SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gangster Squad – 2013 16 1:52 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Wanneer de beruchte maffiabaas Mickey Cohen zijn activiteiten probeert uit te breiden naar Los Angeles, is het aan een groep koppige agenten om hem tegen te houden.
Homeland – S07 2011 12 | Drama, Mystery, Politiek, Thriller
CIA-analiste Carrie Mathison worstelt met haar geestelijke gezondheid en familieproblemen terwijl ze de strijd tegen terrorisme leidt in deze politieke thrillerserie.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Heb het seizoen jammer genoeg al gezien op NPOquote:Op dinsdag 12 februari 2019 12:43 schreef Ringo het volgende:
Homeland, de enige blockbuster-serie waar ik na zoveel seizoenen nog steeds naar uitkijk.
Mocht je hem nog niet gezien hebben is Hacksaw Ridge een echte aanrader, heel indrukwekkendquote:Op maandag 11 februari 2019 14:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Sex Education is top! Weet iemand overigens nog een echt goede oorlogsfilm die op Netflix te vinden is?
Dat kan natuurlijk ook, maar dan kun je niet bingen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 23:41 schreef Wicky15 het volgende:
Heb het seizoen jammer genoeg al gezien op NPO
een tijdje geleden zou er toch een serie over een brabantse boer/drugsdealer gemaakt worden met Frank Lammers in de hoofdrol. Is dat inmiddels afgeblazen ofzo, Nooit meer iets over gehoordquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:30 schreef Aether het volgende:
Opnames eerste Nederlandse Netflixserie gestart
https://www.ad.nl/show/op(...)ie-gestart~a9d373f0/
Netflix is in Amsterdam begonnen met de opnames van Ares, de eerste Nederlandse Netflix Original-serie. De cast bestaat uit Jade Olieberg, Tobias Kersloot, Lisa Smit, Robin Boissevain, Frieda Barnhard en Gouden Kalf winnares Rifka Lodeizen.
Ares is volgens Netflix een psychologische horrorserie over beste vrienden Rosa en Jacob die worden uitgenodigd door een geheim studentengenootschap in het hart van Amsterdam. Ze geven zich over aan een wereld vol rijkdom en macht. Maar dan blijkt de plek gebouwd op demonische geheimen uit het Nederlandse verleden. Een plek waar zij een verschrikkelijke prijs betalen om bij de elite te horen.
De achtdelige serie wordt geregisseerd door Giancarlo Sanchez en Michiel ten Horn en is geschreven onder leiding van Michael Leendertse. Ares verschijnt later dit jaar op Netflix.
Waarschijnlijk niet helemaal wat je zoekt maar voor de zoveelste keer deze tip:quote:Op maandag 11 februari 2019 14:12 schreef Lyzio_NL het volgende:
Sex Education is top! Weet iemand overigens nog een echt goede oorlogsfilm die op Netflix te vinden is?
Lijkt me leuk, hoopte dat het al eerder zou komen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:30 schreef Aether het volgende:
Netflix is in Amsterdam begonnen met de opnames van Ares, de eerste Nederlandse Netflix Original-serie. De cast bestaat uit Jade Olieberg, Tobias Kersloot, Lisa Smit, Robin Boissevain, Frieda Barnhard en Gouden Kalf winnares Rifka Lodeizen.
Ares is volgens Netflix een psychologische horrorserie over beste vrienden Rosa en Jacob die worden uitgenodigd door een geheim studentengenootschap in het hart van Amsterdam. Ze geven zich over aan een wereld vol rijkdom en macht. Maar dan blijkt de plek gebouwd op demonische geheimen uit het Nederlandse verleden. Een plek waar zij een verschrikkelijke prijs betalen om bij de elite te horen.
De achtdelige serie wordt geregisseerd door Giancarlo Sanchez en Michiel ten Horn en is geschreven onder leiding van Michael Leendertse. Ares verschijnt later dit jaar op Netflix.
Dat klinkt heel erg goedquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:30 schreef Aether het volgende:
Undercoverquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
een tijdje geleden zou er toch een serie over een brabantse boer/drugsdealer gemaakt worden met Frank Lammers in de hoofdrol. Is dat inmiddels afgeblazen ofzo, Nooit meer iets over gehoord
Is al opgenomen. Met onder ander ook Tom Waes. Komt ook nog een tweede seizoen van.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:32 schreef planethugo het volgende:
een tijdje geleden zou er toch een serie over een brabantse boer/drugsdealer gemaakt worden met Frank Lammers in de hoofdrol. Is dat inmiddels afgeblazen ofzo, Nooit meer iets over gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door EdvandeBerg op 13-02-2019 13:09:14 ]Scratch a liberal and you will find a fascist
Spoiler tags, use them.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik ben een paar afleveringen verder in Trigger Warning with Killer Mike
https://www.netflix.com/de-en/title/80144442
Ik begon er aan met een dosis cynisme, ....
Makers Russian Doll pitchen drie seizoenen bij Netflixquote:Op zondag 10 februari 2019 21:23 schreef Ringo het volgende:
Russian Doll uitgezien.
Topserie. Ik neem aan dat er geen vervolgseizoen komt (hooguit een spin-off).
Dankquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:22 schreef DKUp het volgende:
[..]
Undercover
https://www.metronieuws.n(...)landse-netflix-serie
ok dus dat is dan de eerste Nederlandse Netflixseriequote:Op woensdag 13 februari 2019 12:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Is al opgenomen. Met onder ander ook Tom Waes. Komt ook nog een tweede seizoen van.
Shit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Makers Russian Doll pitchen drie seizoenen bij Netflix
https://www.netflix-neder(...)izoenen-bij-netflix/
Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Makers Russian Doll pitchen drie seizoenen bij Netflix
https://www.netflix-neder(...)izoenen-bij-netflix/
Ik dus ook. En dat heb ik wel met meer series. Mooi afgerond. Niets meer aan toe te voegen..... behalve dat t geslaagd was, dus geld oplevert, dus er toch weer een S2 komt. Wat dan vaak afbreuk doet aan t geheel (want je wil hem dan toch wel weer kijken, als hij er is).quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?
Ik vond het een superleuke serie; goede humor en net gek genoeg om niet saai te zijn, maar ik vond het wel fijn dat het gewoon afgesloten was.
Superleuke serie, maar ik vond het juist niet afgesloten. Ik dacht juist: wat is dit nou?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, wow. Het leek echt volledig afgerond. En als ze het anthology-style gaan doen, wat gaan ze dan toevoegen aan wat we al gezien hebben? Steeds een andere soort van Groundhog Day-verhaallijn?
Ik vond het een superleuke serie; goede humor en net gek genoeg om niet saai te zijn, maar ik vond het wel fijn dat het gewoon afgesloten was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |