, dus er toch weer een S2 komt. Wat dan vaak afbreuk doet aan t geheel (want je wil hem dan toch wel weer kijken, als hij er is).

Gister toevallig ook Russian Doll afgekeken.
Ja, ik zal idd een tweede seizoen ook gewoon gaan kijken. :P
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Superleuke serie, maar ik vond het juist niet afgesloten. Ik dacht juist: wat is dit nou? :P
Nou,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens weet ik niet zeker of ik de titel van de serie wel begrijp. Het zou naar mijn idee verwijzen naar een gelaagdheid in de personages, maar die was nou niet per sé significant, dacht ik.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 13 februari 2019 @ 15:29:54 #202
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_184993606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Superleuke serie, maar ik vond het juist niet afgesloten. Ik dacht juist: wat is dit nou? :P
Dat vond ik nou juist zo aardig, net als in veel romans, niet per se toewerken naar een duidelijke pointe met een laatste snik op een zacht wiegende viool, maar dwalend de nacht in, terwijl jij kijker achterblijft om je knopen te tellen.

Altijd weer die vervolgseizoenen, je wordt er verdrietig van.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Frontpage woensdag 13 februari 2019 @ 17:55:18 #203
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_184995936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 14:34 schreef Breuls het volgende:

[..]

Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?

Ik vond het een superleuke serie; goede humor en net gek genoeg om niet saai te zijn, maar ik vond het wel fijn dat het gewoon afgesloten was.
Denk dat voortborduren op het verhaal en de karakters weinig goeds zal doen. Misschien dat ze een beetje a la Fargo iets kunnen doen dat er wel een verbinding is maar het verder een totaal ander verhaal is.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:23:56 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_185009270
https://www.serietotaal.n(...)t-straks-van-netflix

Jezus tering, NOG een streamingfienst erbij?
Netlfix, Disney, Warner, Videoland.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_185010765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)t-straks-van-netflix

Jezus tering, NOG een streamingfienst erbij?
Netlfix, Disney, Warner, Videoland.....
* Amazon Prime
* NLziet
* Pathé
* HBO
* MUBI
* iTunes
* Film 1
* MeJane
* MyPrime
* CineTree
* NPO Start Plus
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 14 februari 2019 @ 12:01:29 #206
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_185010885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)t-straks-van-netflix

Jezus tering, NOG een streamingfienst erbij?
Netlfix, Disney, Warner, Videoland.....
Kan me voor Friends weinig schelen, maar dat ze het ook over Arrowverse hebben vind ik wel zorgwekkend -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_185011061
Ik word gek van al die verschillende streamingdiensten. Er komen er steeds meer en het aanbod per dienst wordt steeds minder :(
Oftewel je moet steeds meer gaan betalen om wat te kunnen zien.

Kan er niet één dienst komen die al die diensten bevat en slechts één bedrag per maand vraagt?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185011101
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ik word gek van al die verschillende streamingdiensten. Er komen er steeds meer en het aanbod per dienst wordt steeds minder :(
Oftewel je moet steeds meer gaan betalen om wat te kunnen zien.

Kan er niet één dienst komen die al die diensten bevat en slechts één bedrag per maand vraagt?
nee want geld..
pi_185011404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:13 schreef sasquatsch het volgende:
Ik word gek van al die verschillende streamingdiensten. Er komen er steeds meer en het aanbod per dienst wordt steeds minder :(
Oftewel je moet steeds meer gaan betalen om wat te kunnen zien.

Kan er niet één dienst komen die al die diensten bevat en slechts één bedrag per maand vraagt?
En dan betaal je ¤50 per maand. Ik verwacht eerder dat er één dienst komt waarbij je al die series per stuk kunt huren voor een bepaald bedrag, maar dan ben je waarschijnlijk alsnog duurder uit dan nu. Dan kun je beter af en toe wisselen van dienst. Nu een paar maanden Neflix, daarna Amazon en een paar maanden later Videoland etc. Zodra ik qua series op netflix heb gezien wat ik wil stappen wij ook tijdelijk over op een andere aanbieder. Ik heb alleen geen idee wanneer dat zal zijn aangezien mijn lijst nog erg lang is.

Ik gok dat het aantal abonnees voor HBO go ook omhoog schiet als Game of Thrones weer start, en na afloop weer flink daalt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  Admin donderdag 14 februari 2019 @ 13:10:09 #210
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_185011931
Apple schijnt bezig te zijn met een combinatiedienst. Maar dat is zonder Netflix.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_185014633
In februari o.a.

• 15-feb - Behind the Curve
• 15-feb - Captains Courageous
• 15-feb - De Drakenprins (S02)
• 15-feb - Identity Thief
• 15-feb - Larry Charles’ Dangerous World of Comedy
• 15-feb - MeesterSpion
• 15-feb - Role Models
• 15-feb - Sea of Love
• 15-feb - Sea People
• 15-feb - The Breaker Upperers
• 15-feb - The Holiday
• 15-feb - The Umbrella Academy (S01)
• 15-feb - Yucatán
• 18-feb - The Story of Us with Morgan Freeman (S01)
• 20-feb - Bates Motel (S05)
• 20-feb - Bleed for This
• 21-feb - The Drug King
• 22-feb - Chef’s Table (S06)
• 22-feb - Go! Vive a tu Manera
• 22-feb - Paddleton
• 22-feb - Paris is Us
• 22-feb - Rebellion (S02)
• 22-feb - Suburra (S02)
• 22-feb - Workin’ Moms (S01)
• 25-feb - Van Helsing (S03)
• 26-feb - Dirty John: The Dirty Truth
• 26-feb - Shadowhunters (S03B)
• 28-feb - Isn’t it Romantic
• 28-feb - Red Dragon
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:07:45 #212
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_185014837
Bates Motel
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:08:32 #213
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_185014860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:34 schreef fliert het volgende:
Waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt maar voor de zoveelste keer deze tip:
Bijna 60.000 Amerikanen en 2.000.000 Vietnamezen, gedood in een zinloos conflict.

Gruwelijk indrukwekkend, The Vietnam War.
Ik zal m toevoegen aan m'n lijst, thanks voor de tip. ^O^
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2019 09:30 schreef Aether het volgende:
Homeland – S07 2011 12 | Drama, Mystery, Politiek, Thriller
*O* *O* Laatste seizoen heb ik begrepen.. :o

quote:
7s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:54 schreef Aether het volgende:
20-feb - Bates Motel (S05)
Ook weer leuk! Ben nu net bij het derde seizoen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:09:54 #214
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_185014888
Breaking Bad sequel
De film gaat namelijk naar Netflix komen. Dit werd eerder deze week bekend gemaakt door de website Deadline. De Breaking Bad-film verschijnt net als de serie ook op de Amerikaanse zender AMC, maar zal dus als eerste te zien zijn op Netflix. Dat is goed nieuws voor iedereen die niet in Amerika woont, want dan hoeven we ons niet te wenden tot illegale praktijken om Greenbrier te gaan kijken.

Breaking Bad film met de originele cast
Waar de film over gaat is inmiddels ook al bekend. Volgens bronnen van The Hollywood Reporter draait het verhaal om Jesse Pinkman en gaat de film verder waar de serie ophield. Logischerwijze is de hoofdrol dus voor Aaron Paul die deze rol ook al speelde in de serie die in 2013 ten einde kwam, maar hij is waarschijnlijk niet het enige bekende gezicht die we gaan terugzien.

Ook gaan er geruchten dat Bryan Cranston een terugkeer maakt. In welke vorm is nog niet bekend, maar de acteur heeft kenbaar gemaakt dat hij meteen ‘ja’ zou zeggen als de maker, Vince Gilligan, bij hem aanklopt. Laten we het hopen, want een Breaking Bad-film is natuurlijk niet compleet zonder de iconische Walter White.

Greenbrier op Netflix
Wanneer het vervolg op Breaking Bad te zien gaat zijn op Netflix is nog niet bekend gemaakt. Wil je weten welke bekende namen er nog meer in de cast van Greenbrier zitten? Klik dan hier. Of check hier de 15 beste momenten uit de briljante serie.

https://www.manners.nl/breaking-bad-film-netflix/
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:59:05 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185015567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kan me voor Friends weinig schelen, maar dat ze het ook over Arrowverse hebben vind ik wel zorgwekkend -O-
Dat zou ik ook wel jammer vinden ja, zijn toch vier series die ik kijk die dan verdwijnen -O- Met de geannuleerde Marvel x Netflix series zijn dat een stuk of acht series die op mijn lijstje staan...

Als dit zo doorgaat ga ik gewoon weer mijn Futurama dvd's kijken. Iets dat sowieso wel een goed idee is eigenlijk!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Redactie Games donderdag 14 februari 2019 @ 17:13:36 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_185015805
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 13:10 schreef Breuls het volgende:
Apple schijnt bezig te zijn met een combinatiedienst. Maar dat is zonder Netflix.
Werd tijd, begint irritant te worden al die losse diensten..

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Noodle op 14-02-2019 20:21:27 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_185016918
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cooties – 2014 12 1:28 uur | Bloederige horror, Comedy
In deze ironische horrorcomedy worden leerlingen op een basisschool blootgesteld aan een virus dat hen verandert in bloeddorstige, kannibalistische mutanten.

Dating Around – S01 2019 AL - Netflix Original | Reality, Romantisch
In elke aflevering wordt er geflirt en gefaald en gaat één echte vrijgezel op vijf blind dates. De missie: een perfecte match vinden om mee op een tweede date te gaan.

Dirty John – S01 2018 12 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Het leven van Debra Newell gaat bergafwaarts als ze valt voor de leugens en manipulatie van oplichter John Meehan. Gebaseerd op de podcast over een waargebeurd misdrijf.

Ken Jeong: You Complete Me, Ho – 2019 AL 1:02 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In zijn allereerste stand-upspecial brengt Ken Jeong een eerbetoon aan zijn vrouw en vertelt hij verhalen over Hollywood en over hoe 'The Hangover' zijn leven redde.

Kleine prins, De – 2016 6 1:46 uur | Avontuur, Sci-Fi
Een gestrest meisje sluit vriendschap met een excentrieke vliegenier. Hij vertelt haar verhalen over de avonturen van een bijzondere jongen die op een asteroïde woont.

Last Vegas – 2013 12 1:44 uur | Comedy
Drie vrienden van in de zestig houden een vrijgezellenfeest in Las Vegas voor hun beste vriend, een playboy, en proberen hun wilde jeugd te doen herleven.

RuPaul's Drag Race – S10 2009 9 | Reality
Dragqueens strijden om 100.000 dollar en de titel America's Next Drag Superstar in deze met Emmy's bekroonde serie gepresenteerd door de moeder aller dragmoeders, RuPaul.

Tracers – 2015 12 1:33 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Wanneer een fietskoerier schulden heeft bij criminelen, brengt een sexy vrouw hem in aanraking met de sensationele wereld van parkour en leert ze hem nieuwe vaardigheden.

Velvet Colección – S02 2017 12 | Drama, Romantisch
Deze spin-off van 'Velvet' speelt zich eind jaren 60 af in Barcelona, waar modeontwerpster Ana met haar vrienden Clara, Pedro en Raúl een winkel en ontwerpschool opent.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_185017518
Oeh 'Dirty John' klinkt goed.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_185019181
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 18:51 schreef ConqueringChaos het volgende:
Oeh 'Dirty John' klinkt goed.
pi_185020807
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_185022393
Dirty John = goed

Gebinged :') Puike cast en bijzonder waargebeurd verhaal
pi_185022758
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:37 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat Een klote trailer.
Maar, maar ...

het bevat een aflevering naar een verhaal van één van mijn favoriete schrijvers :)

Sonnie's Edge van Peter F. Hamilton
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator vrijdag 15 februari 2019 @ 08:10:51 #224
382129 crew  Donna
pi_185025571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:23 schreef Ang3l het volgende:
https://www.serietotaal.n(...)t-straks-van-netflix

Jezus tering, NOG een streamingfienst erbij?
Netlfix, Disney, Warner, Videoland.....
DPlay van Discovery kreeg ik gisteren een mail over. ¤3,99 per maand voor TLC en Discovery content.
pi_185028561
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 08:10 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

DPlay van Discovery kreeg ik gisteren een mail over. ¤3,99 per maand voor TLC en Discovery content.
Het begint een beetje op de extra zenderpakketen te lijken op de kabel...
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')